Hop til indhold
CarefulGuy

Thaimassage i Horsens

Recommended Posts

I Horsens er der en række thai-klinikker. Nogle er 'rigtige' massageklinikker, andre er bordeller. Jeg har efterhånden besøgt de fleste, og vil gerne give de 'rigtige' klinikker læidt reklame. De fleste stedser kan man få 'ekstra' ydelser - sædvanligvis svensk eller fransk - et par steder full body. Jeg har fået både med svensk og fransk afslutning og det var rigtig godt. Ikke mindst den indledende 454 minutters massage har været afgørende for, at den afsluttende frække twist blev en super nydelse. De fleste piger er søde og imødekommende - og det hjælper at være lige så selv. Undgå de mange krav til performance inden seancen, men lad dig 'forføre' undervejs i stedet. Priserne er fra 4-500 (med svensk) til 800 (med fransk). Kan du ikke lige pige, så gå igen, istedet for at gå på kompromis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem jeg kender (og som sagt afhænger serviceniveauet og -omfanget af den aktuelle pige på posten):

Thaimassage

- efterårstilbud! Jeg giver rigtig massage 200 kr./time. Smedegade 26 i kælderen - tlf. 52 90 76 69. Åbningstider: alle dage kl. 9-22

Elefant Thai Massage.

Kom og få massage i thailandsk atmosfære. Vi er nystartet på Borgergade 15B st., åbningstider: Mandag-fredag fra kl. 9.00-20.00, lørdag-søndag fra kl. 9.00-18.00. Ring for tidsbestilling på tlf. 50 33 22 52

Orchid Thai massage for kvinder og mænd. Slap af fra dagligdagens stress og smerter. 1 time, 250 kr. Aftal tid på 51 51 13 67. Amaliegade 30 kld. Åben man-lør kl. 9-19.

Orchid 2 Thai massage

for kvinder og mænd. Slap af fra dagligdagens stress og smerter. 1 time, 250 kr. Aftal tid på 52 74 38 10. Kattesund 24, Horsens. Åben man-lør kl. 10-22.

www.sunisahthaimassage.dk

Dejlig afslapningsmassage. Har du ondt i kroppen? Vi har super massage for mand og kvinde. Gavekort: 1 times massage kr. 300,- Åben man. - fre. kl. 9-20 samt lør. - søn. kl. 10-18. Beliggende på Åboulevarden 93 - Horsens - tidsbestilling på tlf.: 52 69 21 83

Ployphailin Spa Thaimassage.

Dejlig afslapningsmassage, traditionel thaimassage og oliemassage. Home Spa Aromamassage, til mænd-kvinder. Gavekort udstedes. 1 time kr. 300,-. Åben: Mandag-fredag kl. 9-20, lørdag-søndag 10-18. Allegade 67, 8700 Horsens.

52 65 14 17

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

454 minutters massage - så tror da pokker at hun er træt i hænderne bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

454 minutters massage - så tror da pokker at hun er træt i hænderne bagefter :)

Dævlens....nu kom jeg til at drømme om 454 minutters fransk.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...besøgte Elephant Thai Massage forleden. Fik for 500,- massage + svensk af et lille bitte nips på ca. 25 år. Massagen var super god og kærlig. Det svenske var dejligt, men ikke det aller bedste. Vi handlede lidt om den fulde pakke, men hun virkede ikke helt interesseret, så jeg lod det være - af erfaring ved jeg, at pigen på forhånd skal være med til det og ikke overtales, hvis det skal give valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaimassage

- efterårstilbud! Jeg giver rigtig massage 200 kr./time. Smedegade 26 i kælderen - tlf. 52 90 76 69. Åbningstider: alle dage kl. 9-22

jeg var på besøg i smedegade sidste uge

ringede inden jeg kom til horsens og spurgte hurtigt om hun havde tid, om hun lavede mere end massage, og at jeg ville være der om 30 min

det hele blev besvaret med et kort "ja" som kunne betyde hvad som helst

døren blev åbnet af en lille 50kgs thai pige (ca30-35) med kraftig rød læbestift og vi forhandlede kort (fortalte at jeg gerne ville have afslutning med)

hun sagde 600 og jeg sagde 500 - det var okay

jeg blev bedt om at smide (alt) tøjet og ligge mig på maven og fik ca 25min olieplaskeri (hun var lidt sur undervejs og spurgte om jeg kun ville have 30 min massage, men gav hårdere massage på min opfordring)

* massagen havde ikke noget med thai massage at gøre udover de sædvanlige klap lyde med 2 hænder

olie plaskeriet blev tørret af med noget papir som mest var egnet til peeling.

blev bedt om at vende mig om og så fik jeg 2 min ansigtsmassage med håndklædet - hvilket også var "nice"

mere olie plaskeri på forsiden og efter ca 10 min tog hun kyndigt ved slangen og så var hun utålmodig med at få tømt den.

