Hop til indhold
Elsker Piger

Hvorfor ved mændene bedre end pigerne?

Recommended Posts

Jeg undres gang på gang over, at en del af mændene herinde tilsyneladende ved meget om branchen end pigerne.

 

Alt fra priser, husleje, ydelser osv. Mændene ved bedst. Hvis pigerne siger noget andet er det enten løgn eller salgsgas.

 

Jeg mener, vi mænd er jo bare gæster hos pigerne, og selvom vi måske får nogle ting at vide af pigerne i alt fortrolighed, gør det os vel ikke til eksperter, som ved bedre end dem.

 

Så hvorfor synes i så i ved bedre end dem. Jeg spørger bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva er det præcist du mener, forstår ikke din tråd ?

 

Okay, jeg vil prøve at skrive et par eksempler.

 

Foreksempel har der været en del tråde om pigernes økonomi. Her er der ofte nogle mænd der altid ved bedre end pigerne om deres udgifter.

Dette bruger de så til, at argumentere for, at pigerne skal sænke priserne.

 

Alle trådene der har været om fransk med/uden. Her får pigerne ofte, at vide, at de er pikforskrækkede hvis de ikke vil give fransk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undres gang på gang over, at en del af mændene herinde tilsyneladende ved meget om branchen end pigerne.

 

Alt fra priser, husleje, ydelser osv. Mændene ved bedst. Hvis pigerne siger noget andet er det enten løgn eller salgsgas.

 

Jeg mener, vi mænd er jo bare gæster hos pigerne, og selvom vi måske får nogle ting at vide af pigerne i alt fortrolighed, gør det os vel ikke til eksperter, som ved bedre end dem.

 

Så hvorfor synes i så i ved bedre end dem. Jeg spørger bare.

Har du overvejet, om Besserwisserne erhvervsmæssigt har relation til alfonseriet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Elsker Piger,
"Jeg undres gang på gang over .." (for nu at bruge dine egne ord), at nogen starter en diskussion ved at skyde med spredehagl, så flest mulige kan føle sig ramt. For så efterfølgende at være undvigende og sige: ".. jeg gider ikke en masse personfnidder."
Hvis man deler øretæver ud, må man også selv kunne tåle mosten!

En lidt sur kommentar fra Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Brutus.

Hvem siger jeg ikke kan tåle mosten?

 

Men okay, lad os nu sige at jeg havde angivet specifikke brugere. Hvad tror du så der ville ske med denne tråd?

 

Tror du, at de ville komme og forklare hvorfor de mener bedre end pigerne? Eller ville de begynde at gå efter manden fremfor bolden, som så ofte sker herinde.

 

Så derfor gør jeg det ikke. Du følte dig så åbenbart ramt, hvilket jeg beklager, Det var ikke min intention, at flest mulige skulle føle sig ramt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke primært dit svar til Onslows "lokkemad", jeg kommenterede :wink:

Men generelt, at som man giver, må man også kunne tage.

God dag til dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg går da ud fra, med den dalende interesse der er fra pigernes side i at deltage i debatter, så er det for at undgå at blive hudflettet.

 

Her kan jeg så Misunde Nikita, Hun kan fri af, at skulle holde en forretning, kørende, sige sin mening, og hun får godt nok, læst og påskrevet!

 

Men hun for mig til at tage hatten af, hun får ikke stukket den der i skoenene: Dig vil jeg aldrig besøge, med den holdning! , eller du er vel nok osv.

 

Fandme om ikke hun siger sin mening, selv i modvind!...

 

Tak for det!

 

Men der bliver læst og påskrevet: jeg har været kunde i mange år, og har insiderviden, så jeg VED, hvad jeg snakker om!

 

Så må jeg sige til vedkomne der kom med de kloge ord, Jeg har været proff. før de første guldhorn blev lavet, og jeg VED mere om hvad jeg snakker om, og Nikita, har helt ret!

