Hop til indhold
Hyggeligfyr20

Ang. gadepiger

Recommended Posts

Hej derude..

 

Ang. Gadepigerne i Odense. 

Nu har jeg aldrig prøvet en før. Kan man tillade sig og spørge dem om de er til hurtig sex bag en busk eller lign.? Eller er det helt udelukket? 

Nogen som har erfaringer med det? 

Evt. steder i odense som er mere oplagt en andre?

Hilsen mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude..

Ang. Gadepigerne i Odense.

Nu har jeg aldrig prøvet en før. Kan man tillade sig og spørge dem om de er til hurtig sex bag en busk eller lign.? Eller er det helt udelukket?

Nogen som har erfaringer med det?

Evt. steder i odense som er mere oplagt en andre?

Hilsen mig.

Klart de kan kneppes bag en busk eller lign, det er sådan deres forretning primært drives.

Har selv en enkelt gang kneppet en på et hotelværelse. Hun var så fræk at et enkelt dyt i busken bare ikke var nok.

Ned til dem, de kender i øvrigt også kneppestederne og somregel trækker de dig automatisk over til netop de steder medmindre du selv foreslår noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart de kan kneppes bag en busk eller lign, det er sådan deres forretning primært drives.

Har selv en enkelt gang kneppet en på et hotelværelse. Hun var så fræk at et enkelt dyt i busken bare ikke var nok.

Ned til dem, de kender i øvrigt også kneppestederne og somregel trækker de dig automatisk over til netop de steder medmindre du selv foreslår noget andet

 

Okay. tak for svar.

Evt. steder i Odense du kan anbefale?

Bare ikke negere, de skræmmer mig virkelig (=

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du finder de Europæiske piger i Østergade om aftenen.

 

Men læs tråden om gadepiger grundigt igennem, der står alle de ting du vil vide og meget mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overnattede fornylig i Odense efter et aftenmøde.

 

Kørte en tur gennem Østergade og lod mig friste af en østpige, kørte hen på en P-Plads efter hendes anvisning og jeg fik et godt blow. Da hun var rimlig nem, at tale med, spurgte jeg om hun ville med hen på mit hotel, det ville hun godt for 1500 kr, vi kørte forbi de andre pige og hun råbte et eller andet til dem.

Fik hende listet diskret ind på værelset. Hun gik på badeværelset for, at nette sig lidt, kunne høre hun var under brusen, ja det tog lang tid for hende på det badeværelse, tænkte på om hun om lidt kom ud og forlangt mere, skulle vi nå, at havde sex.

 

Langt om længe kom hun ud, i pikant lingeri, selvesidende strømper og høje stiletter, whauu hun så godt ud. Vi fik et glas hvidvin, talte om vejr og vind. Var ved, at blive lidt utålmodig, med hun sagde tag det rolig med et sødt smil, ved en naturlig pause i samtalen, rejste hun sig og træk mig op af stolen, klædte mig af, da underbuskerne var røget  kigge hun lidt på hårvæksten og spurgte om jeg nogensinde havde prøvet, at være helt glat dernede, svarede nej og hun spurgte om jeg havde lyst til, at blive det, svarede ja og hun træk mig ud på badeværelset, først ind under bruseren hvor de varme ståler blev fokuseret på pxxxx, derefter op ved siden af vasken, med det ene ben på toilet sædet.

Han havde fundet skum, skraber og en lille saks i min toilettaske, hun startede ud med saksen, over og skylles og så kom der skum på og hun gik igang med skaberen, fed fornemmelse, blev raget helt glat, der var ikke et hår tilbage. Nøj man bliver følsom *SF*

 

Ind på sengen hvor hun fortalte og viste mig hvor lækker det var, at slikke en glat pik og jeg siger bare, kunne mærke enhver berøring. Da jeg var blevet godt stiv kom der gummi på fyren og hun satte sig over mig og red mig, fik hende stoppet i tiden og fik hende lagt ned, kælede for hende skønne krop med hænder og tunge, endte ved hendes elskovsgotte, lod tungen køre let langs de flotte skamlæber, hun rykkede sig på plads og opfordrede mig til, at slikke på hendes klit, gav den en god tur, flere gange stod hendes krop i en bue.

Da hun var godt og vel klar, kravlede jeg lidt op, gled op i hende og kneppede dybt til jeg kom, mens jeg kiggede ned i et par spillende øjne. Hun blev liggende, nussede og kælede for mig og jeg lod da også den fri hånd gå på opdagelse.

Da vi havde ligget lidt spurgte hun om hun måtte blive der til om morgen, jeg sagde til hende, at jeg ikke havde flere penge, så jeg kunne ikke betale hende.

Hun kiggede på mig og sagde, et varmt rum, en god seng, en sød mand og udsigten til et varmt morgenbad var nok for hende. Hun fortalte ikke om de forhold hun plejede at bo under, med jeg har tænkt på, at det nok ikke er et alletiders sted.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, hvis det var en ny fyr som dig, med 5 indlæg, der skrev det.

 

Men Pite har over 300 indlæg, hvis han var fuld af fusk ville det været kommet frem for længe siden :)

 

Bortset fra det, så velkommen her :)

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til, jeg valgte, at skrive beretningen, er faktisk at jeg tror nogen af disse piger lever under kummerlige forhold.

 

Hun nød virkelig det varme vand, den gode seng, at hun ikke skulle fryse.

 

Også det, at hun blev behandlelet med respekt, tror jeg var medvirkende til, at hun valgte at blive natten over.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre kan man ikke ud fra din beskrivelse af pigen regne ud hvilken af dem det var? Jeg synes det er svært at kende forskel på de rumænske piger før man kommer helt tæt på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Har fået et PB om hende, så jeg uddyber lige lidt

 

Hun kaldte sig Leika, forholdsvis høj, lyst halvlangt hår, en halv stor mørk skuldertaske og så stod hun næsten helt oppe ved rundkørselen. 

 

Har ingen tlf. nr.  og gjorde heller ikke noget for, at få det.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu hun overnattede, fik du så også en ekstra tur igen om morgenen inden i tjekkede ud af hotellet?

Grunden til, jeg valgte, at skrive beretningen, er faktisk at jeg tror nogen af disse piger lever under kummerlige forhold.

Hun nød virkelig det varme vand, den gode seng, at hun ikke skulle fryse.

Også det, at hun blev behandlelet med respekt, tror jeg var medvirkende til, at hun valgte at blive natten over.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke pigerne tjener så meget ved at stå i gaden.

 

Det tilbud hun fik af "Pite" svarede sikkert til hvad hun kunne tjene på en uge, - og måske det, at bo på et Hotel er noget af det største hun har oplevet!

Desuden slipper hun også for det besvær, når Politiet køre forbi og udspørger pigerne ;)

 

En tidligere artikkel i FS har afslørede de forhold pigerne lever under, i en by uden for Odense!

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke pigerne tjener så meget ved at stå i gaden.

 

Det tilbud hun fik af "Pite" svarede sikkert til hvad hun kunne tjene på en uge, - og måske det, at bo på et Hotel er noget af det største hun har oplevet!

Desuden slipper hun også for det besvær, når Politiet køre forbi og udspørger pigerne ;)

 

En tidligere artikkel i FS har afslørede de forhold pigerne lever under, i en by uden for Odense!

Har du et link til artiklen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke pigerne tjener så meget ved at stå i gaden.

 

Det tilbud hun fik af "Pite" svarede sikkert til hvad hun kunne tjene på en uge, - og måske det, at bo på et Hotel er noget af det største hun har oplevet!

Desuden slipper hun også for det besvær, når Politiet køre forbi og udspørger pigerne ;)

 

En tidligere artikkel i FS har afslørede de forhold pigerne lever under, i en by uden for Odense!

 

Jeg tror du undervurderer hvad pigerne tjener. På en sløv aften er det da nok muligt at de ikke tjener mere end 1500 kr. men på en god aften sikkert en del mere. En dansk gadepige fortalte mig engang at hun var begyndt at tage til København i stedet fordi hun der kunne tjene 3-4.000 kr. i løbet af et par timer.

 

Men jeg kan da godt forstå at pigerne ikke vil ofre op til 1000 kr. om dagen på et hotelværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men disse artikler er altså fra 2007 - 8, altså mindst 7 år gammel info.

 

jeg tror faktisk ikke det er så slemt mere, hvis det nogensinde har været det.

 

De piger jeg selv har snakket med derinde synes at være voksne piger med ben i næsen der ikke finder sig i pis........også de rumænske.

 

Men hvad ved jeg om noget ....:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Før jul så jeg en bil komme og læsse en stak piger af.

 

Den artikkel jeg henviser (og som jeg ikke kan finde lige p.t.) omhandlede et byggefirma i Munkebo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...