*** men hun kunne malke den og det holdte ikke længe.

** hun fandt en anticeptisk papirs serviet frem og gjorde pænt rent efter sig, men så fandt hun så det sandpapir frem til at tørre olien væk fra forsiden igen.

-

massage 1 * eftersom jeg havde mere ondt efter massagen end da jeg ankom

svensk 2 * eftersom hun kunne et eller andet trick med at få den stiv uden at jeg var klar mentalt

rengøringen 3 * der var ikke nogen dikkedarer efter det svenske og den fugtige serviet var et nice touch

stedet 3 * det var okay nemt at finde en parkeringsplads - det var rent - men lidt koldt (der var -6 grader udenfor)

hun har "drevet" massage butikken i 5 år

og vrisser lidt over økonomien og at det er dyrt at komme hjem til thailand (hun sagde 50.000) det må være 5år gamle priser hun fortalte om.

i alt 2.5 stjerner men kom ikke på smedegade for massagen.

Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Tror faktisk der er mange steder som du beskriver ,også derfor det er vigtig at man er lidt kritisk ,med at kaste sig ud i skumle steder ,de flotte steder, kan man som regel få de samme ydelser .

jeg var på besøg i smedegade sidste uge

ringede inden jeg kom til horsens og spurgte hurtigt om hun havde tid, om hun lavede mere end massage, og at jeg ville være der om 30 min

det hele blev besvaret med et kort "ja" som kunne betyde hvad som helst

døren blev åbnet af en lille 50kgs thai pige (ca30-35) med kraftig rød læbestift og vi forhandlede kort (fortalte at jeg gerne ville have afslutning med)

hun sagde 600 og jeg sagde 500 - det var okay

jeg blev bedt om at smide (alt) tøjet og ligge mig på maven og fik ca 25min olieplaskeri (hun var lidt sur undervejs og spurgte om jeg kun ville have 30 min massage, men gav hårdere massage på min opfordring)

* massagen havde ikke noget med thai massage at gøre udover de sædvanlige klap lyde med 2 hænder

olie plaskeriet blev tørret af med noget papir som mest var egnet til peeling.

blev bedt om at vende mig om og så fik jeg 2 min ansigtsmassage med håndklædet - hvilket også var "nice"

mere olie plaskeri på forsiden og efter ca 10 min tog hun kyndigt ved slangen og så var hun utålmodig med at få tømt den.

*** men hun kunne malke den og det holdte ikke længe.

** hun fandt en anticeptisk papirs serviet frem og gjorde pænt rent efter sig, men så fandt hun så det sandpapir frem til at tørre olien væk fra forsiden igen.

-

massage 1 * eftersom jeg havde mere ondt efter massagen end da jeg ankom

svensk 2 * eftersom hun kunne et eller andet trick med at få den stiv uden at jeg var klar mentalt

rengøringen 3 * der var ikke nogen dikkedarer efter det svenske og den fugtige serviet var et nice touch

stedet 3 * det var okay nemt at finde en parkeringsplads - det var rent - men lidt koldt (der var -6 grader udenfor)

hun har "drevet" massage butikken i 5 år

og vrisser lidt over økonomien og at det er dyrt at komme hjem til thailand (hun sagde 50.000) det må være 5år gamle priser hun fortalte om.

i alt 2.5 stjerner men kom ikke på smedegade for massagen.

Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dejligt med lidt dele info......

Har været forbi Elephant i Horsens og havde en ok oplevelse. Pigen var ca. 40-45 vil jeg skyde på, men gav en god massage. Bestilet en time til 300 spir. Skulle se hvad det gik ud på. Har lidt problemer med den ene skulder, hvilket hun hurtigt fandt ud af, og havde fokus på det. Under helkropsmassagen bliver der stille rørt ved de ædler dele, dog uden at det skal virke som om det er meningen. Men da det er dejligt pirrende, så kan hun jo se at man nyder det, og spørger om der skal gøres noget ved det :-) Hun siger 300 ekstra hvilket jeg bare siger ok til. Det var ikke tid til forhandling. Her går det lidt galt, hun sætter den på high speed og det kan ikke gå hurtigt nok. Lidt ærgeligt for massagen var god. Efter at jeg var tomt som en malkeko, fortsatte massagen roligt i de sidste minutter, til 50 min var gået. Vil måske komme igen, for massagen var ok, men næste gang skal der prøves en anden thai klinik. Noget forslag hvor det intime er lidt mere personligt og frækt....... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Det var ikke tid til forhandling. Her går det lidt galt, hun sætter den på high speed og det kan ikke gå hurtigt nok.

