Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi sindy.Super sød pige og køn pige,har tandbøjle og ser lidt uskyldig ud i mine øjne.dejligt besøg hun var sød og nærværende.skal lige siges at billederne er noget redigerede af kroppen,brysterne er mindre og så er hun lidt buttet i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jol skrev, for 12 timer siden:

Har været forbi sindy.Super sød pige og køn pige,har tandbøjle og ser lidt uskyldig ud i mine øjne.dejligt besøg hun var sød og nærværende.skal lige siges at billederne er noget redigerede af kroppen,brysterne er mindre og så er hun lidt buttet i det.

Er brysterne mon ægte, og ungpigeagtige?  Og er det i det gule hus?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er hår på missen og brysterne er ægte,men de er ikke som på billederne,noget mindre :) og ja det er det gule hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Sindy i dag. 

Hun er sød, genert og naturlig. Som @jol skrev, så er hun en smule rund med lidt for meget på maven, men slet ikke, så man kan sige, at hun er tyk. 

I modsætning til Jol synes jeg faktisk, at hun har forbavsende store bryster, hvor billederne godt kan være retvisende:)

Hun er ikke 22 år. Man kan vist slet ikke møde en thaier i DK på den alder? Mit bud er nærmere 26 år.  

Eneste minus er, at hun "snød" mig for SF ved at tage kondomet i munden og med det samme liste det på. Da jeg sagde noget, var det for sent:( Så pas lige på dette trick, hvis I bestemmer jer for at besøge denne smukke pige. 

Hun er i det gule hus ca. 10 dage endnu. Stedet er bare topklasse. Diskret, anonymt og med parkering lige uden for døren:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...