postbudet 18 Skrevet 12. Februar, 2019 Hvis I kan lide at give sorte kys til en kvinde, hvad er så grunden til det? Er det smagen? Er den ydmygelsen i at slikke numsehul? eller noget helt andet? Personligt er det nok ydmygelsen i det, som tænder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2019 Hvis pigen tænder mig meget og har en dejlig røv, så er det noget af det frækkeste. Finder det slet ikke ydmygende, mere frækt og lidt “forbudt”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg synes slet ikke der er ydmygelse i det. Jeg gør det fordi jeg ved det føles godt, og jeg elsker at please. For mig er det ikke anderledes end at slikke fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 12. Februar, 2019 Og dejligt at modtage....pirrer, tirrer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg finder ingen ydmygelse i at uddele sorte kys. Tværtimod er det en kinky og fræk part af opvarmningen,som sandelig stiger i værdi hvis man selv får lov og være modtageren For mig er det mega delikat med gensidig numseleg og sorte kys. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. Februar, 2019 Anus rummer langt flere nerveender end fx. kvindens klitoris og skamlæber gør - så allerede derfor, er jeg vild med at bruge min tunge på kvinden lige der... For mig er det ikke ydmygende at slikke et rent numsehul, tværtimod. Jeg er forresten også selv glad for at modtage de sorte kys fra en kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 12. Februar, 2019 En lækker bagdel der stritter i vejret er som et 9v batteri, jeg blir nød til at sætte tungen på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg synes det er kinky både at modtage og give. Og giver ret i det kan bruges til at pirre, tungen fra foran, bagud og retur. Og lade tungen også pirre på mellemkødet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 12. Februar, 2019 som ole henriksen nok ville sige: I LOVE IT. jeg synes det er så frækt at slikke en lækker po-po. ja altså med mindre den er utæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Februar, 2019 Jeg nyder at give og modtage. Det er frækt og pirrende. Som tøs bliver jeg somme tider "tvunget" til at slikke "røv" - den del af legen hvor der indgår dominans er også ganske fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 12. Februar, 2019 hvordan ser i på det at give/modtage sorte kys, hvis der er synlige hæmorider ? seriøst ment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 12. Februar, 2019 sweetstone skrev, for 5 minutter siden: hvordan ser i på det at give/modtage sorte kys, hvis der er synlige hæmorider ? seriøst ment. umiddelbart stemmer jeg nej. ellers skal der godt nok være andre meget vægtige argumenter, som f.eks. en palle guld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 12. Februar, 2019 For mig er det når jeg mærker at kvinden bliver liderlig af min tunges pirrende bevægelser i og omkring hullet, der giver mig lyst at give sorte kys. At modtage sorte kys er også noget der tænder mig. Især hvis kvinden ikke holder igen, men går til den med lidenskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. Februar, 2019 sweetstone skrev, for 4 timer siden: hvordan ser i på det at give/modtage sorte kys, hvis der er synlige hæmorider ? seriøst ment. Røvhullet på en yngre( 18+) kvinde er, i de fleste tilfælde, ikke præget af hæmorider og derfor selvklart (også synsmæssigt) en delikatesse for de fleste mænd, der er til den slags. Hæmorider kan jo, uanset alderen, være en udfordring ift. modtagers hygiejne af den anale region, men det kan vel klares med grundig vask. Jeg er (seriøst ment) mest betænkelig ift.risikoen for at få kontakt med blod fra en sådan... Herudover ser jeg det ikke som en hindring - men som en del af livet, at vi ser ud, som vi nu engang ser ud... Det svarer lidt til at spørge, hvordan det er at håndtere et underliv( mands eller kvindes) der har haft et langt liv på landevejen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheSilentOne Skrevet 12. Februar, 2019 og så er der piger som tager tillæg for at modtage sorte kys. jo da, du må gerne slikke missen, men kommer tungen på 'bagveje' så koster det ekstra. well, lige der bliver jeg en anelse nærig. men også kun lige der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 12. Februar, 2019 Ydmygelse, hmmm ikke det jeg føler. Tror heller ikke det er smagen som sådan, faktisk er det ikke en særlig del, men simpelthen bare sorte kys i sig selv. Er nok bare en af de ting der tænder mig meget, både som giver og modtager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postbudet 18 Skrevet 16. Februar, 2019 Wicker skrev, den 12-02-2019 at 21:44: Ydmygelse, hmmm ikke det jeg føler. Tror heller ikke det er smagen som sådan, faktisk er det ikke en særlig del, men simpelthen bare sorte kys i sig selv. Er nok bare en af de ting der tænder mig meget, både som giver og modtager Heldigvis er vi mennesker forskellige. Personligt har jeg bare oplevet at jeg tænder mere på at give sorte kys, hvis det er en del af noget domians 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 22. Februar, 2019 At give og modtage sorte kys er fantastisk. Personligt er det bare skide frækt og sprede et par fyldige baller og bare slikke løs og mærke anus give efter for tungen leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg