Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/21976/naboens-datter

http://www.voksenlisten.dk/laerke

Jeg fik besøgte hende i sidste uge da jeg så hendes annonce på annoncelight, hun annoncere engang i mellem så man skal holde øje med hvornår hun har vagt.

Jeg fik kontakt med hende via mail men det kan også lade sig gøre via sms, vi fik aftalt hvornår mødet skulle stå og jeg ankom til adressen som hun oplyste.

Døren bliver åbnet og en sød og smuk ung kvinde åbner døren, det er hende på billederne. Blev vist ind hvor vi skulle hygge og pengene fik byttet hænder.

Vi starter at ligge os for at få kropsvarmen tilbag, da jeg kom udefra hvor der hunde kolde da jeg ankom. Da vi blev lidt varme begyndte vi at nær studere hinanden mere, hænderne kom godt rundt på hele kroppen, i sær hendes bryster var ganske pæne selvom det er silikone, i forhold til billederne hun har. Da det blev overstået gik hun i gang med en omgang fransk som hun var ganske god til, efterfulgt at 69. Vi skiftede til doggystyle hvor der ellers kom gang i sexen godt udsyn til en god bagdel, hvor der desværre ikke gik lang tid før det skete og jeg måtte overgive mig.

Jeg måtte efterfølgende have lille pause og så var jeg klar igen til endnu en omgang fransk der blev fulgt om at analsex som hun nød fuldt ud.

Alt i alt en god oplevelse som jeg gerne genstarter en anden gang, jeg kommer forbi slagelse hvor hun holder til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh de billeder det er i profilen er meget tydeligt silikone.

Ja det har du ret, men de ser mere ægte ud i virkeligheden, man kan dog se at det er silikone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende, det var dog i Slagelse. Vidste ikke hun også var i ringsted.

Jeg kan kun sige...rigtigt smuk...super krop, god fransk og så nyder hun det hele i fulde drag. Det bedste er næsten at hun får de vildeste orgasmer, virkelig værd at komme efter.

Ellers er jeg helt enig med Nuhok i hans betragtninger.

Rigtigt super oplevelse, hun skal helt sikkert besøges igen...SNART!!!

/kazman

Del dette indlæg


Link til indlæg

De føles faktisk ret godt...der er meget naturlig fylde der dækker implantatet.. Man kunne næsten narre nogen...og dog så ikke alligevel. Men godt det føltes de sgu.

/kazman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende, det var dog i Slagelse. Vidste ikke hun også var i ringsted

min fejl hun holder kun til i Slagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa jeg blev sgu lidt afhængig og har for første gang i mit liv bestilt 2 timer med en pige. Plejer sgu ikke at kunne holde til mere end 30 min. Men hun var sød og snakke med og nød hendes selskab... Så 2 timer i morgen aften Woot woot. kan næsten ikke få den til at lægge sig.

Kazman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa jeg blev sgu lidt afhængig og har for første gang i mit liv bestilt 2 timer med en pige. Plejer sgu ikke at kunne holde til mere end 30 min. Men hun var sød og snakke med og nød hendes selskab... Så 2 timer i morgen aften Woot woot. kan næsten ikke få den til at lægge sig.

Kazman

god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor glad er hun for analsex? Og får hun orgasme® når dette praktiseres?

– Og ca. hvor høj er hun?

Hun kom kun ordentligt da jeg brugte fissen...men hun er definitivt glad for analsex...nyder det i fulde drag. Hmm hvor høj er hun...høj, gætter på 178-180cm.

Kaz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget fristende former :-)

Men er det rimeligt med 1.200 kr. for 12 minutter (2 timer/10 mand = 120 minutter/10 = 12 minutter) ?

Venligst

Frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er gb jo. Din udregning giver 12 min pr mand med pigen ALENE. Sådan hænger tingene jo ikke helt sammen.

Desuden er der så meget forskelligt der spiller ind, at man ikke kan lave en udregning på en minutpris. Nogen kan kun en gang, nogen har ikke tid til 2 timer, nogen tænder mest på at se på, måske kommer der kun 4 gæster osv....

1200 kr pr mand, må siges at være en god pris sammenlignet med rigtig mange andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udregningen på 12 minutter er helt korrekt...

Der er 10 (ti) mænd der skal til. Nogle endda to gange.

Jeg synes stadig det er dyrt med 1.000 kr. for 12 minutter, når man kan booke hende alene i 30 minutter for 800 kr.

Venligst

Frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udregningen på 12 minutter er helt korrekt...

Der er 10 (ti) mænd der skal til. Nogle endda to gange.

Jeg synes stadig det er dyrt med 1.000 kr. for 12 minutter, når man kan booke hende alene i 30 minutter for 800 kr.

Venligst

Frenchlover1

Det er præmisserne ved et GB.

Pigen plejer at kunne betjene 2 eller flere mænd samtidig.

Så det bliver reelt mere tid end de teoriske beregnet 12 min.

Annoncen eksistere ikke længere...

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udregningen på 12 minutter er helt korrekt...

Der er 10 (ti) mænd der skal til. Nogle endda to gange.

Jeg synes stadig det er dyrt med 1.000 kr. for 12 minutter, når man kan booke hende alene i 30 minutter for 800 kr.

Venligst

Frenchlover1

Kan du heller ikke da jeg var forbi var 30 min 1000kr , med græsk(som du jo også får) 1400.- Det var ihvertfald hvad jeg måtte slippe.

Kaz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...