Hop til indhold

Recommended Posts

En seperat anmeldelse.

Var for et par dage siden forbi N&N på Oddervej.

Blev mødt at en sød Thai på omkring de 30 år - vil skyde på 50 kg. Ganske nydelig, dog en anelse markante ansigttræk - dog stadig attraktiv.

Fik en ganske gedign massage - over godkendt, og den obligatoriske fransk og dansk i flere stillinger for 1000. Alt sammen leveret til UG.

N&N kan stadig anbefales - fik desværre ikke pigens navn.

Massage (1-10): 8 kompetent!

Pigen (1-10): 7-8 lækker krop, men ansigtet kunne være en smule bedre uden at være grimt.

Sexen (1-10): 8 fin indlevelse

Gentagelse (1-10): 7 helt klart et bedre thai sted

AF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet idag. Meget lidt diskret indgang. Der daflede nogle Vej og Natur mænd rundt udenfor som kiggede interesseret på mig. Hmmm.

Nå men massagen blev udført af Nam ( Pam?) Pæn, pæn pige slank søde små pikante bryster og en dejlig mås. Bad om hård massage, men det var kun trykkene der var hårde. Massagen var meget blid - lidt doven.

Hun er køn og smiler meget. Taler, efter 2 år i Danmark - en forståeligt dansk, men med lille ordforråd. Fik de sædvanlige valgmuligheder, og valgte sex til 1000. Hun smager rigtig godt, kysser ikke, rigtig godt blow da hætten er kommet på. Hun havde noget travlt med at få det overstået, så jeg bremsede hende og sagde at vi lige skulle lege lidt mere. OK, ingen sure miner. Hun blev lidt tændt af tungearbejdet, lidt. Atter en rigtig sød thaipige der gerne vil yde en god indsats, men som ikke kan smide tøjlerne og bare nyde. Der er altså et par thaipiger jeg savner i det Århusianske miljø.

Alt i alt en fin oplevelse, med en rigtig sød pige. Fik bad, og fandt bagefter ud af at jeg blot kunne have bedt hende om at bade sammen med mig. PIS det er ellers en rar afslutning på seancen. Det husker jeg til næste gang. Kommer igen, og håber så hun kan huske mig og slipper tøjlerne lidt merer. Det er jo det sjove ved thai piger, jo bedre man kender dem, jo mere vilde bliver de.

Så på vejen ud de faktisk har en menu. Tror jeg prøver B2B næste gang.

Da jeg kom ud af klinikken, stod der 2 koner, model "jeg får for lidt derhjemme og synes derfor mænd er nogle svin" De kiggede bebrejdende på mig. Kiggede så den ene i øjnene og blinkede til hende samt spidsede læber. SÅ smilte hun sgu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker:

Rart med en meningsfælle vedrørende N & N. :)

Det er helt sikkert Naan, du har været udsat for, mens Aarhusfyr har været i lag med Farida. Begge piger er søde, kompetente og servicemindede, med Naan som den yngste og kønneste og Farida som den en tand mere erfarne og løsslupne...

Og din fornemmelse er helt rigtig: Hos piger som dem får man lov til lidt mere for hver gang, man indfinder sig og skruer lidt op for charmen og talegaverne! Selv er jeg vist ved at nærme mig "stamkundestatus"? - Er nu nået til lidt af det superfranske, lidt tungekysseri, og sidste gang med en Naan der, med en finger diskret parkeret i stjernen og direkte adspurgt herfra, på min forespørgsel om hun er til det anale, svarede: "Maybe next time?"

Det kan sgu' nok godt betale sig at være lidt vedholdende ind imellem... ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker:

Rart med en meningsfælle vedrørende N & N. :)

Det er helt sikkert Naan, du har været udsat for, mens Aarhusfyr har været i lag med Farida. Begge piger er søde, kompetente og servicemindede, med Naan som den yngste og kønneste og Farida som den en tand mere erfarne og løsslupne...

Og din fornemmelse er helt rigtig: Hos piger som dem får man lov til lidt mere for hver gang, man indfinder sig og skruer lidt op for charmen og talegaverne! Selv er jeg vist ved at nærme mig "stamkundestatus"? - Er nu nået til lidt af det superfranske, lidt tungekysseri, og sidste gang med en Naan der, med en finger diskret parkeret i stjernen og direkte adspurgt herfra, på min forespørgsel om hun er til det anale, svarede: "Maybe next time?"

Det kan sgu' nok godt betale sig at være lidt vedholdende ind imellem... ;)

Vh. Sidespringeren

Ja tror jeg også. Måske kommer jeg over savnet af Thantawan. Egentlig har jeg det også bedst med at "forholdet" udvikler sig langsomt. Ville sådan ønske de fik lavet en mere diskret ingang og især udgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man kan godt føle sig lidt presset der på hjørnet af den stærkt trafikerede Oddervej! :oops:

Men du er jo god til at vende tingene til det positive, kan jeg læse... Du scorer dig da snart en forsømt Højbjerg/Skåde-forstadsfrue der på udvejen! ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været der har jeg altid bestilt tid, virker som om stedet er meget populær, og med god grund. :)

Sidespringeren, hvornår bliver man såkaldt stamkunde ?