 

Og så kan I drenge kloges om i jeg ved ikke hvor mange indlæg, om fortolkningen af hendes ord, det vil slet ikke ændre ved min opfattelse af tingene.

 

Så når I tror, så Ved vi piger!

 

Men med den debatform I lægger for dagen, så bliver det måske til ....tror, for hvor mange piger har lyst til at byde op til "dans" med et ulvekobel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte liiiiiiige en ting, når der så er en anden pige, der kommer til at skrive et indlæg, i en streg, så er det som om, ulvekoblet er blevet luftet med lyserøde trusser om næsen, .....nyt blod på banen,....det er ligefør man kan se, tandkødet på hanulvene trække sige op, hun skal ha....

 

Der er lidt rødhætte og ulven over det ik?

 

og hvor blev rødhætte af da hun blev spist?

 

Det er kun ulven der ved det hele der ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte liiiiiiige en ting, når der så er en anden pige, der kommer til at skrive et indlæg, i en streg, så er det som om, ulvekoblet er blevet luftet med lyserøde trusser om næsen, .....nyt blod på banen,....det er ligefør man kan se, tandkødet på hanulvene trække sige op, hun skal ha....

 

Der er lidt rødhætte og ulven over det ik?

 

og hvor blev rødhætte af da hun blev spist?

 

Det er kun ulven der ved det hele der ved det.

 

MEN hvad var det liige jægeren gjorde, for at finde Rødhætte . . .  ;)  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Beklagar om svenskan blir för svår, men detta citat kommer från min väninna:

"Männen vet alltid bättre än kvinnorna, för män vet inte bättre..."

Del dette indlæg


Link til indlæg

MEN hvad var det liige jægeren gjorde, for at finde Rødhætte . . .  ;)  ;) 

se den har jeg da næsten lige læst.

 

Var det ikke noget med at sprætte op, smide sten og lade ulven dø  :-P  :-P

 

Men ulven er i mit hjerte. ihvertfald fodboldmæssigt.

 

(sorry afsporingen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler vel om at studere et emne....

 

Og så løfte hovedet lidt...og se på branchen som sådan.

 

Nogle skribenter har gjort det....nogle piger har måske også.

 

Derimod er 'personlige erfaringer' sjældent nok grundlag at drage konklusioner om generelle forhold på.

 

Nu skriver folk jo også anonymt herinde.

 

Ingen ved jo om en række af skribenterne har erhvervsmæssig kontakt med branchen.

 

Måske evt. har interviewet eller sågar afhørt store grupper af sexarbejdere eller andre interessenter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undres gang på gang over, at en del af mændene herinde tilsyneladende ved meget om branchen end pigerne.

 

Alt fra priser, husleje, ydelser osv. Mændene ved bedst. Hvis pigerne siger noget andet er det enten løgn eller salgsgas.

 

Jeg mener, vi mænd er jo bare gæster hos pigerne, og selvom vi måske får nogle ting at vide af pigerne i alt fortrolighed, gør det os vel ikke til eksperter, som ved bedre end dem.

 

Så hvorfor synes i så i ved bedre end dem. Jeg spørger bare.

Hvad er det egentlig du ikke forstår angående de gnister, som altid vil opstå når udbud og efterspørgsel støder sammen, hvor begge parter er hudløse. Ydermere tager den ene part diskussionerne anonym, mens den anden part går under betegnelsen "Offentlige fruentimmere" , Den ene part kan have etiske betænkeligheder angående sin rolle i relationerne, den anden part har økonomisk interesse i at der bliver set bort for alle betænkeligheder.

 

Det eneste jeg ser grund til at undre mig over. Det er hvor pigerne ser deres interesse i at deltage i den ene debat efter den anden, omhandlende problemstillinger som de kan se, de ingen interesse kan have i.

 

 

Beklagar om svenskan blir för svår, men detta citat kommer från min väninna:

"Männen vet alltid bättre än kvinnorna, för män vet inte bättre..."

