Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Katja25 på bryggen, og sikke en overraskelse(positiv)

billederne på hendes annonce virkede næsten for godt til at være sandt, men det er hende på billederne.

jeg tog 1 time, og var fuldstændig færdig.. Hendes blowjob er som en blanding af en betonhammer og en nilfisk, og så er hun virkelig stram.

kan varmt anbefales 

https://annoncelight.dk/showad/193219

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tog 1 time, og var fuldstændig færdig.. 

 

Hun skriver en længere liste ydelser. Skal det forstås sådan, at de alle er inlusive i prisen for "1 time (full service+massage)"? - Altså:

My service.: Danish, 69, fransk, superfransk, megafransk, girlfriend experience, oilmassage, sexparties, swinger, COB, anal for you.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Hun skriver en længere liste ydelser. Skal det forstås sådan, at de alle er inlusive i prisen for "1 time (full service+massage)"? - Altså:

Bebop

ja, det var incl. alt, og det varede længere end en time, så det må kaldes Full service :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan varmt tilslutte mig anbefalingen. Ud over de allerede beskrevne talenter, så er hun meget "open minded, no anal!" .

Og så er hun meget, meget sød at putte og snakke med, og ret kvik i pæren.

Og wauv hvor har hun et smukt ansigt og et par dejlige øjne.

Så besøg hende, i bliver ikke skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet lidt frem og tilbage med hende, da hun lige var landet nede på Falster.. Vi har om at ses men har været mistænkelig ved billederne. Nu er jeg på igen! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Katja igen :-) og lovede at skrive om det herinde.

Siden jeg var hos hende første gang, har hun skiftet værelse på hotellet, så det var lidt nyt ;-)

Jeg tog 1/2 time, og som sidst, så var det rigtigt godt, hun gav et vådt blow(deep throat) og nåede desværre ikke at stoppe hende før jeg kom, hun sluger ikke, men det er også helt fint.

Da jeg havde sundet mig lidt, startede hun forfra med et blow, jeg tog hende bagfra imens hun kiggede bagud, de øjne kan sgu tømme en alene :-D

Kommer jeg igen, helt sikkert.

Hun fortalte, at hun rejser d.4/10 så jeg håber, at tiden og pengene er til et besøg mere inden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...