Hop til indhold

Sindy - fræk thai pige i roedovre

Featured Replies

Skrevet

Ville lige vide om nogen havde været forbi Sindy i Rødovre? Ser super sød ud.

Skrevet

Har været forbi sindy.Super sød pige og køn pige,har tandbøjle og ser lidt uskyldig ud i mine øjne.dejligt besøg hun var sød og nærværende.skal lige siges at billederne er noget redigerede af kroppen,brysterne er mindre og så er hun lidt buttet i det.

Skrevet
jol skrev, for 12 timer siden:

Har været forbi sindy.Super sød pige og køn pige,har tandbøjle og ser lidt uskyldig ud i mine øjne.dejligt besøg hun var sød og nærværende.skal lige siges at billederne er noget redigerede af kroppen,brysterne er mindre og så er hun lidt buttet i det.

Er brysterne mon ægte, og ungpigeagtige?  Og er det i det gule hus?

På forhånd tak.

Skrevet

Ja der er hår på missen og brysterne er ægte,men de er ikke som på billederne,noget mindre :) og ja det er det gule hus.

Skrevet

Men er de gule mursten ægte? 

Skrevet

Jeg var også forbi Sindy i dag. 

Hun er sød, genert og naturlig. Som @jol skrev, så er hun en smule rund med lidt for meget på maven, men slet ikke, så man kan sige, at hun er tyk. 

I modsætning til Jol synes jeg faktisk, at hun har forbavsende store bryster, hvor billederne godt kan være retvisende:)

Hun er ikke 22 år. Man kan vist slet ikke møde en thaier i DK på den alder? Mit bud er nærmere 26 år.  

Eneste minus er, at hun "snød" mig for SF ved at tage kondomet i munden og med det samme liste det på. Da jeg sagde noget, var det for sent:( Så pas lige på dette trick, hvis I bestemmer jer for at besøge denne smukke pige. 

Hun er i det gule hus ca. 10 dage endnu. Stedet er bare topklasse. Diskret, anonymt og med parkering lige uden for døren:lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.