Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vælger at skrive dette opslag, pga jeg blev udstillet efter en mand havde været på besøg hos mig, og det ikke gik efter planen i hans hoved. Han skriver i sit opslag “og så måtte jeg ikke slikke hende, for det var ikke aftalt” Det kunne ikke være mere sandt, for det havde vi på ingen måde skrevet om i beskederne, og jeg vælger ikke at skrive det, da jeg IKKE føler mig tilpas i det da jeg også er et menneske med grænser. Nummer to tekst skriver han at “jeg smed mig ned på alle fire og klar til at få proppet den” Det skal så lige siges, at jeg faktisk med ord ud fra min mund sagde at jeg bedre kunne ligge fast nede på tæppet end på sengen, fordi jeg ikke føler at jeg ikke kan holde mig ordentlig fast i den end på gulvet. Om han hørte det eller ikke, det tvivler jeg stærkt på. Han har så skrevet til mig idag, at “så måtte jeg finde nogle yngre mænd at ses med, og at jeg må arbejde lidt bedre med at være en sugar babe, end en protusterede luder.” Hvor jeg så stærkt begynder at tænke, så har han da været dum nok til at tage mig alligevelet. Går det ikke efter hans hoved, så bliver man åbenbart udstillet og får nogle ubehagelige beskeder fra ham med nogle ret så ubehagelige formulerede ord. Øv siger jeg bare!

 Fiffler. Er ikke så venlig i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Miss,,,,,,,,

grunden til at jeg lige kiggede ind i denne tråd,,var at ordet " fifler " forbinder jeg med noget helt andet,,,men nu jeg er her så vil jeg da gerne lige kommentere,,,med forlov

Jeg kan sagtens følge dig,,,du har jo ikke en kina mand chance for at forsvare dig,,du har dine grænser og at gæsten ikke respekterede dette skal du slet ikke bekymre dig for ,eller undskylde for

Nu er jeg ikke selv på SD,,,men du har intet gjort forkert ,det er din gæst som har et stort problem med at opføre sig ordentligt som alle iøvrigt burde opføre sig både ,ved et GP besøg, SD besøg o.m.a.,,,ja bare i livet sådan generelt set.

Det er faktisk et ret utaknemmeligt job i har ,,,bare den mindste afvigelse og så kan folk jo skrive noget negativt om jer,det er hverken iorden eller rimeligt.

Vi mænd blir altså nød til at stramme os an når vi besøger jer,og som minimum være en gentleman,,vi skyder os jo bare i foden ,ved at i mister lysten til at møde os ,,og det er jo ikke meningen med købesex,,vel ?

venligst Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget forståeligt du er såret misssexii. 

Det kan umulig være rart og finde ud af der bliver skrevet om, hvad du troede var et diskret, privat møde mellem dig og en anden.. Og jeg vil slet ikke begynde og spekulere i, hvem der har fat i den lange ende - der er trods alt altid 2 sider og tage hensyn til. 

Men jeg synes ikke det lyder som om du er veltilpas i din rolle som sugarbabe (GP) og burde måske overveje, for din egen skyld, og finde på noget andet at lave. 

Al held og lykke på din vej, hvad end du beslutter dig for. 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 45 minutter siden:

Hej Miss,,,,,,,,

grunden til at jeg lige kiggede ind i denne tråd,,var at ordet " fifler " forbinder jeg med noget helt andet,,,men nu jeg er her så vil jeg da gerne lige kommentere,,,med forlov

Jeg kan sagtens følge dig,,,du har jo ikke en kina mand chance for at forsvare dig,,du har dine grænser og at gæsten ikke respekterede dette skal du slet ikke bekymre dig for ,eller undskylde for

Nu er jeg ikke selv på SD,,,men du har intet gjort forkert ,det er din gæst som har et stort problem med at opføre sig ordentligt som alle iøvrigt burde opføre sig både ,ved et GP besøg, SD besøg o.m.a.,,,ja bare i livet sådan generelt set.

Det er faktisk et ret utaknemmeligt job i har ,,,bare den mindste afvigelse og så kan folk jo skrive noget negativt om jer,det er hverken iorden eller rimeligt.

Vi mænd blir altså nød til at stramme os an når vi besøger jer,og som minimum være en gentleman,,vi skyder os jo bare i foden ,ved at i mister lysten til at møde os ,,og det er jo ikke meningen med købesex,,vel ?

venligst Hunter

Hej og tak for en som i det mindste forstår hvad jeg siger, alle de ord han har skrevet idag og den måde han formulere sig på, har virkelig gjort mig træt og slidt mig helt ned. Syntes virkelig ikke man kan være bekendt at pynte andre på nettet bare fordi han ikke kunne forstå jeg har andre holdninger end ham. Jeg har ingen ord tilbage næsten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 7 minutter siden:

Det er meget forståeligt du er såret misssexii. 

