Hop til indhold
ZEUS

Thailand.. Planlægning af tur

Recommended Posts

Så planlægges en tur til Thailand.. Aldrig været der før, men læst en del herinde og om oplevelser så helt sikkert har virket lokkende :)

 

Det hjælper så også på det at man nu kan få billetter med afgang fra København, uden mellemlandinger og til en pris af KUN 1300,- !!!

Retur til under 3000,- kroner når man bare i de lidt ældre tråde herinde kan se priser der normalt ligger på 7000,- og endda med flere mellemlandinger.

 

 

For en som mig som ikke har et stort budget, burde man kunne få en rigtigt god tur for ca 15000,-.. for 14 dage..

-inkluderet alt såsom fly og hoteller, så burde der være rigeligt til de sjove fornøjelser.

 

Når de 3000,- kroner til fly er fratrukket, så skulle der være

ca 1000,-kroner /5500 bath pr dag i de 12 dage ferien så bliver, når de 2 rejsedage er fratrukket.

-hvor der så skal findes overnatning fra 100- til 400 kroner pr dag.. Mad og taxier vil nogle af pengene også blive brugt til.

 

 

 

Jeg har overvejet at tage 2 dage i Bangkok og så videre til Pattaya i 5 dage og så de sidste 3-4 dage i Bangkok igen. 

På den måde så se stederne an - og eventuelt blive længere i Pattaya hvis det viser sig bedre end Bangkok...

-og omvendt tage tilbage til Bangkok tidligere hvis Pattaya ikke var bedre. -selvfølgelig udelukkende efter min smag :)

 

Jeg har læst en masse herinde men syntes det er svært at huske navnene og specielt der hvor der har været anbefalet hoteller , så svært at finde dem via hotel.com -simpelthen fordi byen er så stor at der er 4-5 hoteller der hedder næsten det samme :)

 

Så søger rådgivning fra jer der har erfaring i Thailand..

 

Jeg vil selvfølgelig hen hvor det sner :smile:

Muligvis nogle sidegade derfra hvor der ikke er for meget larm, men må ikke være længere end max 5 min. gang fra hvor centrum af

"forlysterne" er   - isåfald vælger jeg heller larmen :wink:

 

Så hvilke hoteller anbefaler i ?    -i henholdsvis Bangkok og på Pattaya ?

 

Alt mellem 2 til 400,- har min interesse.  Jeg vil gerne have et ryger værelse, men ved ikke hvor fanatiske de er i Thailand, så det bliver et problem..

 

 

Derudover så gerne høre lidt om priser.. -syntes det er svært at danne sig et indtryk, da man kan se post herfra hvor de virkeligt afviger meget.. Nu godt klar over der dels kan være forskel på både sted og kvalitet , samt ikke mindst for hvilken ydelser man går efter, - men hvad jeg kunne læse mig til skulle priserne generelt være gode i Pattaya.

 

Læst om det normale at en barpige skal have et beløb for at blive løskøbt , samt obligatoriske 2 drinks..

 

Er der ikke nogle der kunne uddybe de her ca priser for hvert ydelse man normalt kan regne med ? -Både fra barer,steder hvor der er massage -og ikke mindst hvis der er nogle steder man kan finde dem direkte fra gade -uden at en bar skal have penge -så må i meget gerne fortælle om det.

 

Ps fra en kammerat netop hjemvendt derfra hører jeg om priser hvor man kan leje en pige et helt døgn for mellem 2-350- danske kroner.. -men kan det virkeligt passe ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag ekstra penge med . men vil aldrig hvad der kan ske der over ,og hvis man  skal altid tænke over hvad man  skal bruge pengene til så ha jeg ikke taget der over før jeg  have flere penge så  man  kan live  som konger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig der mine overvejelser går :)

 

Jeg vil selvfølgelig have mit visakort med og der også penge så jeg kan overskride budget meget :)  -hvis jeg dog tager afsted !!

