Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg her i dag, big big fake 

https://massage.side6.dk/sexylucy Sølvgade 73c

Sut var ok, men resten meget dårligt. Tror en halv flad Lolita ville være bedre.

Havde aftalt pr sms på forhånd Hvad der skulle ske, men hun tilbød ingen af de ting vi havde aftalt, selv om hun havde sagt ok.

Alle billeder er fake, hun er helt sikker 15 - 20 år ældre end beskrevet, måske skål D er korrekt, men hvis de kom ud af BH vil jeg tro de ville nå hendes knæ.

SÅ DRENGE HOLD JEG VÆK, DET ER FAKE.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Masterone skrev, for 4 timer siden:

Var på besøg her i dag, big big fake 

https://massage.side6.dk/sexylucy Sølvgade 73c

Sut var ok, men resten meget dårligt. Tror en halv flad Lolita ville være bedre.

Havde aftalt pr sms på forhånd Hvad der skulle ske, men hun tilbød ingen af de ting vi havde aftalt, selv om hun havde sagt ok.

Alle billeder er fake, hun er helt sikker 15 - 20 år ældre end beskrevet, måske skål D er korrekt, men hvis de kom ud af BH vil jeg tro de ville nå hendes knæ.

SÅ DRENGE HOLD JEG VÆK, DET ER FAKE.

 

 

 

Hvorfor ikke bare bide i det sure æble og tá det som en oplevelse.

Det var vel ingen der tvang dig til at blive efter du opdagede at pigen ikke var det du forventede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke bare bide i det sure æble og tá det som en oplevelse.

Det var vel ingen der tvang dig til at blive efter du opdagede at pigen ikke var det du forventede.

Ej .... vrøvl med dig. Hva med om der blev sat en stopper derfra med at fake for at bogstaveligt talt at sutte penge fra os liderlige mænd. Måske er det fordi der ikke ville være en eneste liderlighed der vendt forbi hvis de rigtige billeder lå fremme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste måde de lære det på er st påpege at billederne og hvad du ser ikke stemmer over ens og vende om. Så meget magt kan pikke ikke have.

Render pigen væk fra det aftalte syntes jeg det er på sin p-plads at gøre andre opmærksom på det. 

Men tænder man ikke på pigen i døren og vælger at blive ja så er det helt ens egen skyld. Så bliver oplevelsen sjældent positiv.

Det er så bare min holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste måde de lære det på er st påpege at billederne og hvad du ser ikke stemmer over ens og vende om. Så meget magt kan pikke ikke have.

Render pigen væk fra det aftalte syntes jeg det er på sin p-plads at gøre andre opmærksom på det. 

Men tænder man ikke på pigen i døren og vælger at blive ja så er det helt ens egen skyld. Så bliver oplevelsen sjældent positiv.

Det er så bare min holdning.

 

Er det så også ok at hun ikke levere det der var aftalt pr SMS

jeg syntes det er rigtig fint at der bliver advaret om disse steder

så der kan komme flere kunder til de piger der er ærlige og som levere det de får betaling for

du bestiller vel heller ikke en bøf på en restaurant og så kommer tjeneren med en leverpostej mad så er din tanke nok ikke, du fik jo noget mad så det ser jeg igennem fingrene med ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vandmester skrev, for 27 minutter siden:

Render pigen væk fra det aftalte syntes jeg det er på sin p-plads at gøre andre opmærksom på det.

God nok med et par stavefejl men  læs lige igen hvad jeg skrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vandmester skrev, for 33 minutter siden:

du bestiller vel heller ikke en bøf på en restaurant og så kommer tjeneren med en leverpostej mad så er din tanke nok ikke, du fik jo noget mad så det ser jeg igennem fingrene med ? 

Nu var trådstarteren jo allerede negativ da han så pigen, så hvad positivt ville der komme ud af det? Så forstår ikke hvorfor han valgte at smide penge efter hende. Så kunne han jo have undgået denne tråd og oplevelse.

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 23 timer siden:

Nu var trådstarteren jo allerede negativ da han så pigen, så hvad positivt ville der komme ud af det? Så forstår ikke hvorfor han valgte at smide penge efter hende. Så kunne han jo have undgået denne tråd og oplevelse.

 

Jeg forstår hvad du mener nu - og er enig. Jeg vender også om i døren hvis ikke det er den rigtige pige (fra annoncen) jeg møder. Det valg har man jo altid. Men nu er det jo også afsporet lidt i forhold til starten af snakken - Jeg troede at du syntes det var ok med fake billeder.. derfor min reaktion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var selv en tur forbi stedet.

Det er ganske rigtig en Cubaner , af ældre dato end oplyst.... men skidt med det... betalte forud.... men jøsses for en elendig gang sex. 

Men sjovt nok så bliver jeg måske ikke klogere af det... næste gang der skal prøves en ny kvinde. 

Men alle mænd spil af penge det var det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...