Det kan umulig være rart og finde ud af der bliver skrevet om, hvad du troede var et diskret, privat møde mellem dig og en anden.. Og jeg vil slet ikke begynde og spekulere i, hvem der har fat i den lange ende - der er trods alt altid 2 sider og tage hensyn til. 

Men jeg synes ikke det lyder som om du er veltilpas i din rolle som sugarbabe (GP) og burde måske overveje, for din egen skyld, og finde på noget andet at lave. 

Al held og lykke på din vej, hvad end du beslutter dig for. 

Mvh

Jeg kan finde ud af dette, når begge partnere er enige om hvor hinanden grænser går. Men tak og rigtig god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 14 minutter siden:

Hedder han det på sugardaters? 

 

MissMe skrev, for 14 minutter siden:

Hedder han det på sugardaters? 

Jeg ved det ikke, jeg har langt om længe fjernet ham fra min verden ved kun navnet herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
MissSexii06 skrev, for 1 minut siden:

 

Jeg ved det ikke, jeg har langt om længe fjernet ham fra min verden ved kun navnet herinde

Det var ærgerligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad håber du præcis og få ud af det her opslag? 

Det hele virker ugennemtænkt, som en vred person der bare skal af med vreden og frustrationerne. Men som samtidig, desværre, ender med og lyde lidt uintelligent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MissSexii06 skrev, for 23 minutter siden:

Ja men jeg kan simpelthen ikke holde ham ud, hvem er han til at svine mig til højre og venstre og oveni det pynte mig op på nettet. Spiiiiillld af tid det menneske 

Så lad være med at spilde en masse tid på ham? Jeg kan sagtens følge, at det er meget ubehageligt, men det eneste du gør nu er at rette mere opmærksomhed mod din dårlige anmeldelse. Det er i mine øjne at skyde sig selv i foden at lave det her opslag.

Manden kan i øvrigt bare ændre sit profilnavn, og det kunne du for eksempel også gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så meget man kunne gøre, jeg cuttede manden af fra godt og lang tid siden. Da jeg er helt ny herinde, er jeg ikke så kendt hvor det ene og det andet står. Hvad du ser det fra fra dit vinkel er fair, hvad jeg oplevede og vælger at fortælle om det er lige så fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MissSexii06 skrev, for 2 minutter siden:

Der er så meget man kunne gøre, jeg cuttede manden af fra godt og lang tid siden. Da jeg er helt ny herinde, er jeg ikke så kendt hvor det ene og det andet står. Hvad du ser det fra fra dit vinkel er fair, hvad jeg oplevede og vælger at fortælle om det er lige så fair.

Jeg nævnte ikke et ord om fair. Personligt kunne jeg aldrig finde på at skrive en anmeldelse med sådan en ordlyd. Jeg prøvede blot at få dig til at indse, at denne tråd nok intet løser eller hjælper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 26 minutter siden:

Jeg nævnte ikke et ord om fair. Personligt kunne jeg aldrig finde på at skrive en anmeldelse med sådan en ordlyd. Jeg prøvede blot at få dig til at indse, at denne tråd nok intet løser eller hjælper.

Det er også ok at du prøver på det, men det følte jeg for i denne siustion. Må du forsætte en god aften

Gæst skrev, for 26 minutter siden:

Jeg nævnte ikke et ord om fair. Personligt kunne jeg aldrig finde på at skrive en anmeldelse med sådan en ordlyd. Jeg prøvede blot at få dig til at indse, at denne tråd nok intet løser eller hjælper.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 10 timer siden:

Hvad håber du præcis og få ud af det her opslag? 

Det hele virker ugennemtænkt, som en vred person der bare skal af med vreden og frustrationerne. Men som samtidig, desværre, ender med og lyde lidt uintelligent. 

Efter han har udstillet mig og “advaret” mig mod alle følte jeg for at skrive min oplevelse af ham. Det er hvad jeg følte og bedre ved jeg ikke om jeg kan forklare det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissSexii06 skrev, for 8 timer siden:

Efter han har udstillet mig og “advaret” mig mod alle følte jeg for at skrive min oplevelse af ham. Det er hvad jeg følte og bedre ved jeg ikke om jeg kan forklare det. 

Men jeg synes ikke rigtig du kommer ind på din oplevelse af ham.. Du fortæller ikke om han opførte sig truende overfor dig, om han snakkede grimt til dig eller andet da han var hos dig. 

Du bekræfter at de forskellige punkter, han har skrevet, er sande men at han enten har krydret på historien eller ikke forstået, hvad du har ment. 

Hvis du prøver og rette op på dit "image" blandt mændene på SD, fordi du måske føler at der har været færre beskeder siden hans udstillelse af dig, så er jeg ikke sikker på det er lykkedes dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...