Hop til indhold
Guest Gang Bang med Os

Besøg efter vinterferien - Go, No go?

Recommended Posts

Guest Gang Bang med Os

Hej drenge,

Hvordan ser det ud for jer efter vinterferien med besøg?

Har i brugt alle pengene eller er der plads til et besøg? Vi overvejer besøg på Sjælland, men vi har bare antennerne ude.

Hilsener 

Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gang Bang med Os skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er sørgeligt @Nemtøs

Har  givet  jeres  opslag  en  sørgelig  smiley  grundet  jeres  kommentarer i  et  tilsvarende  indlæg oprettet  af  @Frodige Ida. Prøv  nu  at  være  originale  i stedet  for.  Vi  er  vokset  fra  sandkassen. 

Ønsker jer en god  tur  til  Sjælland  hvis  I kommer  derover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Har  givet  jeres  opslag  en  sørgelig  smiley  grundet  jeres  kommentarer i  et  tilsvarende  indlæg oprettet  af  @Frodige Ida. Prøv  nu  at  være  originale  i stedet  for.  Vi  er  vokset  fra  sandkassen. 

Ønsker jer en god  tur  til  Sjælland  hvis  I kommer  derover 

Det er så fint @Nemtøs, at du lægger mærke til vores opslag. Tak for det. Det der er træls er at, der er mange andre (både udenlandske og danske piger) der har lavet tilsvarende oplæg og er blevet svinet til. Men jo, jeg forstår din smiley

Redigeret af Gang Bang med Os
Manglede henvisning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 2 minutter siden:

Det er så fint @Nemtøs, at du lægger mærke til vores opslag. Tak for det. Det der er træls er at, der er mange andre (både udenlandske og danske piger) der har lavet tilsvarende oplæg og er blevet svinet til. Men jo, jeg forstår din smiley

Kom nu ned fra den høje hest. Vi byder jer gerne velkommen i ponyklubben.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt synes jeg ikke det er den korrekte metode, og svarere vil sikkert også være behæftet med en stor fejlmargin.

Tja...hvad ville jeg selv gøre ?  Jeg kan se at I dels annoncere her på EG og på AL.  Jeg ville nok skrive det ind i annoncerne, at I kommer til Sjælland såfremt interessen er tilstede, samt opfordre interesserede til  at rette kontakt (gerne i god tid)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Personligt synes jeg ikke det er den korrekte metode, og svarere vil sikkert også være behæftet med en stor fejlmargin.

Tja...hvad ville jeg selv gøre ?  Jeg kan se at I dels annoncere her på EG og på AL.  Jeg ville nok skrive det ind i annoncerne, at I kommer til Sjælland såfremt interessen er tilstede, samt opfordre interesserede til  at rette kontakt (gerne i god tid)

Lige præcis The Voice. At lave annoncer rettidigt, (og stikke en finger i jorden), men ikke en direkte forespørgsel herinde.

Jeg har set SÅ mange gange, at folk er blevet "disset" fordi de har lavet noget tilsvarende,

At det er en velrenommeret GP på EG, mener jeg ikke opvejer sitets regler ang. annoncering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis du har ondt i måsen, så meld hendes tråd til admin og lad dem vurdere om det er ok. Men at have ondt bagi og så selv lave en tråd magen til.... :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

Udgifterne til sådan tur er jo fradrags berittiget så risikoen er ikk så stor ved at prøve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...