Hop til indhold
fyr9000

Teenagepige Jylland

Recommended Posts

Nu er jeg ikke selv til unge piger men det her er sku lidt sjovt. På grund af mit arbejde er jeg bekendt med telefon nummeret i annoncen, som ikke ringer op til en teenager på 15 år  :lol: Det er falsk markedsføring og selvfølgelig ikke i orden, men på den anden side er det milde "drengestreger" sammenlignet med Veri-pigen og andre i denne kategori. Hvis man kontakter en pige på 15år med henblik på sex, er det sku fint med mig. Hvad siger i andre? gad vide hvor mange der har forsøgt at ringe til hende 

 

https://annoncelight.dk/showad/178016

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fyr9000.

 

Hvis du er bekendt med det er drengestreger og tlf nr. Kunne du måske tænke på pigen der er af billedet. Om hun synes det er milde drengestreger hun udsættes for. Ja personligt synes jeg ikke det er lidt sjovt. 

 

Personligt skulle jeg overhovedet intet have, at gøre med nogen piger på 15 år. Og til sidst. Håber skutte der er nogen der ringer.

 

God onsdag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har svært ved at se humoren i den annonce og synes bestemt heller ikke om den slags annoncer.

Jeg får sgu kvalme og undrer mig over, hvordan det kan være at vi gang på gang ser disse annoncer på annoncelight.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fyr9000.

 

Hvis du er bekendt med det er drengestreger og tlf nr. Kunne du måske tænke på pigen der er af billedet. Om hun synes det er milde drengestreger hun udsættes for. Ja personligt synes jeg ikke det er lidt sjovt. 

 

Personligt skulle jeg overhovedet intet have, at gøre med nogen piger på 15 år. Og til sidst. Håber skutte der er nogen der ringer.

 

God onsdag.

 

KK

 

Kunne ske der i dette tilfælde også var nogle bag tlf nummeret der ikke kan se det sjove i det....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ske der i dette tilfælde også var nogle bag tlf nummeret der ikke kan se det sjove i det....

Jo jo intet udelukker det andet Prinz. Men håber da så bare det er en velgørenheds nr. så er der da nogen der får noget ud af, at tåbelige mennesker ringer efter en 15 årig pige. 

 

Men fastholder stadig væk, at der kan være  større omkostninger for pigen i denne sag. Hvis hun intet har en viden om det. Det håber jeg du kan se Prinz og er enig i det.

 

God dag Prinz.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej fyr9000.

 

Hvis du er bekendt med det er drengestreger og tlf nr. Kunne du måske tænke på pigen der er af billedet. Om hun synes det er milde drengestreger hun udsættes for. Ja personligt synes jeg ikke det er lidt sjovt. 

 

Personligt skulle jeg overhovedet intet have, at gøre med nogen piger på 15 år. Og til sidst. Håber skutte der er nogen der ringer.

 

God onsdag.

 

KK

 

Det jeg mente var bare, at sammenlignet med de andet eksempel jeg nævnte (hvor folk bliver truet og lign.) er dette jo ret uskyldigt. Du har selvføgelig helt ret mht. pigen. En eller anden må jo havde lagt ansigt til.

 

Som titman siger er det sku meget useriøst på Annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis i nu gad og undersøge hvad det drejer sig om så kunne det jo være at alle formodningerne her i tråden kunne undlades. :evil:

 

Så er det gjort det som i ikke magtede. wana_fuck.gif

 

Telefonnummeret tilhører Dansk Flygtningehjælp, derfor er formodningen fra min kontakt, at det er dem der har lagt annoncen op.

(Min kontakt rådede mig også til at, "hvis der nu er en sælger der ringede, så siger du til ham at >min telefon er ved at løbe tør for strøm<, kan du ikke ringe på dette nr. 90540808 i stedet").sm155.gif  sm155.gif  sm155.gif Så donerer de 150 kr. til Dansk Flygtningehjælp  biggrin.png

 

@ fyr 9000 sagde En eller anden må jo havde lagt ansigt til.

Jamen det er der da også: - fortegnelse findes på dette lange link.

