Hop til indhold
Heine

Hotte Amanda i Århus - ganske forrygende!

Recommended Posts

Jeg er - som enkelte ved - på kontinuerlig nedtrapning. Men alt med måde, og i dag havde jeg et par timer til overs i Århus- og hvad er så bedre end at tilbringe dem horisontalt ? Som tænkt så gjort.....

 

https://annoncelight.dk/showad/178055

 

Jeg havde efterlyst erfaringer med Hotte Amanda - men der var ikke så meget respons - så jeg tog en for holdet :)

 

Og hvis det skal gøres altså tage en for holdet - så er jeg glad for jeg gjorde dem med Amanda.

 

Dejligt høj, lige lidt over 180 centimeter, stærk som en Amazone og med et par flotte (hjulpne) store fint bløde bryster, 

 

Amanda har et smukt ansigt, er uforskammet fræk i munden og aldeles pikindbydende !

 

Hygiejnen er i top, hun var på vej i bad da jeg kom, meget smilende og meget talende. Og vi fik en forrygende start med lidt kys og kram da hun dampende kom ud af badeværelset - som jeg så overtog til en dusch.

 

Kemien var så afgjort til stede - vi talte som gamle venner efter cirka 5 sekunder - og selvom jeg havde haft lyst inden jeg kom op på tredje, så blev det kun stærkere af den afslappede indledning.

 

Og uden vi egentlig havde fået talt økonomi så gik vi igang - så måtte vi se hvor det endte og med hvad.

 

Sex med Amanda er ukompliceret, sjov og varm - og så har hun altså et skønt frimodigt sprog - man elsker at få ros for ens evner som fisseslikker :)…også selv om hun sikkert siger det til alle :)

 

Til gengæld er der ikke noget fake i hende…  Og så smager hun fremragende :)

 

Skøn at skue var hun så sandelig også med min pik au natural i munden - og det var ikke så lidt af en kamp at overbevise mig selv om at det ikke var der legen skulle stoppe. 

 

Det gjorde den så efter nogle få minutters sidelæns samleje - alt for tidligt synes jeg - men vi havde nu alligevel fået brugt en god halv time - men Superfranske o.s.v. til 1.400

 

Stedet er diskret i århus C, en lejelighed hun selv er en del i og af… 

 

Amanda har tidligere arbejdet i Esbjerg - på Playhouse - og selv om jeg sjældent er misundelig på Fiskerne - så har de sgu haft en perle i byen.

 

Kommer jeg igen  ? - jeps… Også selv om det ikke er godt for min nedtrapning 

 

Anbefaler jeg til andre  ? - Også i den grad - hvis man er til høje flotte, lyshårede stærke piger - der både rummer sødme og en pæn portion “sluttiness”….

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige om det er standard - men det gjorde hun ihvertfald igår....

Del dette indlæg


Link til indlæg

heines beretning er så sandt som det er skrevet. jeg har også haft flere dejlige halve timer med hende. hvergang til ug

Del dette indlæg


Link til indlæg

I følge annoncen har hun en dejlig græskelskende pariserrøv, så mon ikke det giver svar på dit spørgsmål Manus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget kvindelig... Uanset hvad du måtte mene at billedet viser ;)

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...