Hop til indhold
Bootylover

Paula på Frederiksberg

Recommended Posts

Så er det blevet tid til min første anmeldelse på denne side!

Jeg var for et par dage siden på besøg hos Paula på Frederiksberg: http://massage.side6.dk/sexypaula

Der bliver lukket op på adressen af en trans - meget flot, men piger med diller er ikke lige mig :D

Jeg bliver spurgt, om jeg er på 'jagt' efter en pige eller en trans, og jeg siger, jeg er kommet for at besøge Paula, hvorefter jeg bliver vist ind på hendes værelse. Hun er allerede derinde, og efter tidligere at have forelsket mig i hendes billeder, blev jeg bestemt ikke skuffet - det ér hende! Hun er nok ca. 170 cm høj, lidt mere gyldenbrun, end billederne antyder, og med en rigtig flot krop. Hun virker også lidt yngre i virkeligheden, nok i starten af 20'erne.

Hun har ikke noget menukort, men det er også meget enkelt: 30 min. dansk og fransk for 700,- eller en halv time med det hele for 1200,-

Jeg napper det sidste, og vi går i gang. Hun starter ud med masser af smil og overskud og små kys og kærtegn, så man kommer rigtig i stemning. Hendes virkeligt flotte bryster tilbyder hun også flere gange, og det skulle man da være et skarn for at sige nej tak til :lol:

Jeg får først en omgang superfransk, hvorefter hun får den i forskellige stillinger. Nogle gange får jeg lige en suttetur, mens vi skifter stilling - på hendes initiativ, hvilket jeg finder frækt og lækkert.

Efter 20 min kan jeg ikke klare mere, og jeg gør klar til at skyde 'kanonen' af. Hun onanerer imens, og det ser så lækkert ud, at jeg lige må ned og smage på honningmissen, inden det hele er overstået. Til sidst rejser jeg mig op, og kommer ud over hendes fisse og mave.

Alt i alt en rigtig lækker omgang. Selvfølgelig er 1200,- for en halv time i den høje ende, men hun er bestemt alle pengene værd.

Beliggenhed: 8/10

Betjening: 9/10

Udseende: 9/10

Ialt: 9/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...