Hop til indhold

Recommended Posts

 

Link til Adelie annonce

Mødte Adelie i Hadsten  privat diskret og det lever helt ok til hvad der forventes af sådan et sted:D. Stedet har en god seng  bad og toilet:D. Priser privat diskret  eks. ½ time 1200kr. og for 1 time er 2000kr.  plus evt. tillæg læs annonce. 

 

Helt enig med hvad der skrevet om Adelie før:D. Hun er simpelthen så frisk og sød dejlig og imødekommende. Jeg føler mig godt tilpas og velkommen med det samme:D. Hun virker virkelig som der er mere end bare pengene som gør at hun er glædespige de dage hun har tiden til det:D.  Så har hun en lyst sexdrive udover det sædvandlig og ingen smalle steder i Bredgade omg:D

 

Adelie levede til fulde op til hvad man kan forvente af hendes annoncering og anmeldelser og mere til:D. Gik efter en GFE oplevelse med Anal våde Kys, kram fransk  deepthroat  nærvær og indlevelse:D. Fik til det fulde hvad jeg kom efter og mere til.  En dejlige god oplevelse udover det sædvandlige med en pige som nyder at ha god sex:D. Der var tid til en sludder og bad bagefter:D.  

Karakter 12  ud af 12 hvis det kan gøre det 

Link til Adelie annonce

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

JULEN ER KOMMET TIDLIGT I ÅR ..... selvom man lider af begyndende Alzheimers og hukommelsen intet er i forhold til, hvad den var engang, så glemmer man ikke Adelie, hvis man har været i hendes kyndige hænder. Never ever. Så røg den pensionsopsparing - men hvad pokker, med det afkast jeg klarede sidste år, så er det bare med at få lortet brugt på noget fornuftigt i stedet.

Tak kære @Krone du gjorde lige mit misserable liv værd at leve igen :P. Tak for informationen, og I warn you Adelie, it aint until the fat guy sings !

Jeg erindrer stadig første gang jeg havde besøg af Adelie: 

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste af det bedste nogensinde.

Selvom det er længe siden, så er Adelie stadig WHAU 

Dejligt @Krone at læse din anmeldelse, glæder mig at Adelie stadig er toppen 

God aften til Adelie og til os der har oplevet hendes søde, sexet, vilde væsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 12 timer siden:

@fynbomanden og @KnudSan Tak for jeres ros af min anmeldelse af  Adelie:D.  

 

Helt fortjent ros @Krone

Det giver lige lidt på memory Lane. 

Selvom det er 2.5 år siden jeg var sammen med den skønne Adelie, så husker jeg detaljer og helhedsindtrykket. 

Det er ret imponerende at Adelie har sat sig så fast i hukommelsen,  kan stadig høre hendes elegante trin op af trappen, Whau.:P:D

Så dejligt @Krone at der lige bliver rusket op i for mig, den mest fantastiske oplevelse jeg har haft med en Glædes Pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...