jeg kender det, men hvis kvinden har erfaring nok med svensk så kan de altså gøre det på under 10 min uden at du mærker det skønt på nogen måde. (og de trækker altid tiden væk fra massagen)

derfor byder jeg kun 200 for det - specielt på et nyt sted eller ny pige.

så kan man altid give tips hvis man synes det var godt nok.

massagen+svensk koster mere end 30 min uhadada i flensborg efter hvad jeg kan læse mig til :P

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg skrev med Nam (troede hun var i vejle)

"hej nu arbejdde i nørregade 41 8700 horsens"

5 mails senere

"300 for massage 300 med hånd"

jeg kan dog ikke lige finde "navnet" på den i vejle jeg kontaktede.

det kan være..

Nam Thai Massage,

fandt den på .com - men efternavnet er forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var i syd Horsens og besøge "Nam"

Juelsminde Thai Massage

Søndergårdsalle 11

8700 Horsens S

tidsbestilling på 50 12 93 03

Jeg var ved at undres over lokationen da jeg ankom til stedet. men det var meget nemt at finde (paralelt med vejlevej)

en villa... noterede mig at der ikke var video kameraer og tænkte det er måske alligevel godt nok

jeg parkerede på nabogrunden da de var taget hjem.

(obs familien har en hund som lige giver besked når der kommer nogen, men den var bag et børnegitter)

Jeg blev vist ind til et rent lille værelse hvor der stod en massage briks i midten med rene håndklæder på

der var et aromalys på gulvet (ikke for kraftig duft)

Jeg smed tøjet og spurgte om boxers skulle smides også, det måtte jeg bestemme da hun ikke masserede lavede andet

da jeg kom på briksen spurgte hun om jeg havde ondt og jeg pegede oppe ved skulderbladene.

Jeg blev dækket til med et håndklæde og tæppe på benene så jeg ikke blev kold, tæppe og håndklæde blev flyttet når hun bevægede sig rundt og masserede.

Jeg havde bestilt 1 times thai massage for 300.- og efter 10-15 min spurgte hun om jeg ikke ville have 1.5 time for 400.- da 1 time var "lidt" til min ryg

massagen havde været perfekt indtil da - hård unden at gøre for ondt - hun fnisede lidt og spurgte om det var godt når jeg blev ramt der hvor jeg havde ondt

men nej hvor var det godt.

jeg tror jeg fik æltet ryggen skuldre og nakken i en time, til sidst fik jeg "pain relief" smurt på ryggen det minder lidt om kamfer creme, Tigerbalsam eller måske voltaren creme. jeg anede duften af menthol og kamfer

jeg blev bedt om at vende mig om og jeg blev masseret på forsiden (mest ben og skuldre) men hovedet fik også en god tur

undervejs fniste hun og grinte lidt over at lillemand ikke var så lille mere men han blev bare dækket til og hun sagde "sov nu"

Jeg fik i alt fra jeg smed mig på briksen til jeg satte mig op igen noget der mindede om 1 time 40 min massage af en meget køn thai pige på 37 - hun kunne godt dansk og hun var dansk gift.

jeg havde slet ikke den fornemmelse af at hun kiggede på hendes mobil (det eneste ur i lokalet), der var en kalender til hvis nogen skulle bestille tid.

Hun gik lige ud og gav hendes søn besked om noget på thai da han kom hjem fra fodbold, men ellers var hun tilstede og gav en rigtig god massage.

Der manglede måske det thai stræk og bøj som man måske har oplevet før, men jeg er virkelig glad for at jeg tog 1.5 time (det kan være at det kommer næste gang jeg er der, hvis ikke jeg har så mange problemer med ryggen)

som et plus, så fik hun masseret nakke+hals+nederste af kraniet hvor mange andre slet ikke rører ved

hun fik 500.- fordi det simpelthen havde været for godt og lige hvad jeg trængte til.

chance for at jeg kommer igen hos Nan er nok 95%

chance for at jeg kommer igen indenfor 14 dage er måske 75%

det kan varmt anbefales, havde varmen hele vejen hjem.