En dansker kan let forstå ordspillet på svensk. Prøver man derimod at få det til at fungere på dansk,  kommer det til at lyde dum.

 

se den har jeg da næsten lige læst.

 

Den burde være på pensummet i sociologi på seminariet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den burde være på pensummet i sociologi på seminariet.

Hej Midtj.

 

Jo det kan du da ha ret i. Og, så håbe på, mennesket forstod moralen i de forskellige eventyr.

 

Men mine to bedste fag på seminariet. Var nu pædagogik, psykologi, og drama. ser der lærer man en del om mennesket, både når de er presset og når de er ovenpå. Det har været et vigtigt redskab for mig i min videre forløb i livet.

 

God tirsdag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Midtj.

 

Jo det kan du da ha ret i. Og, så håbe på, mennesket forstod moralen i de forskellige eventyr.

 

Men mine to bedste fag på seminariet. Var nu pædagogik, psykologi, og drama. ser der lærer man en del om mennesket, både når de er presset og når de er ovenpå. Det har været et vigtigt redskab for mig i min videre forløb i livet.

 

God tirsdag.

 

KK

Eventyr er jo skabt udelukkende med morale for øje.

Fint at du har haft glæde af psykologi, pædagogik og drama. Men herude hvor virkeligheden forstås i mønstre er sociologi nu en uundværlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eventyr er jo skabt udelukkende med morale for øje.

Fint at du har haft glæde af psykologi, pædagogik og drama. Men herude hvor virkeligheden forstås i mønstre er sociologi nu en uundværlighed.

Så nu lever jeg ikke i virkeligheden  :-P  :-P Man har nok også meget svært ved at agere i samfundet uden, at det hele spiller sammen. Det ene udelukker jo ikke det andet i den sociale kontekst.

Men det er jo tunge emner at debattere sociologi, pædagogik og psykologi. Det ordner vi nok ikke over to linjer.  :-P (og så skal jeg ikke afspore denne tråd mere)

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Her får pigerne ofte, at vide, at de er pikforskrækkede hvis de ikke vil give fransk uden.

 

Blow med gummi på, er ikke så sjovt!.

 

PS. Er endnu aldrig blevet beskyldt for at være bange for pik :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow med gummi på, er ikke så sjovt!.

 

PS. Er endnu aldrig blevet beskyldt for at være bange for pik :smile:

 

DET ville da også være en grim beskyldning at fremsætte.  :P  :P

 

Set i annonce.  Jeg ELSKER at give RIGTIG super fransk (slikker din pik uden plastik.)   sm154.gif   sm154.gif  SÅDAN.

 

That´s my kind of girl.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow med gummi på, er ikke så sjovt!.

 

PS. Er endnu aldrig blevet beskyldt for at være bange for pik :smile:

 

Jeg vil vove og påstå at det er sjovere end Klamydia :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må jo konstatere at onlineren omkring pikforskrækkede piger kom herfra. Og den har tilsyneladende virket godt! *SS* Siden nu så mange føler sig stødte over den. Den blev opfundet i et forsøg på at provokere lidt og stikke til de piger som er bange for at give super. Bange for pikkens sygdomme, bange for smagen, bange for forspermen osv. Vælg selv - det siger sig selv, at de GPs som er kommet over denne hurdle naturligvis har et forspring og en klar konkurrencefordel på markedet. Heldigvis er mange af de danske GPs, navnlig de yngre ikke længere så pikforskrækkede. De er ikke bange for smagen og vurderer fornuftigt nok, at risikoen er meget begrænset. Det næste naturlige skridt er så mega med udspytning. Det sidste omkring slugning er efter min mening ulækkert og kan ikke med rimelighed forlanges. Ulækkert og sikkert også usundt at skulle sluge mange fremmede mænds sæd på en vagt. Men hvis man synes, at det er ulækkert at sutte en pik uden tja så er man pikforskrækket og skulle nok overveje en anden gesjæft!  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...