Hop til indhold
Blender

Melissa, Cluberotica

Recommended Posts

Emilie - er det ikke meget længe siden?

Eller der har måske været flere Emilie'r...

Jo, det er vel et stykke tid siden. Hun skiftede navn et par gange. Var også hos Sexyclub. Sagde selv noget med at nogen i hendes omgangskreds havde opdaget hvad hun lavede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske en Emilie på Club Erotica/Romantica fra for cirka fire eller fem år siden - måske kun tre. Hun var høj og slank og dansk. Men det er vel næppe hende, I mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, hende! :)

Hende kender jeg godt. Jeg kom hos hende, da hun hed Cille på det nu hedengangne Fanny Hill på Amager. Det var i 2005. ;)

Ja, man skal jo aldrig sige aldrig. Men hende her ser umiddelbart mindre ud i det, end Cille gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kender jeg godt. Jeg kom hos hende, da hun hed Cille på det nu hedengangne Fanny Hill på Amager. Det var i 2005. ;)

Det er ikke samme pige, vi snakker om.

Hende du kender som Cille havde en C-skål.

Hende jeg omtaler havde en A-skål.

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar ! Det virker ikke om om Melissa er den samme som Denice/Cille/Emilie. Glæder mig til at høre om der er nogen der skriver hvis de har prøvet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke samme pige, vi snakker om.

Nå, for søren! Jeg har altid troet, at den Cille, som jeg kendte på Fanny Hill, var den samme Cille, som senere var på Club Erotica (hvor jeg aldrig nåede at bsøge hende). :oops:

Men så har jeg da osse lært noget nyt i dag og beklager min indblanding. :D

Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...