 

Pt går det på at efterforske så jeg er helt sikker på prisniveauet

 

Men netop nu hvor jeg har hørt fra en bekendt om priserne dernede, -han var endda på Phuket hvor det siges at være dyrere, og han sagde at det var svært at bruge mere end 1000,- kr pr dag trods flittige dame og bar besøg.  de 2 uger han var dernede..

 

Derfor jeg blev fristet, nu priserne på fly var så lave.

 

Men vil være sikker..  Ellers dropper jeg nok rejsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har altid heddet sig man fik virkeligt meget for pengene i Thailand, men selve rejsen derned var besværlig og meget dyr.

 

Nu når man kan få en retur billet til under 3000. med direkte afgang fra København, og hoteller alt andet lige er meget billigere end i DK så kan man teoretisk få en 14 dages ferie i varme og skønne omgivelser for under 5000,- kroner.. -med hotel og rejse.. -hvis man finder et af de mange hoteler hvor det ikke koster mere end 200,- pr overnatning..     Det er da utroligt billigt !!! 

 

Men hvis så 10.000 til 12 dage er i underkanten så foretrækker jeg nok heller Polen hvor jeg har stor erfaring.. Der kan man i hvert fald komme langt for de penge,

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

12000 til 12 dage burde være nok, men alt er jo relativt, hvis man virkelig vil, kan man da godt bruge mere, jeg skal til Pattaya til januar (16 dage) og jeg regner med at bruge knap 1000 pr. dag i gennemsnit, det brugte jeg sidst jeg var der, og jeg manglede bestemt ikke noget.

 

Hvor og hvornår, kan man få en returbillet til Thailand for 3000?

 

Prisen for en barpige svinger, men ca. 300 bath til baren og 1000 bath til hende for longtime (natten over), go-go piger koster det dobbelte, du behøver ikke at købe drinks til dem, men jeg gør det, for stemningens skyld :smile:, det koster ikke meget.

 

Der er masser af hoteller til omkring 200 pr. nat, f.eks. på Soi Buakhao, som er en gade hvor der sker rigtig meget, og der er ikke langt til Walking street, jo hvis man går, men det gør man ikke, man hopper bare på en Bath-bus, eller tager en taxa, det er meget billigt. Hoteller tæt ved walking street er dyrere, hvor meget ved jeg ikke, men det er der nok andre der kan komme med input om.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld ZEUS den der billet pris du snakker om til under 3000 så skal du vidst være mere end heldig, så lidt har jeg aldrig fået den for

det mindste jeg har betalt er 5000, men ok hvis du kender nogen der kender nogen, så hopper jeg sgu på samme fly...

 

Leif

Del dette indlæg


Link til indlæg

12000 til 12 dage burde være nok, men alt er jo relativt, hvis man virkelig vil, kan man da godt bruge mere, jeg skal til Pattaya til januar (16 dage) og jeg regner med at bruge knap 1000 pr. dag i gennemsnit, det brugte jeg sidst jeg var der, og jeg manglede bestemt ikke noget.

 

Hvor og hvornår, kan man få en returbillet til Thailand for 3000?

 

Prisen for en barpige svinger, men ca. 300 bath til baren og 1000 bath til hende for longtime (natten over), go-go piger koster det dobbelte, du behøver ikke at købe drinks til dem, men jeg gør det, for stemningens skyld :smile:, det koster ikke meget.

 

Der er masser af hoteller til omkring 200 pr. nat, f.eks. på Soi Buakhao, som er en gade hvor der sker rigtig meget, og der er ikke langt til Walking street, jo hvis man går, men det gør man ikke, man hopper bare på en Bath-bus, eller tager en taxa, det er meget billigt. Hoteller tæt ved walking street er dyrere, hvor meget ved jeg ikke, men det er der nok andre der kan komme med input om.

 

 

Tak for du og andre gider at bruge jeres tid på at hjælpe   :)

 

 

Jeg har tænkt på i perioden fra April, maj eller Juni..

Der er endnu masser af billetter i alle 3 måneder inde hos  norwegian, så man kan tilpasse selv hvornår man vil derover og hvor mange uger... 

