Hop til indhold
Xeroxar87

Jeg har haft et fantastisk besøg af Kamilla K

Recommended Posts

Jeg vil lige skrive om en særdeles god oplevelse, jeg havde i mandags.

Jeg har længe fantaseret om at kysse og få et håndjob af en fremmed kvinde. Jeg er gift, og min hustru er indforstået med min fantasi, så vi aftalte, at det skulle finde sted, når min hustru ikke var hjemme. Vi havde også aftalt at hele seancen skulle være en fræk fødselsdagsgave fra min hustru.

 

Jeg fik min hustru sendt afsted og ventede nervøst på, at Kamilla skulle ankomme. Jeg rystede en smule, og det var lidt flovt. Det skal siges at Kamilla er ekstremt god til at få en til at slappe af. Hun er meget imødekommende. Der er så mange ting ved Kamilla, som jeg er betaget af. Hendes udseende og væremåde er helt i top. Vi fik snakket, kysset og krammet til den helt store guldmedalje. Jeg ved ikke hvorfor, men det var det, jeg et eller andet sted havde mest brug for. Det er lidt underligt taget i betragtning af, at jeg jo kan få alle de kys og kram jeg vil ellers. Det hele blev afsluttet med et rigtig godt håndjob. Jeg kan godt have en tendens til at have en hypersensitiv glans, hvilket jeg havde gjort Kamilla opmærksom på. Det var hun rigtig god til at tage højde for. Det hele afsluttedes med, at jeg fik udløsning udover hendes flotte bryster.

 

 

Kamilla er en dejlig kvinde, der på ingen måder har travlt med at komme ud af døren, når tiden er ovre.

 

Min hustru nyder, at høre om, hvad vi foretager os. Vi er blevet enige om, at Kamilla er den perfekte veninde for mig. Jeg skal helt sikkert have besøg af hende igen.

 

Jeg vil anbefale andre, at lave en aftale. Hun er perfekt, især hvis man er nervøs anlagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

sikke en fantastisk kone du har, Sådan nogen som hende hænger ikke på træerne, det vil jeg helt sikkert mene. Sikke en åbenhed, måske kan Kamilla ikke bare blive din fantasi for penge, måske jeres fantasi for penge. for nogen vil dette garanteret fører til et skænderi eller ligefrem en krise i forholdet. Er jeg nu ikke god nok agtigt

Jeres forhold kan være et eksempel på et forhold hvor man har tillid til hinanden og ingen af jer har vetoret over den anden. det hører man jo tit at mændene bliver det man kalder tøffelhelt, man er kvinden "underdanig" Hvis der var flere forhold som jeres, ville skilsmissestatikken dale og generelt vil der være flere glade mennesker.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Xeroxar87 skrev, den 11/3/2017 at 09:18:

Jeg vil lige skrive om en særdeles god oplevelse, jeg havde i mandags.

Jeg har længe fantaseret om at kysse og få et håndjob af en fremmed kvinde. Jeg er gift, og min hustru er indforstået med min fantasi, så vi aftalte, at det skulle finde sted, når min hustru ikke var hjemme. Vi havde også aftalt at hele seancen skulle være en fræk fødselsdagsgave fra min hustru.

 

Jeg fik min hustru sendt afsted og ventede nervøst på, at Kamilla skulle ankomme. Jeg rystede en smule, og det var lidt flovt. Det skal siges at Kamilla er ekstremt god til at få en til at slappe af. Hun er meget imødekommende. Der er så mange ting ved Kamilla, som jeg er betaget af. Hendes udseende og væremåde er helt i top. Vi fik snakket, kysset og krammet til den helt store guldmedalje. Jeg ved ikke hvorfor, men det var det, jeg et eller andet sted havde mest brug for. Det er lidt underligt taget i betragtning af, at jeg jo kan få alle de kys og kram jeg vil ellers. Det hele blev afsluttet med et rigtig godt håndjob. Jeg kan godt have en tendens til at have en hypersensitiv glans, hvilket jeg havde gjort Kamilla opmærksom på. Det var hun rigtig god til at tage højde for. Det hele afsluttedes med, at jeg fik udløsning udover hendes flotte bryster.

