Hop til indhold
david a

fkk i uge 7.

Recommended Posts

Hej alle.

Har overvejet at tage en tur til Tyskland for at besøge en eller flere fkk'er.

Har fri fra onsdag morgen til søndag aften.

Og er åben for det meste hvis der er nogen der vil med.

David a

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torsdag aften, kunne være en ide herfra

Hvilken klub vil du foretrække, jeg har endnu ikke besøgt nogle klubber.. Så er jomfru :)

Har kun prøvet harmony i Hamborg. Og vil gerne ned omkring Køln og besøge en eller 2 dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du køre til Køln :o hvornår ?

tænk på vinter-vejret...

Betyder ikke så meget. Lever af at køre.

Men er også åben for at nøjes med Hamborg. Kommer an hvad andre gerne vil.

Redigeret af david a

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fundet fly fra Billund til dusseldorf til ca 1100kr med afgang onsdag og hjem søndag morgen.

Ønsker så at tage på samya torsdag og lørdag og holde fredag åben.

Håber der er nogen der har lyst til at tage med eller mødes på samya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har fundet fly fra Billund til dusseldorf til ca 1100kr med afgang onsdag og hjem søndag morgen.

Ønsker så at tage på samya torsdag og lørdag og holde fredag åben.

Håber der er nogen der har lyst til at tage med eller mødes på samya

 

 Jeg på Aca lørdag, Samya søndag og mandag LR eller GT :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne jeg lokke dig til at bytte rundt så du kommer på samya lørdag ellers skulle jeg tage på acapulco og mødested med dig hvis du har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besluttet mig til at flyve til Düsseldorf onsdag eftermiddag og hjem søndag morgen.

Fly retur til Billund er bestilt til Ca 1300 kr.

Der har desværre ikke været nogen i tide, der har været seriøst i tide. Derfor har jeg valgt at flyve. Og bruge en lejebil dernede.

hvis der er nogen der ønsker at tage med så skriv en pb og jeg vil sende info til bestilling af fly og hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forlod det midtjyske ved middagstid for at nå til Billund i god tid, heldigvis da jeg ikke kunne tjekke ind, men gik nu glat da jeg endeligt kom hen til skranken og jeg fik hjælp. Ufatteligt at jeg kan fejle i det da det langt fra er første gang, jeg er ude at flyve.

Ankommer til Düsseldorf lufthavn ved 18 tiden, og bruge 20 min på at få fat i en lejebil, en ford kuga. Og turen går mod Køln, og kører kun forkert 3 gange, ufatteligt når man lever af at kører bil, men der er nu væsentlig færre vejbaner i det midtjyske.

Ankommer ved hotel ramada lidt i 20 og får smidt min bagage af, og tilbage i bilen for at køre de 10 min til samya, for at få noget aftensmad.

Efter en times tid følge efter Alba (27år rumæner) ovenpå til en times hyrtetime. Som gav en rigtig god gfe, med rigtig god indlevelse.

Aftenens tåbelighed, stod en pænt stiv ældre herre for da han smid tonsvis af € i to dansende pigers trusser og bh, men jeg håber bare at han selv synes det var det værd, ville hele have brugt de penge på værelset, han kunne have taget begge piger med på værelset resten af natten for de penge han stoppede i dem.

Efterfølgende fik jeg den fantastiske oplevelse af at se en voksen mand danse rundt mellem stripper stængerne med hans udkårne i en full monty med fuld flagstang, ganske morsomt.

Det blev også til et enkelt strip show af en af pigerne, som jeg hel ærligt kan sige at jeg nød en del mere end den nøgne mand.

Sluttede en lang onsdag af med at tage Dana (20år) fra Rumænien en halv time på værelse, som havde et par gode grunde til at lege lidt ekstra med hendes brystparti, men ellers desværre lidt for maskinagtigt. Og derefter smuttede jeg tilbage på hotellet ved en 1 tiden, efter en lang dag.

