Hop til indhold
TopDaddy

Lækker sag i malmo, men fake: Ayanas24

Recommended Posts

Med drømmen om at tilbringe tid sammen med en lækker svensk blondine skrev jeg til Ayanas.

https://sugardaters.dk/show?alias=Ayanas24

Efter en kort korrespondance ønskede hun at komme over på email fordi hun ville sende mig lidt frække billeder (gratis) og det skal hun da ha lov til. Oprettede straks en fake gmail til formålet (da scammers helst vil lave deres numre på væk fra SD så det er sværere at bevise de scammer) og sendte til hende. 

Jeg fik tilsendt 3 meget hotte amatør billeder og tak for det :) Samt en besked om at hun "elskar sex". Jeg takkede hende for billederne og forslog straks et møde i København med forslag til sugar etc. Den sendte jeg til hende både på gmail og på SD. 

Som svar på den email har jeg bare fået: 

"Om du vill,du kan hitta mig med smeknamnet (min nick-Ayannas) ..Jag gillar till snacka men söker efter energi och vill ha sex..Söker någon som är lika vild i sängen som jag är ! ( link til potentielt virus site fjernet )   .ska vara den mötesplats som vi vill att den ska vara"

Så brug ikke mere tid på hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...