Hop til indhold
Sammy

Fremmede piger i Pattaya?

Recommended Posts

Hej, 
Er der nogle af jer der har styr på hvor man kan finde fremmede piger i Pattaya? Er der bestemte steder/gader hvor man kan finde Russiske, Filippinske eller andre piger klumpet sammen? Eller er de spredt ud over hele byen som en nål i en høstak ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 28 minutter siden:

Hej, 
Er der nogle af jer der har styr på hvor man kan finde fremmede piger i Pattaya? Er der bestemte steder/gader hvor man kan finde Russiske, Filippinske eller andre piger klumpet sammen? Eller er de spredt ud over hele byen som en nål i en høstak ?

Tag ørepropper på og gå en tur igennem Walking Street ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Tag ørepropper på og gå en tur igennem Walking Street ;-)

Fejlpost.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sammy skrev, for 6 timer siden:

Hej, 
Er der nogle af jer der har styr på hvor man kan finde fremmede piger i Pattaya? Er der bestemte steder/gader hvor man kan finde Russiske, Filippinske eller andre piger klumpet sammen? Eller er de spredt ud over hele byen som en nål i en høstak ?

Der står en håndfuld piger fra de tidligere sovjet-republikker på beach road inden walking street starter. Så er der en del afrikanske piger på walking street, gerne siddende på en åben bar i midten af Walking street. Kender ikke navnet på den, men der står og sidder også en masse ladyboys lige der, så du er ikke i tvivl. De russiske piger kan findes på de russiske stripklubber på walking street.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Som Sutteålen siger, så er der russiske piger lige før walking street og på stripklubber på walking street. Jeg har ikke personlig erfaring med disse, men det forlyder, at de tager sig godt betalt (!) og hovedsageligt er der for at tilfredsstille russiske mænd.

Der er afrikanske kvinder på beach road, men vær meget varsom med disse freelancere :huh:.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring og fornuft siger mig, hold dig langt væk fra Afrika og Russia Lady,

For dyre og kun ude på at tjene hurtige penge og måske rulle dig, noget a la Vesterbro, ( KBH ) :D

Et spørgsmål  :) hvorfor tage til PTT og så jagte Black/Russia lady, Philippines piger blir nok hjemme, hvor de hører til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, 1 time siden:

Philippines piger blir nok hjemme, hvor de hører til 

Ofte er det heller ikke dyre at flyve til Manilla end til BKK, selvom det er lidt længere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 4 timer siden:

Min erfaring og fornuft siger mig, hold dig langt væk fra Afrika og Russia Lady,

For dyre og kun ude på at tjene hurtige penge og måske rulle dig, noget a la Vesterbro, ( KBH ) :D

Et spørgsmål  :) hvorfor tage til PTT og så jagte Black/Russia lady, Philippines piger blir nok hjemme, hvor de hører til 

Jeg takker for advarslen. :P

Nu tager jeg ikke til Pattaya for at jagte nogle damer. Jeg er i området af andre årsager og normalt går jeg i en stor bue uden om stedet. Men jeg har tidligere mødt folk som sagde de havde støvet en Filippiner op dér og forandring fryder. :D Jeg foretrækker mere at gå i byen i Udon eller Kanchanaburi  Det er mindre steder som passer bedre til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...