Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der har været på frederiksvej 45 for nygeligt?

Sidste weekend var jeg på besøg men blev ikke tilbudt noget ekstra.

Men jeg så en meget lille tynd thai på vej ud. Vil tro hun var omkring 35. Spurgte ikke om hendes navn men tænkte om der måske er mulighed for at få fuld pakke fra hende? Er der nogen der ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været på Frederiksvej 45 UDEN at have blevet tilbudt noget ekstra. Mindst HJ og oftest det hele. Stedet har fundets i mange år, hed for nogle år siden "Arunsawat" og mange piger har passeret. Hvad man får opleve er selvfølgeligt også afhængigt af pigen man møder. Men jeg har i hvert fald havet nogle sjove oplevelser på stedet gennem årene. Og nogle mindre sjove.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det nok også min egen skyld at jeg ikke fik tilbudt noget ekstra. Tror det var mammasan selv jeg fik massage af og hun virkede lidt muggen i det. Så selv om hun var tæt på lillemanden nogle gange skete der ikke noget da jeg lå og tænkte på arbejde. Ikke lige det mest sexede i verden jo.

Men jeg tænkte bare om der var nogen af jer der kendet hende den lille jeg så der nede og kendte hendes navn og evt om man kunne få fuld pakke ved hende? Syntes hun var rimelig nice.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo lidt svært at vide hvem det er du mener ud fra en meget kort beskrivelse, men af de piger jeg har mødt der, vil mit bud være at det er Ning du efterlyser, men det kan sagtens være piger der som jeg ikke har mødt.

De 3 gange jeg har været der har jeg fået tilbud om ekstra, se evt. viewtopic.php?f=32&t=223

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...