Hop til indhold
Administrator

I dag er det Eroguide.dk's 3 års fødselsdag

Recommended Posts

Så gik der endnu et år, og det er stadig ikke til at forstå at Eroguide.dk allerede er blevet 3 år gammel. Vi er vokset meget det seneste år, faktisk har vi kunnet byde over 5.000 nye brugere velkommen, ligesom der er blevet skrevet lige knap 120.000 nye indlæg og startet over 10.000 nye tråde.

 

Vores besøgstal er også rigtig flotte. Hver måned besøger et godt stykke over 200.000 forskellige mennesker Eroguide.dk, og dagligt ligger vores besøgstal på mellem 16.000 til 20.000 besøgende. Hvilket betyder at vores besøgende samlet set besøger Eroguide.dk langt over 500.000 gange om måneden. Den positive udvikling ser på ingen måde ud til at stoppe foreløbig.

 

Det seneste år har også budt flere omgange med presseomtale af Eroguide.dk, vi har fået omtale hos DR, Jyllands-Posten, Metroxpress, tyske Die Welt og senest Information.

 

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke mit fantastiske moderator-team, som hver eneste dag, gør et stort arbejde for at gøre Eroguide.dk til et rart sted at være. Uden deres store hjælp, ville det ikke være muligt at drive Eroguide.dk, som vi kender det i dag.

 

Derudover vil jeg også gerne benytte lejligheden til at takke alle jer fantastiske brugere. Det er jo når alt kommer til alt, jer der levere alt indeholdet der findes her på siden. Så uden jer, ville Eroguide.dk slet ikke eksistere. Så en stor tak til jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med os, wow er der virkelig gået 3 år :o

Kigger jeg tilbage så har EG givet mig mange bekendtskaber fra nær og fjern. Folk kommer og går...

 

Jeg var ikke klar over jeg havde fans blandt EG-brugerne, jeg møder folk som omtaler mig positiv,

tak for det og tak fordi I gider at læse mine indlæg :D

 

Tak til Admin for at opretholde dette gratis site, det er en succeshistorie !

 

"4 more years" som de siger det "over there" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som – i al beskedenhed – bruger nr. 30 fra januar 2012, vil jeg selvfølgelig også øske et STORT tillykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ligger i toppen med antal indlæg.

 

Kan du overleve "4 more years" :P du er vel over 100+ år :lol:

 

Ja, hvis respiratoren holder, og hvis ikke den bliver ramt af strømafbrydelse :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lille EG er blevet større ;)

STORT tillykke med fødselsdagen; håber at successen fortsætter og EG stadig må være et hyggeligt sted at være for eksisterende og nye medlemmer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvis respiratoren holder, og hvis ikke den bliver ramt af strømafbrydelse :P :P

Kære BX

 

- ja og med din fremskredne alder, og med risiko for demens, og dit hjem på St. Kødlyst, så skal du jo huske på at Forstanderinden er den der forvalter SIKRINGEN i din personlige GRUPPEAFBRYDER - ja den der forsyner din respirator :mrgreen: . Så når du evt. drømmer dig tilbage med tiden med Frk. Darling :) - så lad ikke de øjeblikkelige lyster :P  få dig til at jagte og begynde at gramse på Forstanderinden  - det kan blive ganske katastrofalt!! -  så er du advaret.

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...