Du går bare ind på Norwegian, og er hvis noget "billig billetter" man kan tilføje, -vælger afgang fra København til Bangkok og kan så du surfe fra måned til måned.. Priserne er virkeligt billige :)

Dvs nu ikke set hvad de er den måned du skal afsted for der sikkert meget dyrere da højsæson og kort varsel..  Jeg kiggede bare fra April, og der flere måneder frem hvor der var masser af afgange fra København fra 1299.-...

- Retur selvfølgelig ingen så billige, men sagtens finde masser hvor man holder sig under 3000 kroner i alt for en retur billet.

 

Så vidt jeg har læst mig til, så vist nok det der kaldes lavsæson.. Dvs begynder måske at være meget varmt der, og der er vist også en periode hvor det er regntid, ved så ikke om det er der eller om efteråret..  Men med det danske klima , så er jeg ikke så forvænt der :)

 

Derudover læst at godt nok er der færre piger der, men altid minimum 10 piger for hvert turist uanset høj eller lav sæson.. Man skulle endda kunne opleve fordele ved at pigerne der var lidt mere desperate for at få kunder.

 

 

 

Men man kan få en pige for natten fra 1300 bath inclusiv drinks ? -det er godt nok billigt :)

-ligesom 2000 for en go go pige er det..  -og ja jeg er heller ikke nærig der :) men man vil helst gerne vide normal priserne og der hvor man får mest valuta for pengene.

 

I Danmark og Polen har jeg selv på egen krop måtte være sammen med virkeligt mange (uha det har været hårdt :wink: ) og nogle gange været dyrekøbte erfaringer før man fandt fiduserne..  Specielt i Polen hvor der jo er kæmpe forskel fra de halv dårlige men meget dyre på klubber kontra til man fandt ud af at man kunne finde kvali til meget færre penge på Roksa.pl...  Det er også sådanne erfaringer jeg tager imod med kyshånd  her i denne tråd.. 

Fek hvis der er gode steder der bliver anbefalet..

 

Nu læst en del og blevet lidt klogere..

 

Der er så noget der hedder bar og go go piger.. -og sidst nævnte helt klart en lidt bedre kvalitet generelt.

 

Der er short og long time..

Takker for svaret på priserne for long time..  -går ud fra beløbet sikkert ikke er meget billigere ved short time.

Hvis der er nogle der ved hvor det i henholdsvis Pattaya og Bangkok er bedst at støve de der freelance piger op, så også meget gerne høre nærmere.. Og priserne normalt/ ca på dem.

 

Og hvad hvis man feks  vælger at tage en bar eller go go pige med ovenpå et sted.. Hvad er prisen så der ?

Syntes bare jeg læste hvor nogle betalte en del mere..

 

Personligt foretrækker jeg dog at tage en med hjem på hotellet :)

 

Takker også for oplystningerne vedr hotel, men hvor langt lå det ca fra walking street ? -dvs ca taxi pris ? :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld ZEUS den der billet pris du snakker om til under 3000 så skal du vidst være mere end heldig, så lidt har jeg aldrig fået den for

det mindste jeg har betalt er 5000, men ok hvis du kender nogen der kender nogen, så hopper jeg sgu på samme fly...

 

Leif

 

Nej kender desværre ikke nogen der kender nogen der :)  Men okay er vel også i lavpris sæsonen jeg snakker om..

 

Tjekkede lige der er stadig masser af billetter fra April maj og juni måned til den pris :)

 

Afgange om lørdagen fra København i nævnte måneder der kan man næsten  alle uger finde dem  til 1299,-...

 

Retur er der så færre af de billige men da stadig stort udvalg. Og her er prisen 1644,-

 

Så er under 3000,- :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Pattaya kan du finde freelance pigerne langs Beach Road. Brug din sunde fornuft, hvis du vælger en af dem. Nogle af dem kan være Ladyboys, de er som oftest dem med enormt meget makeup og de er meget pågående.

 

Jeg har prøvet 2 freelancere. 1000 baht for long time. Ingen problemer.

