Hop til indhold
T.Hansen47

Hotte Natalie, House of Pleasure

Recommended Posts

Jeg har ikke besøgt House of Pleasure før, men idag skulle det prøves af og det er jeg godt nok meget tilfreds med :)

 

http://side6.dk/resultatside/?q=houseofpleasure

 

Man kan vidst ikke bestille tid, fik ihvertfald en indtalt besked da jeg prøvede at ringe, så jeg gik bare op til huset og ringede på.

 

Døren blev åbnet af en dejlig pige i stram grøn kjole, det var Natalie, som helt bestemt er en hot velformet blondine sidst i tyverne.

( Det er hende med sløret ansigt på billederne, der ellers gir et godt indtryk af hvad man møder. Hendes hår er lidt længere, brysterne er pustet op men dejlige at nusse med )

 

Indenfor var mit indtryk at det er et varmt hyggeligt sted, et lille modtagelsesrum med en prisliste der godt nok forvirrede mig en del, og selv om Natalie er god til engelsk kunne hun ikke forklare hvorfor Superfransk stod til 1000kr.......

 

Jeg valgte en pakke med svensk, fransk, dansk til 800kr. Hun sagde det var ca. 20min. Spurgte til kys men det sagde hun nej til.

 

Så fik jeg betalt og vist ind i hendes arbejdsværelse, mens hun smuttede et par min med pengene.

Rummet er ret stort, rigtigt pænt møbleret, god stor køje og små reoler rundt i lokalet hvor diverse dildoer og andet legetøj stod stillet op som pynt :)

 

Natalie kommer tilbage, vi smider tøjet og begynder på lidt stående kæleri og nussen. Og der er masser af små kys....ikke store våde tungeslaskere ( som jeg faktisk slet ikke gider ) men blide småkys overalt, lette bid og slik.

 

Så over på ryggen i køjen hvor Natalie begynder at forkæle boller og skaft med slik og kys. Totalt blidt og pirrende. indimellem kommer hun lige lidt højere op og småkysser lidt på mund og hals og husker at mænds brystvorter også kan li at få kys og slik :)

 

Tilsidst kommer gummiet også frem og så får jeg fransk så jeg svæver på lyserøde skyer. Kan høre hun mumler noget om at det bare er dejligt at sutte........

 

Så hopper hun op og sætter sig til rette til ridetur, og det er fint og dejligt, jeg hiver hende helt ned, ruller os rundt og vi ender i en missionær, ikke noget med at holde afstand og se dybt i øjne eller prøve at være søde og blide. Natalie slynger arme og ben omkring mig og klemmer sig helt tæt mens vi bare kører derudaf.....det er måske fake at hun kunne li det, men hold kæft så snød hun mig godt. Det virkede virkelig som om hun bare ikke kunne få kropskontakt nok :)

 

Jeg fik sluttet af i fin stil og vældig forpustet, men det var Natalie også, så det fik vi grinet lidt af.

 

Det er jo sådan med House of Pleasure at pigerne skifter ret ofte, men Natalie er her idag og imorgen med. Derefter kommer hun nok først i Marts igen.

Jeg er ked af jeg fik hende besøgt og anmeldt så sent i hendes ophold her, for hun er altså en dejlig pige der fortjener lidt roser og reklame :)

 

Og jeg kan virkelig godt li selve stedet. Der var en rigtig god atmosfære i huset, rent og hyggeligt. Det blir slet ikke sidste gang jeg anmelder en pige derfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også den frække tøs i torsdags,hvor jeg et lækkert blow, og en go gang sex.. frisk og fræk pige, med en dejlig krop.. hun fortalte dog at hun var 36 år, ikke at det overhovedet gør noget... :) Klart værd og besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke og har aldrig kunne se en piges alder, jeg er selv 50, så for mig er 36 stadig en dejlig ung kvinde :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøg H.O.P. en del gange. Jeg er sjældent gået der fra med et stort fjoget smil på læben.

 

Disse lidt harske ord begrunder jeg udelukkende ud i mine oplevelser på stedet.

 

I den sidste ende, så er det din og kvindens indbyrdes kemi, det hele drejer sig om.

 

Den korthårede pige med det slørede ansigt, hun har helt klart også vækket min opmærksomhed.  Billederne og babserne er formodentligt ikke ægte. Tineye.com siger, at  billede nummer 5 uden slør, det bør se sådan her ud: '>

 

Hvis det virkeligt er hende eller bare noget, der ligner, og hun ellers har empati til andet end en ”maskin malkning”, så vil jeg da overveje om pungen skal tømmes for månedens sidste ”lege penge” hos hende eller hos Valentina28.

 

Jeg er en babs og blowjob fan

 

/Havkatten

Redigeret af Havkatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bilver jeg også interesset - hvis det er hende på billederne, burde hun havde en rød blomst tatoveret på højre balle. T.Hansen47, kan du huske om hun havde sådan en på højre røvballe?
Der ligger faktisk et hav af billeder og video af hende (hvis det er hende) på hendes officielle side:

 

http://www.claraseven.com/

 

Billederne og video fra siden ligger frit tilgængelig på:

 

http://vk.com/claraseven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er IKKE hende, sorry drenge, House of Pleasure bruger ikke ægte billeder særlig tit - så hvad man ser er vejledende.

 

Disse billeder er nok af en pige der er en del yngre :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg forvirret T.Hansen: Billederne af pigen som du siger er af Natalie er der stadig, men ifølge annoncen hedder pigen Stella?

 

Natalie ser ud til at være stoppet i weekenden som du sagde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...