Hop til indhold
danker

Madelyn from Slovakia

Recommended Posts

Hej drenge

Jeg har kigget på Madelyn de sidste par dage og skrevet lidt sammen med hende. Var lidt tøvende da der ikke var anmeldelser men tog en for holdet. Lige kommet tilbage fra besøget og er RIGTIG glad for at jeg tog chancen. Billederne er 100% ægte. Hun er ung, høj og slank. Snakker rigtig godt enkelsk. Stedet var også godt bortset fra at sengen knirkede ad helvede til hvilket vi begge grinte en del af.

Jeg vil ikke gå alt for meget i detaljer da jeg tænker at meget af hvad der sker handler om kemi. Enten havde vi rigtig god kemi, eller hun er rigtig god til hvad hun laver. Jeg bestilte 45 min med tunge kys og jeg kan love jer for at der blev kysset og krammet hårdt. Lige som jeg kan lide det.

Kan varmt anbefales. Jeg er stor, stor fan af Mina (som mange af jer kender). Dem der kender hende ved hvorfor hun er så populær. Jeg havde samme varme og nærvær hos Madelyn og er derfor stor fan. Hun er her til næste Onsdag og jeg skal helt sikkert ind og se hende igen inden hun rejser.

Jeg vil med glæde svare på spm. hvis du smider mig en besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige besøgt Madelyn, men det var bestemt ikke noget jeg vil gentage. Hun brød sig ikke om mig - det var ret tydeligt, men  på den anden side så har jeg læst andres uheldige oplevelser med piger, hvor jeg har fået mere end fuld valuta for pengene.  Skuespiller Thomas Bo Larsen sagde en gang: "Der findes ikke impotens kun grimme kvinder". De piger jeg har besøgt er ikke grimme, men der mangler nogen gange kemi og denne gang kunne eller ville Madelyn ikke skjule det. Pige er ung, smuk og høj taler fint engelsk- jeg kunne levende forestille mig at hvis hun virkelig har lyst må det være en hed oplevelse. God tur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...