 

Gogo barer har jeg ingen erfaring med og meget lidt med Beer barer. (Jeg drikker ikke alkohol)

 

Dog lykkedes det mig, at finde en slank 23 årig på en Beer bar. Ikke meget engelsk, men alle de andre sprog gik det fint med. 1600 Baht for long time incl. bar og drinks.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Pattaya kan du finde freelance pigerne langs Beach Road. Brug din sunde fornuft, hvis du vælger en af dem. Nogle af dem kan være Ladyboys, de er som oftest dem med enormt meget makeup og de er meget pågående.

 

Jeg har prøvet 2 freelancere. 1000 baht for long time. Ingen problemer.

 

Gogo barer har jeg ingen erfaring med og meget lidt med Beer barer. (Jeg drikker ikke alkohol)

 

Dog lykkedes det mig, at finde en slank 23 årig på en Beer bar. Ikke meget engelsk, men alle de andre sprog gik det fint med. 1600 Baht for long time incl. bar og drinks.

 

Hej Ravnen og tak for råd :)  -det får jeg også noteret..

 

Jeg er heller ikke meget til det der drikkeri.. På ingen måder alholdsmand, -ryger som en skorsten og prøvet vel alt he he men er sku mere til en ægte kølig Coca cola end sprut.. -og amf i hvert fald ikke noget man skal tage der har jeg læst mig til :)

 

Så for eget vedkommende vil jeg nok koncentrere mig om Beach Road :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et godt link og alt man kan have godt af at vide hvis man skal til Thailand.

 

-hvis andre der som mig skal på deres jomfrutur.

 

http://rejse-til-thailand.dk/shopping-i-bangkok

 

I øvrigt kigger man fesk på hotel.com -så jo oceaner af hoteller hvor de faktisk ser rimelige ud helt nede fra en dagspris af 100 kroner.

-af råd så fået det er en god ide at bestille dobbelt værelse.. Priserne er næsten ens, og man kan så slippe for at betale beløb til hotellet for at få en med op hver nat.

 

Dvs så melder der sig et spørgsmål fra min side..

Et af rådende er nemlig også at altid få pigen indtjekket med pas på hotellet.. Ikke at det er en garanti, men en sikkerhed for en selv.

 

Men her så spørgmålet.. Hvis man ved booking hote med dobbeltværelse og skriver hr og fru..  - skal man så pigen stadig vise pas før hun går med op ?  -og hvis ja, slipper man så for betaling der til hotellet ?

 

Derudover hvad er ca prisen hvis man skal betale hotellet for at tage en pige med op ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal prøve Yaba haha :P

 

Book de store hoteller med nøglekort, der er ingen som spørger når du tager en pige eller 2 med op.

 

hvis jeg var dig ville jeg booke hotel for de første 2-3 nætter og så booke resten dernede fra. Så er du mere fleksible, der er masser hoteller derover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal prøve Yaba haha :P

 

Book de store hoteller med nøglekort, der er ingen som spørger når du tager en pige eller 2 med op.

 

hvis jeg var dig ville jeg booke hotel for de første 2-3 nætter og så booke resten dernede fra. Så er du mere fleksible, der er masser hoteller derover.

 

Ja nemlig også sådan jeg havde tænkt mig :)

 

For hvis nu der et sted var skod , så bedre at kunne flytte hurtigt.

 

 

Vedr. de store hoteller, så via booking.com svært at se hvilke der er store

 

 

Måtte så Google da jeg ikke vidste om Yaba var et hotel eller hvad ha ha :) Men ser det så er en form for methamfetamin eller bare almindelig amfetamin men Yaba må så være deres slangudtryk ligesom vi feks siger sne

 

Ved så ikke hvor udbredt det er der, men bare læst det var virkeligt et kedeligt sted at blive taget med stoffer :)  -om de så var nok så milde som hash feks så er lovgivningen der meget hård..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skal aflevere deres ID i receptionen og du skal kontakte receptionen for, at de kan få deres ID retur når de går igen.

Det er for din sikkerheds skyld og så skal hotellet vide, hvem der er på hotellet.

Det hotel jeg boede på(Best Bella), der blinkede receptionisten ikke engang, når jeg kom med forskellige piger. 