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Juelsminde Thai Massage igen

og fik samme dejlige behandling :) lidt mindre fnisen men dejligt

denne gang kneb det med at få taget knækket mellem skuldrene så da jeg skulle vende mig om sagde jeg et øjeblik og lagde håndklædet på gulvet (hun skubbede briksen til side)

og så gik hun en tur på ryggen :) tror hun kan noget specielt

hun spurgte om det var godt, men jeg manglede lige det sidste som hun ikke lige kunne få knækket

14 dage kan også være længe mellem behandling.

400 og jeg var ude igen efter 1 time 40 min

gav et kram som farvel

jeg kommer bestemt igen, og det er skønt at hun ikke behøver at lave extra ydelser men kan holde det professionelt

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må det vel være min tur til at komme med mine erfaringer:

Ployphalin thai massage Allegade:

Har besøgt dem flere gange og syntes massagen er dårligt og det eneste det går ud på er at sælge ydelser, syntes pigerne virker sure og meget lidt smillende.

Welcome thai massage:

Ejeren er min favorit... Hun giver massage på en dejlig sensuel måde og så bruge hun tid på at pire så når hun spørger om ekstra kan man kun nikke et ja for man er så klar. pris 600

Orchid Thai massage:

Syntes massagen er god men som jeg har sagt til ejeren er det for ulækkert at ligge i gamle håndkæder hvor der ingen tvivl er om at der har ligget nogen før og sidste gang var der noget hvidt på lagnet som gjorde at jeg forlod stedet uden massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Welcome Thai Massage, Nørregade 41 forleden.

Stedet er pænt og rent - ikke ret rummelige lokaler - og ligger ud til befærdet vej. Dvs. ikke just diskret.

Pigen - let rubust thai, gætter omkring 40 - var sød og smilende. Massagen såmænd okay, men ikke noget, man behøver uddanne sig til at udføre. Ingen pirren undervejs. Om på ryggen, og det sædvanlige spørgsmål. Jeg burde nok have nøjes med massage, da intet i de nedre regioner signalerede ophidselse, men takkede alligevel ja. (Sædvanlige priser: 300 / 600) Det blev en lettere pinagtig affære. Jeg manglede i den grad indlevelse og hendes sjasken rundt med mit slatne lem - og ikke mindst hendes idé om, at det er ophidsende at få flabret klokkeværket rundt samtidig - blev hurtigt irriterende. Jeg bad hende stoppe, og henviste smilende til at 'den nok var træt'. Hun lod den være lidt, men genoptog så sjaskeriet, mens hun fraværende stirrede ud i rummet. Hun var formentlig bange for at miste ekstrabetalingen. Det lykkedes mig til sidst at præstere en form for rejsning og resultat, og alle var glade.

Så vidt jeg kunne fornemme, var der to piger tilknyttet stedet. Ovenstående anmeldelse blev ikke voldsomt positiv, men føler trang til igen at fremhæve pigens smilende væsen og gode humør. Stedet er ikke det værste, hvis man trænger til en afslappende massage. Er dagsordenen en anden end massage, så kør til Århus. Jeg har endnu til gode at få en ordentlig massage i Horsens

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dem jeg kender (og som sagt afhænger serviceniveauet og -omfanget af den aktuelle pige på posten):

Thaimassage

- efterårstilbud! Jeg giver rigtig massage 200 kr./time. Smedegade 26 i kælderen - tlf. 52 90 76 69. Åbningstider: alle dage kl. 9-22

Elefant Thai Massage.

Kom og få massage i thailandsk atmosfære. Vi er nystartet på Borgergade 15B st., åbningstider: Mandag-fredag fra kl. 9.00-20.00, lørdag-søndag fra kl. 9.00-18.00. Ring for tidsbestilling på tlf. 50 33 22 52

Orchid Thai massage for kvinder og mænd. Slap af fra dagligdagens stress og smerter. 1 time, 250 kr. Aftal tid på 51 51 13 67. Amaliegade 30 kld. Åben man-lør kl. 9-19.

Orchid 2 Thai massage

for kvinder og mænd. Slap af fra dagligdagens stress og smerter. 1 time, 250 kr. Aftal tid på 52 74 38 10. Kattesund 24, Horsens. Åben man-lør kl. 10-22.

http://www.sunisahthaimassage.dk

Dejlig afslapningsmassage. Har du ondt i kroppen? Vi har super massage for mand og kvinde. Gavekort: 1 times massage kr. 300,- Åben man. - fre. kl. 9-20 samt lør. - søn. kl. 10-18. Beliggende på Åboulevarden 93 - Horsens - tidsbestilling på tlf.: 52 69 21 83

Ployphailin Spa Thaimassage.