Torsdag valgte jeg allerede at afvige fra min plan om at skulle på Samya igen da jeg må indrømme at deres discotek koncept ikke helt er mig og at der blev røget tæt hele aftenen, hvilket ikke er specielt fedt som ikke ryger. Så planen blev hurtigt ændret til at jeg havnede på Goldentime ved 13 tiden, hvor der ikke helt var kommet gang i den. Goldentime er lidt af en labyrint at finde rundt i, blev selv flere gange rund forvirret og gik forkert, men det gør nu ikke så meget når der er den ene skønhed at kikke på efter den anden. Virkeligt et paradis for mænd. Startede dagen med at få noget at spise da jeg endelig fandt ud i teltet hvor der var en udemærket buffet.

Efterfølgende mødte jeg, juliana (21år) Moldavien i baren som var en ren 10er, som jeg bare ikke kunne stå for. Og det må have krævet en mand der var mere standhaftig end mig til at sige nej da hun mente at vi skulle ud i en af de små hytter, da hun først fik resten af den sparsomme beklædning af levede resten af kroppen op til det forventede. Desværre lidt en flad omgang da man kunne mærke at hun bare ville have det overstået.

Brugte derefter noget tid på at læse inden at jeg havnede i Kino, for lige at få lidt inspiration til en ny tur. Hvilket viste sig at være ganske nemt da der var godt gang i den på skærmen, mens jeg kom til at snakke med Nina 28år Tyskland og hvis det ikke var nok inspiration begyndte et par bag os at komme med endnu en grund til at finde et værelse. Egentligt et meget distraherende samtale at have med en flot pige når der i den ene ende af lokalet knaldes på skærmen, mens der på den ene af 3 dobbelt senge bag os bliver knaldet igennem med et ægte liveshow.

Men mig på et værelse med Nina, hvor det blev til et rigtigt god gfe oplevelse som jeg besluttede mig til at gentage med hende senere selvom vi brugte en hel time sammen i et værelse hvor der kun var plads til en seng bogstaveligt, men planer er til for at gå galt, så hende ikke mere den aften.

Dagen på goldentime blev sluttet af med en hurtig halv time med Alicia 23 Ungarn, som ikke efterlod noget varigt indtryk, så en almindelig mellemvare.

Men må nu sige at det er nu skide hyggeligt, når det jævnligt sker at smukke unge piger flirter med en og byder sig til, i løbet af en dag. Men meget skuffende at komme ud i den virkelig verden efterfølgende. Var taget tilbage på hotellet og fik et par øl mens jeg hyggede mig med at se film på ipad, der valgte jeg at smile til et par piger som man nu havde gjort ved flere lejligheder i løbet af dagen, og kortvarigt slå tanke ned i mig at der er da ikke nogen af de to jeg ville have med på værelse nu, men velkommen til den virkelige verden, de blev siddende på deres plads og snakkede videre.

Fredag tjekkede jeg ud af mit hotel og kørte mod dusseldorf uden at have taget en beslutning om hvad dagen skulle bruges på, men havde retning mod park hotel velbert i samme lille by som acapulco hvor jeg skulle mødes med Nille og Frej. Nille havde forslået at jeg skulle prøve Villa Vertigo hvor der var fest om aftenen eller oceans eller måske magnum, stansede på en motorvejs cafe og fik lidt morgenmad og kikkede lidt på eroguide i håbet om at tage en beslutning. Hvilket blev nemt da en skrev at oceans er røgfri, så skippede jeg mit planlagte forsøg på at tjekke tidligt ind på hotellet og satte næsen mod oceans.

Hvis man håbede på en klub, hvor der var gang i den fra start til slut, så var man gået helt forkert, da jeg kom ud af omklædningsrummet var der 3 isbjørne inkl undertegnede og 5 gudinder, men efter som det var tredje dag på saunaclub i træk, gjorde roen mig ikke noget og valgte at nyde den i stedet for. Fandt hurtigt ud i lokalet med sauna og alt det andet hvor det var helt lyst, og sætte mig godt til rette med min bog, hvilket viste sig at være et glimrende sted at være da det lå på vejen ud til ryge teltet, som alle pigerne benyttede sig jævnligt af, hvilket gjorde at jeg kunne se dem alle med jævne mellemrum i fuldbelysning.

Efter et par timer lykkedes det Kir 24 Tyskland at få mig med på værelse da jeg ikke kunne stå for hendes flirten mens i lå på ryglænet af sofaen som en anden kat. Det blev til en ok halv time, uden den store indlevelse.

