Hop til indhold
fyr_aalborg

Aalborg - på vej mod Nibe

Recommended Posts

Hejsa alle sammen.

Jeg har nu besøgt https://annoncelight.dk/showad/264888 2 gang i løbet af den sidste uge.

Begge gange har jeg bedt om den unge massør, da jeg syntes den "gamle" virker kold.

Den unge taler ikke ret meget dansk, men snakker fint engelsk. Hun giver en fin omgang massage (lidt blid efter min smag) men dejlig B2B.

Jeg havde bestilt FP, og det fik jeg (-: hun slikker dejlig pik og nosser, nusser alle de steder man ønsker, og i mens vi lå i 69'eren klagede hun ikke over at hun fik en finger i røven ;-)

Dejlig stram fisse, mens hun lå med knæene helt oppe ved ørene, hun kunne lide at blive taget hårdt så nosserne klaskede med hendes røv.

 

Stedet ligger dejlig ugeneret, pakkering bag et hegn, så man kan komme og gå uforstyrret, rent og fint med mulighed for bad både før og efter - 8/10

Pigen 8/10 (10/10 den dag hun lærer at tage den i røven) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr_aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hejsa alle sammen.

Jeg har nu besøgt https://annoncelight.dk/showad/264888 2 gang i løbet af den sidste uge.

Begge gange har jeg bedt om den unge massør, da jeg syntes den "gamle" virker kold.

Den unge taler ikke ret meget dansk, men snakker fint engelsk. Hun giver en fin omgang massage (lidt blid efter min smag) men dejlig B2B.

Jeg havde bestilt FP, og det fik jeg (-: hun slikker dejlig pik og nosser, nusser alle de steder man ønsker, og i mens vi lå i 69'eren klagede hun ikke over at hun fik en finger i røven ;-)

Dejlig stram fisse, mens hun lå med knæene helt oppe ved ørene, hun kunne lide at blive taget hårdt så nosserne klaskede med hendes røv.

 

Stedet ligger dejlig ugeneret, pakkering bag et hegn, så man kan komme og gå uforstyrret, rent og fint med mulighed for bad både før og efter - 8/10

Pigen 8/10 (10/10 den dag hun lærer at tage den i røven) 

 

Spændende - Hvordan ser den unge ud? hun lyder sgu interessant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 2 timer siden:

Går ud fra, at der ikke er billeder af den unge pige i annoncen - mutter må være omkring de 60?

Helt enig, jeg skyder den gamle til midt 50'erne, og den unge til 30år

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 2 timer siden:

Spændende - Hvordan ser den unge ud? hun lyder sgu interessant :)

Hun er stram og dejlig, har ar efter et kejsersnit, mindre meget velsiddende bryster som kan lide at blive æltet igennem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
fyr_aalborg skrev, 1 time siden:

Helt enig, jeg skyder den gamle til midt 50'erne, og den unge til 30år

Hej.

Marcellino spurgte, hvordan den unge ser ud....

Så det er den tyndeste beskrivelse jeg har set: 30 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 16 minutter siden:

Hej.

Marcellino spurgte, hvordan den unge ser ud....

Så det er den tyndeste beskrivelse jeg har set: 30 år

og jeg kommenterede med følgende:

fyr_aalborg skrev, for 18 minutter siden:

Hun er stram og dejlig, har ar efter et kejsersnit, mindre meget velsiddende bryster som kan lide at blive æltet igennem

Det var luckylife der fik svaret med de 30år

fyr_aalborg skrev, for 21 minutter siden:
luckylife skrev, for 3 timer siden:

Går ud fra, at der ikke er billeder af den unge pige i annoncen - mutter må være omkring de 60?

Helt enig, jeg skyder den gamle til midt 50'erne, og den unge til 30år

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg besøgte stedet i går og det var den ældre jeg valgte og hun er bestemt ikke sidste gang jeg vælger hende. Hun giver en dejlig massage med pirring og en skøn btb  og hun fik også noget ud af det skal jeg love. Også en bule i panden da det gik lidt vildt for sig(undskyld), men helt sikkert et besøg værd og jeg kommer  helt sikkert  tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...