Hop til indhold

Sugardating - lad os hjælpe vi de skønne sugarbabes så vi kan anmelde dem uden at udstille dem?

Featured Replies

Skrevet
aaisha skrev, 1 time siden:

uden at blande mig i debatten da jeg ikke kender hjemmesiderne...

men det er to forskellige sider der er i spil her

sugardaters.dk er den side der har samarbejde med EG men den side du citerer fra hedder sugardating.dk 

hvilken af siderne knytter sig til FB og IG? 

jeg gætter på den sidste men jeg ved det af gode grunde ikke da jeg hverken er på SD eller FB 

Knytter sig til - som at div brugere kommer op som venneforslag osv ? 

• Svar 52
  • Visninger 4.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg forstår dig i og for sig godt. Men for mit vedkomme ville det være en hæmsko. Først læse persondata igennem for derefter læse profilteksten igennem for derefter anmode om billedeadgang eller

• Nu spørger jeg lidt "dumt" eller uforstående.  "hvad er det der gør at SB skulle være mere udsatte en GP´er". ? Jeg formoder da, at begge typer forholder sig til eventuel afsløring, når de bruger bill

• Det kommer som en mega overraskelse for mig at SD´er er så "dumme" at bruge deres rigtige navn som nickname, samt i øvrigt at plapre ud med hvor de bor, hvad deres arbejde er osv.  Hvis man kun har en

Skrevet
Trinetease skrev, 1 time siden:

Knytter sig til - som at div brugere kommer op som venneforslag osv ? 

jeg har ikke citeret hele indlægget fra @TheVoice men han skriver i samme indlæg at "de" promoverer deres side på FB og IG og her igennem bruger profilernes billeder

jeg går ikke ud fra at det er sugardaters.dk som benytter sig af dette, jeg tror nærmere at det er sugardating.dk

men det er kun et gæt fra min side indtil voice opklarer hvilken side han rent faktisk har været forbi :)

Skrevet
aaisha skrev, for 3 timer siden:

jeg har ikke citeret hele indlægget fra @TheVoice men han skriver i samme indlæg at "de" promoverer deres side på FB og IG og her igennem bruger profilernes billeder

jeg går ikke ud fra at det er sugardaters.dk som benytter sig af dette, jeg tror nærmere at det er sugardating.dk

men det er kun et gæt fra min side indtil voice opklarer hvilken side han rent faktisk har været forbi :)

Det var sugardaters.dk.  I øvrigt har jeg ikke noget særligt kendskab til SD konceptet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.