Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. 

Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid :D

Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. 

Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid :D

Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... 

Det lyder godt.

Hvordan var massagen?

Og var det 30 eller 60 min massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder ;)

Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 5 timer siden:

Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder ;)

Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . 

Der er måske mulighed for flere gange på en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 8 timer siden:

Der er måske mulighed for flere gange på en time?

Det er nok individuelt :) 

Men hun kommunikere udmærket på engelsk, så det aftaler du bare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...