Efterfølgende fik jeg mit bedste måltid mad på en fkk, da de laver ala carte på oceans, så et rigtigt godt måltid med snitchel (staveplade) med champignonsauce til samt fritter og salat.

Fandt ud til min sofa igen og ventede på at Dortmund kampen skulle spilles i tv, som jeg gerne ville se. Lidt i kl 20 sætte Joyce 25 Rumænien sig ned og hygge snakkede i 20 min uden at det kom på tale at gå i rum, hvilket må siges at være det modsætte tricks en af de andre piger havde forsøgt med tidligere da hun havde valgt at pege på sin fisse og sagde 'read this' hvilket man bare må smile af. Joyce valgte så efter 20 min hygge snak at spørge om jeg ville med på rum, hvilket jeg valgte mest at gøre for at belønne hende få en fantastisk approach uden hastværk. Så må den lille jo mande sig op en halv time, da jeg ikke havde vildt lyst til hende. Men min vurdering blev gjort helt til skamme da hun viste sig at være meget mere behagelig på rummet ind jeg kunne forstille mig. Der var ingen begrænsninger på tungekys, oral til begge eller finger i hende, dog måtte jeg ikke kysse eller slikke hende på næsen, da hun ikke var en hund med våd snude, det valgte jeg nu flere gange ikke at overholde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning.

 

 

Indgang og piger ca 9000kr

 

3 indgange og 7 piger kan jeg tælle til.

Giver du gode drikkepenge? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

her er anden del ved ikke hvorfor det ikke kom med første gang.

Absolut den bedste gfe oplevelse jeg nogensinde har prøvet, hvor der blev knaldet leet og snakket. Da vi endelig fik afsluttet var det ikke fordi jeg havde lyst men fordi der også skulle være lidt € til næste dag, så efter 3 timer havde jeg misset kampen og valgte at smutte på mit hotel.

Lørdag stod jeg sent op da jeg havde en lang dag foran mig og forlod hotellet kl12 og kørte langsomt op til Acapulco, som jeg ankom ved 10 min senere, og kom ind til en lille flok piger, som blev til rigtig mange som dagen skred frem. Startede med at blive lokket af Kris 20 Rumænien til en hyggelig halv time derfter fulgte Mystery 28 Rumænien som var udklædt som skolepige med hestehale og den eneste med kirugisk hjælp til brysterne, men en fin oplevelse. Derefter fandt jeg Nille og Frej, som havde fået afløb for det værste med nogen timer på rum.

På Frejs anbefaling røg jeg på rum med utrolig smukke Alicia 20 rumæner som jeg desværre ikke rigtig havde kemi med men til 40 € så går det nu nok, om ikke andet så hun jo brændgodt ud.

Nåede desværre ikke at sige farvel til Nille og Frej da de tog på deres hotel kl 2 da jeg havde fundet Loretta 20 rumæner endnu en skolepige som gav en rigtig god blanding af rå sex og gfe, en rigtig god halv time.

Klokken blev 4 da jeg efterhånden var blevet godt smadret, men havnede alligevel med Dina 25 tysk/tyrker på et rum hvor den første stod på rigtig behagelig gfe, hvor hun faktisk var så stram at der skulle bruges 3 forsøg før jeg kom op i hende og så stor er jeg på ingen måder, efter en halv time brugte vi resten af tiden indtil kl 5 med at hvile og nusse/kysse hianden, samt at snakke. Da vi forlod rummet var alt lyset tændt og alle gæster og piger væk og rengøringen var i fuld gang.

Forlod acapulco og kørte direkte til dusseldorf lufthavn, hvor jeg skulle med flyveren til Kbh kl 6:50 før jeg kunne komme med det næste fly hjem til Billund og det midtjyske. Var hjemme hos mig selv kl11:30 ca. Hvor jeg var pænt træt og fuld af nye fantastiske oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan David a !

Du er ligeså hardcore som mig hehe og vælger at feste igennem til den tidlige morgen og så tage morgenflyet hjem, det er også kedelig at ligge på hotellet når man kan hygge sig med pigerne i stedet for.

 

Forrige gang på Artemis, var jeg og min wingman i klubben til kl. 05 tog morgenflyet hjem kl 7 og jeg tog direkte på arbejde kl 9, se det var ret hardcore, jeg sad med et kæmpe smil på hele dagen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...