Hop til indhold
Groovy

Debut Thai massage...Lyngby

Recommended Posts

Må lige dele denne oplevelse..har haft min debut på thaimassage og måtte følge de mange gode anmeldelser af Lyngby Thai

Blev lukket ind af en sød lille yngre pige...valgte en halv time ....rigtig sød pige ....hed noget i retning af Masai/Masja , 29 år og fantastisk massage...hun kan bare bruge de hænder og den krop....og ikke noget oliebad...hele tiden fokuseret og med i det

Efter vending kom spørgsmålet , du you want more....tog HJ og det kostede 200 oveni...ganske fornuftigt men var lidt overrasket over at hun så skulle ha yderligere 200 for at smide tøjet.....men vi blev enige om 500 så røg toppen..ganske dejlige bryster og hun satte sig mellem mine ben og gik igang ..stadig god indlevelse...øjenkontakt...lidt stønnen med og frække ord....og fri berøring til de dejlige bryster og så kunne den ikke holdes tilbage

Alt i alt en rigtig sød dejlig og imødekommende fræk oplevelse....kunne sagtens finde på at komme igen

I øvrigt fine lokaler...langt over forventning og igen ...fantastisk massage

Tror sgu jeg er blevet lidt bidt af det og har lyst til flere oplevelser på den front:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Groovy

Takker for en dejlig anmeldelse.

Har du et link til hende?

Hej Arne

Værsgo...kan klart anbefales...tror vist mest hun er der i weekenden ...så jeg kender ikkede andre piger....men sød og behagelig og fræk stemning

Jeg har mod på mere....men skal også lige prøve andre steder ...ved ikke lige hvor næste tur går til

http://thailyngby.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne

Værsgo...kan klart anbefales...tror vist mest hun er der i weekenden ...så jeg kender ikkede andre piger....men sød og behagelig og fræk stemning

Jeg har mod på mere....men skal også lige prøve andre steder ...ved ikke lige hvor næste tur går til

http://thailyngby.dk/

Takker, Der har før været Thai-klink på den adresse, kan ikke huske navnet, mon ikke der er andre herinde der kan det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...