Dejlig afslapningsmassage, traditionel thaimassage og oliemassage. Home Spa Aromamassage, til mænd-kvinder. Gavekort udstedes. 1 time kr. 300,-. Åben: Mandag-fredag kl. 9-20, lørdag-søndag 10-18. Allegade 67, 8700 Horsens.

52 65 14 17

De her steder, er det bordel eller klinik?? Sagt på en anden måde, kan man komme, kun og få massagen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har langt fra besøgt dem alle, men mit indtryk er at alle stederne er Thai Massage Steder .. hvor man kan komme og få massage alene. Jeg har ikke kendskab til, at nogen af dem skulle være deciderede bordeller.

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så skulle jeg til Welcome thai massage i Horsens igen.

I dag var de to piger men valgte at få ejeren. Hun var ekstra god i dag med meget pirring og hun kunne helt sikkert mærke at jeg var tændt. Jeg blev bedt om at vende mig om og så begyndte hun at pirre mig med massage og drilleri. Hun spurgte om lille mand skulle have massage, men jeg tøvede lidt og så spurgte hun on jeg ville have blow uden og hvem siger nej når man ligger liderlig og klar så begyndte hun at sutte mens hun havde en finger oppe i mig. Det holdt jeg ikke til ret længe så jeg kom med et ordentlig brag. Alt i alt en god oplevelse på en varm dag. pigen hed noget med janlamm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver lige mit besyv med.

Sunisah Thai Massage (Åboulevarden)

Har været der en tre gange - og har alle gange været ganske tilfreds med massagen. Ok sød kvinde midt i 30'erne alle tre gange...

Er aldrig blevet tilbudt anden ekstra ydelse end svensk - hvilket ligeledes har været en god oplevelse.

Lady Thaimassage (Sønderbrogade)

Har været der to gange. Første gang modtog jeg massage af en yndefuld yngre kvinde der var på besøg fra Sverige. Allerede ved ankomsten blev der spurgt om jeg var interesseret i Body-2-Body. Det svarede jeg nej til - ønskede blot svensk. Men et eller andet sted går der noget af det, når man allerede bliver spurgt ved fremmøde.

Den anden gang blev jeg masseret af en ældre Thai (ejeren?). Blev ikke tilbudt ekstra ydelse af nogen slags...

Noyloykonglan thaimassage... er der nogle som har erfaringer som de vil dele (herunder om hvor henne i Horsens de hører til)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt disse steder, med meget blandede oplevelser.

Thaimassage

- efterårstilbud! Jeg giver rigtig massage 200 kr./time. Smedegade 26 i kælderen - tlf. 52 90 76 69. Åbningstider: alle dage kl. 9-22

Her har jeg været én gang og kun engang. Olieplask, ikke noget der ligner massage. HJ var lige ved at koste mit lem, hun rev og sled. Nej tak, har prøvet det og kommer ikke tilbage.

Elefant Thai Massage.

Kom og få massage i thailandsk atmosfære. Vi er nystartet på Borgergade 15B st., åbningstider: Mandag-fredag fra kl. 9.00-20.00, lørdag-søndag fra kl. 9.00-18.00. Ring for tidsbestilling på tlf. 50 33 22 52

Har har jeg været lige da det åbnede, fik OK massage af ejer selv. HJ var OK, men der var ikke meget erotik og indlevelse, fik allernødigst lov at holde en hånd på ballen.

www.sunisahthaimassage.dk

Dejlig afslapningsmassage. Har du ondt i kroppen? Vi har super massage for mand og kvinde. Gavekort: 1 times massage kr. 300,- Åben man. - fre. kl. 9-20 samt lør. - søn. kl. 10-18. Beliggende på Åboulevarden 93 - Horsens - tidsbestilling på tlf.: 52 69 21 83

Her er klart noget at det bedste massage i Horsens, de ved klart hvad de lave. Dog var første gang af ejer selv, hvilket var det bedste. Ved begge besøg blev jeg tilbudt HJ, OK.

Ployphailin Spa Thaimassage.