 

 

Kamilla er en dejlig kvinde, der på ingen måder har travlt med at komme ud af døren, når tiden er ovre.

 

Min hustru nyder, at høre om, hvad vi foretager os. Vi er blevet enige om, at Kamilla er den perfekte veninde for mig. Jeg skal helt sikkert have besøg af hende igen.

 

Jeg vil anbefale andre, at lave en aftale. Hun er perfekt, især hvis man er nervøs anlagt :)

Tusindvis af tak for de søde ord @Xeroxar87 . Jeg nød også tiden sammen med dig :) 

 Du og din hustru, har et meget beundringsværdigt ægteskab. Kys og kram, stor respekt og thumbs up til jer begge   :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde selv fornøjelsen af @Kamilla K selvskab i torsdags, måtte ringe nogen gange inden jeg fik fat i hende, men sådan er det jo og der er indtalt en besked der fortæller om mulighederne, hvis ikke hun er ved telefonen når man ringer. Jeg lagde en besked og fik som jeg havde bedt om, en sms da hun igen var ved telefonen. Vi fik prøvet lidt af hvert, der i blandt gagging som hun faktisk er rigtig god til, hun er med på næsten hvad som helst og så er hun altså også utrolig dejligt stram.

Derudover jeg tror rent faktisk fuldt og fast på, at Kamilla også selv nyder når hun har mænd på besøg ;) Og det højner i min verden, oplevelsen rigtig meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kamilla K, er helt fantastisk. Hun har fået mig "over to the darkside":shock::D:D:wub: så jeg er begyndt på at lege med en blid slavetøs. Jeg er ellers mest til GFE, men nu synes jeg det er lidt spændende med en blid slavetøs :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, for 7 timer siden:

@Kamilla K, er helt fantastisk. Hun har fået mig "over to the darkside":shock::D:D:wub: så jeg er begyndt på at lege med en blid slavetøs. Jeg er ellers mest til GFE, men nu synes jeg det er lidt spændende med en blid slavetøs :mrgreen:

Nå nå :D 

jeg er altså ret sikker på,at du allerede var sådan en frækkert der var til mere end GFE, allerede da jeg kom ind af døren :) 

Mon ikke bare at jeg gjorde dig mere bevidst om, at du var til det ? 

 Kunne ellers være frækt at kneppe Darh Vader, men der er altså ingen Dart vader i mig ,

, så det  med "darkside", ved jeg altså ikke om jeg vil have hængende på mig :ph34r::P 

 

Men dejligt at høre, at du har fundet noget der glæder dig :) 

Det er altid rart at være medvirkende til, at pifte stemningen lidt op :D :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 4 timer siden:

Nå nå :D 

jeg er altså ret sikker på,at du allerede var sådan en frækkert der var til mere end GFE, allerede da jeg kom ind af døren :) 

Mon ikke bare at jeg gjorde dig mere bevidst om, at du var til det ? 

 Kunne ellers være frækt at kneppe Darh Vader, men der er altså ingen Dart vader i mig ,

, så det  med "darkside", ved jeg altså ikke om jeg vil have hængende på mig :ph34r::P 

 

Men dejligt at høre, at du har fundet noget der glæder dig :) 

Det er altid rart at være medvirkende til, at pifte stemningen lidt op :D :wub:

 

Haha, nej der er bestemt ingen Vader i dig. Du er en umættelig frækkert, der kan nogle helt særlige ting i forhold til mig. Nå, ingen afsporing mere fra mig:wub:.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
postmand skrev, den 28/3/2017 at 06:11:

Haha, nej der er bestemt ingen Vader i dig. Du er en umættelig frækkert, der kan nogle helt særlige ting i forhold til mig. Nå, ingen afsporing mere fra mig:wub:.

 

:) 

 Synes at det er vigtigt at huske, at 

jeg ikke er mere erfaren , end mange af jer andre. 

Ofte kan I noget, som jeg ikke kan af helt særlige ting  

- og omvendt. 

Det gør ofte at man kan supplere hinanden , på en virkelig god måde.

 

Man lærer hele livet igennem .

Selvom jeg måske har sex lidt oftere end andre,

så udvikler jeg mig også hele tiden - på grund af jer :) 

Og det skal I allesamen have tak for :wub:<3

 

Bliv endelig ved med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...