Og er der noget der har prøvet to piger på engang hos n og n ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter næsten 2 måneder uden eventyr, fik jeg i torsdags prøvet N&N Oddervej.

Fik massage af Naan, og det var da en fornøjelse. Pæn pige, dejlig krop, faktisk lidt samme oplevelse som Aarhus*, Der er ikke meget kraft bag massagen, og hun ville gerne gøre det hurtigt færdigt da vi kom til det sjove. Men det fik hun nu ikke lov til, så alt i alt en super oplevelse. Træls beliggenhed. Der stod +10 personer og ventede ved et busstoppe sted da jeg kom ud fra "forretningen", heldigvis ingen jeg umiddelbart kunne genkende :-)

Men dejligt sted ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg gentager vist snart mig selv her! :)

Var igen tirsdag i sidste uge på impulsivt besøg hos N & N, og var igen så heldig at blive modtaget af lille, søde, kønne Naan.

Det blev igen til en ganske god oliemassage den første halve times tid, efterfulgt af dejligt tæt, blidt og intenst seksuelt samvær, grænsende til GFE (bortset fra den manglende tunge i kyssene). Fik denne gang godt fat med en våd finger på klitten, mens jeg knaldede hende stående for enden af briksen, og det var sgu' lige før hun selv glemte sine egne formaninger om at være stille af hensyn til stedets øvrige kunder, personale og naboer! :P

Stadig en tusse for det hele, stadig af en god times varighed alt i alt, og stadig absolut anbefalelsesværdigt!

Til sammenligning har jeg netop i dag givet samme pris for 2 timers gangbang hos en 35-40 årig halvslidt og lidt uengageret, slattenpattet dansk pige, og så er de samme penge for Naan's eksklusive opmærksomhed kun på mig sgu' givet meget bedre ud!

Ok! Der er stadig ingen, der sexer bedre eller er sødere og kønnere end Nikita Darling! Men prisen for en time er den dobbelte, hun er kun i Randers hver anden tirsdag, og jeg har altså næsten en times kørsel derop, imod de ca. 5 minutter, det tager at smutte ned på Oddervej.

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igen besøgt dette dejlige sted, jeg pleje at bestille tid ved Nam og få en dejlig oplevelse. En enkelt gang hvor leg ikke havde ringet prøvede jeg massage ved Farida, det var en udmærket oplevelse.

Først på ugen ringede jeg og bestilte tid til kl.10 ved Farida, hun huskede mig fra sidst og jeg fik en god modtagelse.

Jeg har oplevet det før andre steder, at hvis jeg ringer et kvarter før et besøg og gerne spørger efter et navn så er behandlingen bedre.

Farida spurgte fra start om jeg ønskede hele pakken, og da svaret positivt, tog hun straks alt tøjet af så hun kunne bruge hele kropppen til masssagen. Efter en dejlig time fik jeg et dejligt bad sammen med hende.

Nu bliver det meget svært at vælge ved næste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der nye piger på oddervej, 2 stk endda, farida er der endnu, jeg fik prøvet en af de nye, hun hedder app, eller noget derhen af. Hun har ikke noget begreb om massage overhovedet, bruger meget lidt olie, og ikke særlig sensuel, hun havde lagt kortene på bordet inden hun startede, og spurgte om extra fra første berøring, jeg sagde at det måtte tiden vise. Nu vel ringe massage, efter ca. 40 min. kom spørgsmålet så. Jeg valgte fuld pakke, hvilket så lige var lidt stref med brysterne, ( som er hjulpet på vej, tror jeg ) og på med gummiet, en lille ridetur , lidt missionær. Hun virkede kold og jeg kunne ikke blive færdig, endte med at jeg selv gjorde det færdigt med hånden, ud over hendes bryster,,hvor hun i hvertfald ikke ville have det i ansigtet, ja hun virkede faktisk bange. Derefter bad, fanta og hyggesnakkede med ejeren, og afsted. Tror ikke jeg vil vælge hende igen, selv om hun er en meget smuk pige, og virker vældig sød. Hun er vel omkring midt 20 eller der omkring. Den anden nye hedder pii, eller der omkring men var ikke på arbejde den dag. Så hende har jeg tilgode endnu.

Nan og off er der ikke mere. Kommer virkelig til at savne dem, har hørt lidt om at off er i viborg nogen der kender noget til det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi forbi N&N på oddervej i dag, jeg skulle jo se på de nye piger, og det var jeg ikke den eneste der ville. Mens jeg lå derinde på briksen, og blev "behandlet" af Pee, kom der 1 ny kunde til rummet ved siden af, og ringklokken ringede "forgæves" 2 gange.