 

www.google.dk/search?tbs=sbi:AMhZZitm0UP9v3H-wKMnGxD0REEi_1uTgfpwaDG7RlwE1lBvKlk1dJzcSxuUKB1nfVFeHwrDX7baSCdnhCTU8239Tok6tlrxidyvbTAQ-bB1hey2QKsjltNPGiCb_1ynPyc09LLzdCAWVa65xECo-tt0YJ7en8pmgNYDZQRm6rUkFutszlb7P_1gzOxD4UPjHG4yLNS9waJlr8cW-AhnHxU3KyAqxvydEDutmcSxslyzWwaMa2fLJkhIjxPNnqakRlcCduPVNnxyyAqTq9ZyvgXpkvZP5gTWvfwfhao87ywv3ZdyGFRYF6LNKpZ-KlrmJ-aX3J4UVHgYw1XeIhcMNmqczg9XKn1vi8tyQ4h7MH1o8G7mEG0d5S0dEl8assdMh_1vXBQbKHbcmxAInJvkvpLMjyW_1lMPZ7qScJkQEx1oNlDA7en1Z8bGcBB2_1pHzNJgKCbskZQymyBp0EPq5cgGm8YEiocb_18qnM9NRVV2vOGO-_1F7jyWFYHO0gdqSVuQ-LZP-BGaBzW82NgB3tk9rsR3PtthUyi3EnsSUZHHGEOW0hP7aapJW2xlUif8H1EPOgYACLbwBWafeUXOW2fpisDq73gto_13R5sC--AohCn7rnvHpsRwpD6NrEyw7piPakv4fsRbRd15UlrQefr-mLnQMxrfWW36HWa0WsrmHdiWR_1aNHu_1Uh8FpcDfWhZc4Hw-cs3LTemrnhEDkO4omZKn5RA_1MvaEF7SdDOQ48e7iKB3Z05kb4H3F9SVt0W42yoTcAWHWAdANzkdHA6txXd06yLgzB0u8PFcUGljOjxY6hJFkspIaT11YTj1IzuksJyUs2k7QSRRVduGzxDl6MxmA5PTzsuQXxJq8W4neugNKc-9vCtB4hslwq3w3OpA9ptZpun3DnL5V1eJxFvpcOuEjMOoD1dIAfTsyEbGgfh4ojYfREJ48F9x3Z8V6JKhgIXdSKvalx5pLJ5-9hxeL9Xpy3GCQexLi_15JsAVMIC1LxhaLKg1JQnAsNsQFAQW88rSLmP1fhhRJhioA4MluqT9vvirdI3g-CNdkdVCdj4ztsLm5fvBOxSfG3I07fWp3RUpSSpEWNvGGNynqmyMSAtlzC53yJyOkWRHWL09T1qSnQdy8xBU1tupZBoB9YTn0V2qbU7Q9CV52jLKKhCD7Y88Iq29zDsfwAOLE_1zJ46VtpOSeGIeDbmAtJk_1bx_1NVJsEwxpgp6uecJDsc7ynil6f9-jBtYLBWiOTi1kXWumIf-U0Rce8LlNLGmbMUNT0INpByyl747TkJyrPREqUglLfk6lRJ3aS75AehRSmyq7Gw9qna3GHa2lhq2vwJT2ZzPOAKxDOs2-Tv757KyPoQQIzepy4aptM7qcNSsukYO4kCTrrfto200kba9REkfwLSC5NooqEnqyXKRKsholiwsU7-nGbH8Z1Xx8AYN-CC2qghC5xXQ--ncK2mkiGNmQ6eeLp6NvV_1G-sClJvhexHt4itp0KN5hfEReKPYXtkREueR1V8R0EcCT3nX_14j7d8bBSFtA1bMYyPvZIAMibhkH4FWcO2IjJv3viqqwfLaC5IJpVNBqTMn0OVZgWIyr3NZ44MYBVhYjTfnjuYc7V9KXBbSA-uLsJciWXs0JW72qww&gws_rd=cr,ssl&ei=qObIVNTaBIS4PfX4gLgK

 

Samt på dette link:

http://www.tineye.com/search/1d53a1aba452f8f0834393b85077675427084953/

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok ikke Dansk Flygtningehjælp der havde lavet annoncen - Den er væk nu . . 

 

MEN det var god humor . . .  :lol: LAD dog Liderbasserne betale lidt til de udsatte . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm forholder mig mere substantielt til spørgsmålet, vil du tage kontakt til en 15 årig pige for at købe sex, nej det vil jeg ikke og jeg ville efter al sandsynlighed anmelde det til politi - Formodenligt er der en 15 årig der prostituerer, det ikke i orden.

 

Hvad angår annoncen og support til Dansk Flygtningehjælp - det er det rene plat.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm forholder mig mere substantielt til spørgsmålet, vil du tage kontakt til en 15 årig pige for at købe sex, nej det vil jeg ikke og jeg ville efter al sandsynlighed anmelde det til politi - Formodenligt er der en 15 årig der prostituerer, det ikke i orden.

