Hop til indhold

Recommended Posts

Først nogen der har besøgt Bee for nylig. Er det stadig en fornøjelse. Der er ikke rigtig nogen ny anmeldelser. 

Og Dowe nogen der ved om hun kommer tilbage til Dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Bee 2 gange inden for den sidste måned, og det var lige så godt som alle de andre gange jeg har været hos hende. Da jeg har lavet en del anmeldelser af hende igennem tiden, syntes jeg ikke jeg behøvede at gøre det ige.

så ja hun er stadig på toppen, og giver den sædvanlige gode oplevelse. Tror desværre ikke hun er her ret meget længere, så skynd dig hvis du skal nå forbi.

tror desværre ikke Dowe kommer igen, men ønsker og håber det, hun var også en super pige.

her er forøvrigt en anmeldelse fra 22 januar, den er da ikke gammel.

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 13/2/2019 at 09:44:

Rose i Vejle er et godt alternativ til Dowe.

Ja eller Charlotte i Holbæk, men det har jo ligesom ikke noget at gøre med denne efterlysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Ja eller Charlotte i Holbæk, men det har jo ligesom ikke noget at gøre med denne efterlysning.

Hvorfor ikke?

Det er da en fin oplysning, at Månestjerne sidestiller Rose med Dowe. 

Jeg synes, at det er relevant. 

Fantastiske Bee. Vores thai dronning i trekantsområdet er jo tit væk i længere tid. Så gode anbefalinger af andre er jo rart vide. Også selvom de ikke helt kan ramme Bee’s topniveau. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ingen rammer hendes niveau - hun er en ener! :)

Nu var der en der spurgte ind til Dowe. Og efter som hun IKKE kommer tilbage, var det såmænd bare et alternativ til hende.

I forhold til Bee rammer Rose, efter min mening,  langt fra skiven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...