Pee er en meget flot pige, model agtig, hun er elegant, og den sorte klassiske N&N kjole ser bare ufattelig godt ud på hende. Hun er meget tynd, næsten for tynd, hendes bryster er vel en størrelse C, perfekte - muligvis hjulpet lidt på vej, men dejlige. Hendes ansigt er meget pænt, hun har høje kind-ben, en smuk og kraftig kæbe .. på den gode måde. En af de flotteste Thai piger jeg til dato har fået massage++ af.

Hendes massage var lidt halv dårlig, men ikke det ringeste jeg har prøvet, men heldigvis kunne hun trykke hårdt når hun lænede sig ind over mig, og resten af sceancen var klart over middel. Hun var lidt genert, men smilede alligevel en del. Hun ville have 1200 for den fulde pakke, og jeg overvede ikke et eneste sekund at forhandle om prisen, selvom 1000 jo plejer at være nok.

Kan klart anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det mener jeg ikke hun havde. Hun havde en tatovering foran, i de nedre regioner. :)

Tak, troede lige jeg havde genfundet en savnet skat fra Phontoppidansgade - æv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV!!! Meddelelsen om, at smukke Naan ikke længere er at træffe på Oddervej, huer mig bestemt ikke! Hun har givet mig nogle af den nyere tids bedste og frækkeste oplevelser... :cry:

Nogen, der ved, om hun nu kan træffes andetsteds?

Ellers må man jo ty til Farida, der bestemt også kan levere varen - Bare ikke i en lige så smuk indpakning som Naan.. Eller prøve én af de nye piger med den risiko for skuffelse, som det nu indebærer.. :?

Jeg synes virkelig, Aarhus er ved at være tyndt besat med piger/kvinder, der kan og vil levere kvalitetsoplevelser - Er lovens lange arm særligt aktive med at lukke lysthuse lige her i området, eller hvad sker der lige for Østjylland? :shock:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV!!! Meddelelsen om, at smukke Naan ikke længere er at træffe på Oddervej, huer mig bestemt ikke! Hun har givet mig nogle af den nyere tids bedste og frækkeste oplevelser... :cry:

Nogen, der ved, om hun nu kan træffes andetsteds?

Ellers må man jo ty til Farida, der bestemt også kan levere varen - Bare ikke i en lige så smuk indpakning som Naan.. Eller prøve én af de nye piger med den risiko for skuffelse, som det nu indebærer.. :?

Jeg synes virkelig, Aarhus er ved at være tyndt besat med piger/kvinder, der kan og vil levere kvalitetsoplevelser - Er lovens lange arm særligt aktive med at lukke lysthuse lige her i området, eller hvad sker der lige for Østjylland? :shock:

Vh. Sidespringeren

Der sker vist det at pigerne ikke har gæster nok, og derfor ikke har råd til at holde kinikkerne åbne. Det er det jeg får at vide når jeg taler med dem. De der stadig har åben, har ofte skåret ned på bemandingen, og forlænget åbningstiden. Det er også tynde tider i massage branchen. Har ikke hørt om nogen der er blevet lukket, siden razziaen for nogle år siden, da Orkide lukkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt pee, hos n og n.

Hun er noget bedre til thai massage end app, som jeg tidligere har beskrevet, dejlig massage, tager noget mere fat end app, men heller ikke meget erotix over hendes massage, valgte derfor kun svensk som afslutning, det er hun så meget god til, dejligt pirrende op til afslutningen. Ikke noget med hastværk der. :) så en okay oplevelse alt i alt. Fik bad bagefter, dog ingen fanta denne gang. Var på gaden igen godt en time og 10 minutter, efter jeg ankom.

Synes ikke de sidste 2 nye piger lever helt op til standarden i henhold til fx. Nan og Off. Så må nøjes med farida ved næste besøg. Eller vente til nye piger ankommer på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der sker vist det at pigerne ikke har gæster nok, og derfor ikke har råd til at holde kinikkerne åbne. Det er det jeg får at vide når jeg taler med dem. De der stadig har åben, har ofte skåret ned på bemandingen, og forlænget åbningstiden. Det er også tynde tider i massage branchen. Har ikke hørt om nogen der er blevet lukket, siden razziaen for nogle år siden, da Orkide lukkede.

De steder hvor vi føler os velkomne og hvor der samtidig udvises venlighed, imødekommenhed samt rettidig omhu, vil altid bestå og have et stabilt kundegrundlag.

Dem der ikke kan finde ud af det skal sgu lukke med det samme, for det er sgu da skodsteder. med tilsvarende personale.

Glædelig jul

Som man reder, ligeså ligger man.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...