Hop til indhold
Big3lover

Vanessa latina

Recommended Posts

Jeg hyggede med hende sidste år, selvom jeg valgte 15 min i alt så gjorde hun et fint arbejde og er supersød og nærværende.

Altså jeg kan varmt anbefale hende men dog havde hun lidt sprog problemer men det er alt.

Hyg jer brødre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thekingisback skrev, den 12.2.2019 at 17:58:

Jeg hyggede med hende sidste år, selvom jeg valgte 15 min i alt så gjorde hun et fint arbejde og er supersød og nærværende.

Altså jeg kan varmt anbefale hende men dog havde hun lidt sprog problemer men det er alt.

Hyg jer brødre.

Lyder godt :-) Kan man så regne med udseende ift. billeder?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Lyder godt :-)Kan man så regne med udseende ift. billeder?....

Både ja og nej nogle af billederne er lidt misvisende men der er et hvor hun er I jeans og det er det billede der er det mest rigtige.

Det eneste ærgerlige er at hun ikke tilbyder græsk. eller det gjorde hun ikke dengang jeg var med hende så det kan være ændret.

 

Hyg dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende havde jeg også stærkt overvejet, men synes det var lidt skechty, eftersom de fleste af hendes billeder er taget fra forskellige Instagram modeller. Endte derfor med at besøge en anden i stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...