 

Hvad angår annoncen og support til Dansk Flygtningehjælp - det er det rene plat.... 

 

SYNES nu det er god humor, at lokke dem, der tror de ringer til en 15-årig, donerer kr. 150,- til de udsatte . . .  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

vil du tage kontakt til en 15 årig pige for at købe sex

 

ja da... 15 * 1,25 = 18,75. Kunne da være meget frækt med sådan en 19 årig.

 

Billedet optræder i nogle artikler fra 2013 og pigen er i dag 21. Så hun må have været 19 på billederne. Det passer voldsom godt med den normale tommelfingerregel om at alder opgives "ex moms"... må være en branchekendt der har oprettet den annonce ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

eroguide har en krystalklar holdning til diskussion om sex med unge under 18 år.

det er ulovligt at købe sex af nogen under 18 år. og vi ønsker ingen omtale af sex med unge under 18 år. heller ikke en diskussion om emnet.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

eroguide har en krystalklar holdning til diskussion om sex med unge under 18 år.

det er ulovligt at købe sex af nogen under 18 år. og vi ønsker ingen omtale af sex med unge under 18 år. heller ikke en diskussion om emnet.

Betyder det så også at man under hyggesnak eller generel debat fx ikke kan skrive om sin seksuelle debut og nævne at man var 16 år og at hun ligeledes var 16 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

omtale af sex med personer under 18 år hører ikke hjemme på eg. der er ingen grund til at afsøge grænserne.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Happyboy 2.0

Det, synes jeg, er et fint og sobert udgangspunkt for EG. Det skaber en sikkerhed for, at vi her ikke kan klandres for at opildne til at unge under 18 prostituerer sig selv.

Redigeret af Happyboy 2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fint, at man ikke må omtale sex med personer under 18.

Eller 21, for den sags skyld - for i de fleste tilfælde, er det faktisk forbudt at prostituere sig selv om man er under 21. Det afhænger af, om andre får noget ud af det - og det gør de som regel. Husleje, chauffør osv. Skal man sælge sex som 18, 19 eller 20 årig, er man tvunget til at gøre det i en papkasse eller på gaden, for at det er lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fint, at man ikke må omtale sex med personer under 18.

Eller 21, for den sags skyld - for i de fleste tilfælde, er det faktisk forbudt at prostituere sig selv om man er under 21. Det afhænger af, om andre får noget ud af det - og det gør de som regel. Husleje, chauffør osv. Skal man sælge sex som 18, 19 eller 20 årig, er man tvunget til at gøre det i en papkasse eller på gaden, for at det er lovligt.

 

Sludder, der er absolut ingen forskel på hvad en person på 18 og 21 må i Danmark. Alt hvad der er lovligt som 21-årig med hensyn til prostitution er også lovligt som 18-årig her i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke selv til unge piger men det her er sku lidt sjovt. På grund af mit arbejde er jeg bekendt med telefon nummeret i annoncen, som ikke ringer op til en teenager på 15 år  :lol: Det er falsk markedsføring og selvfølgelig ikke i orden, men på den anden side er det milde "drengestreger" sammenlignet med Veri-pigen og andre i denne kategori. Hvis man kontakter en pige på 15år med henblik på sex, er det sku fint med mig. Hvad siger i andre? gad vide hvor mange der har forsøgt at ringe til hende 

 

https://annoncelight.dk/showad/178016

så var alt det pladder om at man ikke må nævne unge under 18 år, åbenbart kun en hetz i mod undertegnede

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var alt det pladder om at man ikke må nævne unge under 18 år, åbenbart kun en hetz i mod undertegnede

Det burde det jo i princippet ikke være. Mon ikke en årvågen moderator giver fyr9000 en henstilling eller noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det burde det jo i princippet ikke være. Mon ikke en årvågen moderator giver fyr9000 en henstilling eller noget?

 

Anmeld ham ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

så var alt det pladder om at man ikke må nævne unge under 18 år, åbenbart kun en hetz i mod undertegnede

 

Når du ikke kan forstå forskellen, forstår jeg godt hvorfor du blev bannet  ;)

 

fyr9000 skriver jo kun at han synes at det er fint med ham at folk, der forsøger at komme i kontakt med unge under 18 år til sex, istedet opfordres til at betale kr. 150,- til nødhjælp  :lol:  

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...