Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er mega lækker. Har ikke besøgt hende, og kender hende heller ikke. Vil gerne besøge hende, WAUW

Skrevet

Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. 

Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid :D

Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... 

Skrevet
  • Author
LarsB skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været forbi nogle gange de sidste 3 uger, der burde være noget at finde på hende her på eroguide.dk. 

Det er hende på billederne, bortset fra der hvor hun sidder på en stol med ryggen til, hun har nemlig et røvgevir, men ellers er det hende. Hun er nok de der 26 år, dejlige silikone babser, flot figur, smilende og service i top ellers ville jeg hellere ikke have været der flere gange, på så kort tid :D

Havde jeg ikke lige fået booket Sweet Sophie, ville jeg sku nok ende ved Tisha igen, inden ugen er omme... 

Det lyder godt.

Hvordan var massagen?

Og var det 30 eller 60 min massage 

Skrevet

Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder ;)

Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . 

Skrevet
  • Author
LarsB skrev, for 5 timer siden:

Jeg er ikke kommet til massage med Tisha endnu, de 45 min jeg har med hende, skal bestemt ikke bruges på ligegyldigheder ;)

Massagen tager til 350 i time alle mulige andre steder . 

Der er måske mulighed for flere gange på en time?

Skrevet
steve skrev, for 8 timer siden:

Der er måske mulighed for flere gange på en time?

Det er nok individuelt :) 

Men hun kommunikere udmærket på engelsk, så det aftaler du bare. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.