Dejlig afslapningsmassage, traditionel thaimassage og oliemassage. Home Spa Aromamassage, til mænd-kvinder. Gavekort udstedes. 1 time kr. 300,-. Åben: Mandag-fredag kl. 9-20, lørdag-søndag 10-18. Allegade 67, 8700 Horsens. 52 65 14 17

Her var jeg for ca 1 år siden. Ringede og bestilte tid, spurgte om der kunne være på tale med lidt mere end alm HJ, hun var meget åben. Jeg ankom med glæde, men men men den blev væk. Det ekstra hun ville var at hun gav mig nøgen olieplask og HJ, 30 min senere var jeg ude. Ikke noget jeg går efter igen.

Welcome Thaimassage Horsens: Nørregade 41, 8700 Horsens. 25 477 746

Har fået den hårdeste massage, EVER, men godt. Hun var en lille vips, men hun kunne tage ved. Fik ikke tilbudt ekstra. Anden besøg var OK massage, med OK HJ, dog ikke prangende.

Nam Thai Massage.

Fodmassage og olie massage til kvinder og mænd i ny butik. Mulighed for massage af par, venner og veninder i samme rum. Borgergade 23 C, st.tv., Horsens.

52 22 17 24 el. 50 19 33 06

Har besøgt Nam 2 gange i Vejle, med fin massage og HJ. Nu hvor hun er flyttet skulle det prøves igen, da hun tilbyder massage, med HJ eller hele pakken. Jeg blev mødt at en moden kvinde, ikke ejer selv, fik god massage, massagen fik gode erotiske strøg og til sidst meget pikant massage af inderlår. Spurgte om jeg ville have HJ, sagde ja tak, hvilket jeg aldrig kommer til at fortryde. Det var simpelthen det bedste HJ jeg har fået, hvad hun gjorde ved jeg ikke, men de hænder var skønne. Fik lov til at sætte en hånd inden under trøjen og mærkede hendes skønne bryst. HJ af hende igen, JA TAK.

ON Thai Massage.

Professionel thaimassage. Kl. 9-00-18.00: Strandgade 28, Horsens. Kl. 18.00-24.00: Amaliegade 35, Horsens 50 34 08 90.

Havde læst gode anmeldelse af stedet, men ikke lige mig. Senge tøjet/håndklæder var ikke rene, massage var OK, men ikke godt. Hun tilbød alt lige fra HJ til hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur i Amaliegade 30 kldr. her til morgen. Ejeren af stedet bød velkommen og træk i en lidt luftig kjole. Håndklæderne på briksen var rene og der var hverken for koldt eller for varmt i lokalet.

Bestilte en times massage - jeg træk af tøjet og lagde min dovne krop på briksen.

Mutter kom ind og begyndte og plaske olie på - jeg tænkte neeeeeeeeeeeeejjjjj - jeg havde næsten fortrudt men så begyndte hun massagen - behandlingen var kanon - ramte de gode steder, hvor jeg var øm - om på ryggen samme tur der - efter ca. 50 minutter - massage her - legede med lille bossen - øhhhh ja.... hvormeget 300 ekstra - den sædvanlige takst i Horsens - mine hænder var på tur under hendes kjole og mutter kunne noget med hænderne 4 min og jeg var færdig som gårdsanger.

massagen 8

HJ 9

lokalet 7 pga de rene håndklæder.

Kommer jeg igen - ikke utænkeligt - man kunne jo få ondt i ryggen :lol:

Bossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og vil blot lægge en lille erfaring til:

Var en tur ved Lilry Thaimassage, på Smedegade 19, hvor Leela Thaimassage var indtil for godt et år siden. Pigerne er tilsyneladende de samme. De to jeg har stiftet bekendtskab med er små, smukke, behagelige nips der giver en fin massage - ikke helt hård nok efter min smag - og begge giver et super HJ hvor pigerne gerne må røres undervejs. Vil overveje at betale mig fra at have begge piger til at massere og give HJ - hvis de vil... Gav 500 for 1 time inkl. HJ. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lang tid siden at der er blevet skrevet her i Horsens tråden. Men der er måske intet nyt under solen de forskellige steder?

Overvejer et snarligt besøg (kommer typisk hos Sunisah Thai massage), så vil da frygtelig gerne høre om der er nogen der har noget nyt at berette :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lang tid siden at der er blevet skrevet her i Horsens tråden. Men der er måske intet nyt under solen de forskellige steder?

Overvejer et snarligt besøg (kommer typisk hos Sunisah Thai massage), så vil da frygtelig gerne høre om der er nogen der har noget nyt at berette :-)

Hva ka du selv berette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...