Hop til indhold
Energy

Sprøjteorgasme

Recommended Posts

Guest Milf GFE

... nogen mænd, lærer aldrig at bruge deres fingre, så sprøjteorgasmer indfinder sig - andre kan få det til at ske på et kort øjeblik.

Nogen "okser løs" og gør det helt forkert, så det nærmest gør ondt. Ham, der har været allerbedst til det hos mig, fik mig til at komme så kraftigt, at jeg sprøjtede helt op på hans skulder. Men mindre kan sagtens gøre det.

For mig er det ikke forbundet med en orgasme, men blot en dejlig, ubeskrivelig følelse indeni. dog pænt frækt, sf.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså også fordi i kvinder er aå forskellige:twisted:. Hende jeg ser for tiden har et særligt følsomt spot på venstreside af klitoris (kun venstre). Det tog mig altså et par forsøg at finde. Og så er er der G-punktet som også kan have meget forskellige følsomheder de forskellige steder fra kvinde til kvinde. Og så har jeg ellers altid haft succes med at slikke en kvinde samtid med at jeg har et par fingre som cirkulere rundt om livmoderen (ikke sprøjteorgasme) men ikke med en kvinde jeg mødte for nyligt. Næ der var det for meget, hun kunne ikke komme hvis man stimulerede for mange steder samtidig. I er altså nogle besværlige størrelserB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...