Spørg i receptionen om det er ok at tage nogen med op, uden merpris.

Husk at gå på Copenhagen bar i Soi 13/2. Der kan du få hakkebøf, biksemad og smørrebrød. Og dagens Ekstra Bladet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet i thailand i mange år både som almindelige turist med familien og på sjove besøg alene. Jeg har primært erfaring i Bangkok hvorfor jeg vil holde mig til det. 

 

Først flyet. Du skal huske at priserne du får hos Norwegian er uden baggage og mad/drikke på flyet. En kuffert koster 240 kr pr vej og det samme gør deres "madpakker" Du kan naturligvis købe en sandwich i lufthavnen og tage med men det løber også hurtigt op. 

Ankommet i thailand så vil jeg foreslå at du tager til Sukhumvit Road og findet et hotel i det område. Jeg foretrækker personligt Soi 11 (soi kan bedst oversættes til sidegade) hvor der både er gode hoteller og er beliggende rimeligt centralt. Områder af interesse er Soi 4 her ligger Nana Plaza og de første 3-400 meter er der også massere af gode barer. Jeg kan personligt anbefale Hillery II da de ofte har rimeligt god live musik og som et af de få steder kan man godt få en øl der uden at man nødvendigvis skal overdænges tilbud om at tage en pige med hjem (selvom det med garanti kan arrangeres). Der er flere andre barer og du kan med garanti godt finde piger her. Noget jeg vil anbefale er at besøge Annies  http://www.anniesbangkok.comdet er en soapie du ved den med pigen der glider rundt på din krop efterfulgt af god sex :-) Det er også lige i området. 

Nana plaza er primært gogo barer og her skal du være opmærksom på at der er en 3-4 ladyboy gogo's så er du ikke til den slags så google lige nana plaza først og husk navnene. Barerne er efter min mening rigtigt gode og der er massere af flotte piger. Men du skal være opmærksom på det ikke altid er der du får den bedste oplevelse. 

Lidt længere oppe af Sukhumvit Road finder du Beer garden i Soi 5 lidt nede til venstre. Det er et sted freelance piger kommer fra tidlig eftermiddag til om aftenen. Jeg har ikke selv samlet nogen op her i flere år men det er vidst et af de billigere steder, da der ikke er nogen entre og pigerne ikke behøver købe drinks for at blive der (jo dyrere et sted er at komme ind på jo højere pris tager pigerne) .  

 

Så kommer der en intressant lille gade kaldet Soi 7/1 det er en da 150 meter lang blind vej med barer, massage steder og så det interessante club eden (der er 2 piger pr mand obligatorisk, men servicen er noget mekanisk) og blowjob baren DR BJ's Saloon http://www.bjbarbangkok.com/

 

Soi 11 har ikke nogle barer som sådan, men den har nogle natklubber og her kan feks club Climax anbefales da det er et af de steder man kan gå hen efter officiel lukketid som er kl 1 om natten. Entre er rimelig og de gange jeg har været der har udvalget af piger været helt fornuftigt.  Der er også den mere Q Bar og bed superclub og adskillige fortorvs kant barer om aftenen. 

Så skal man ellers et godt stykke længere op af Sukhumwit før man kommer til Soi cowboy. Gaden er ikke synlig direkte fra Sukhumwit men google det det er ikke svært at finde. Prisen her er noget højere end resten af bangkok men der er også nogle fantastisk barer og lidt mere avancerede shows. Alene en tur frem og tilbage i gaden kan være sjov i sig selv. 

 

Jeg har bevidst sprunget priser over for din vurdering af priserne er noget i underkanten. Da jeg startede i 2007 var raterne for short time dvs hjem på hotellet i op til 2 timer 1000 baht og så en 3-500 baht barfine Long dvs natten over til ca 8-9 stykker om morgnen time var 2000 Baht. De tider er stortset forsvundet i bangkok og idag skal du nok nærmere regne med 2000 kr for en hurtig omgang er billigt og at en long time koster 5000 baht. Men det afhænger også meget af stedet og tidspunktet. I år fik jeg en long time med en lækker pige fra en Gogo bar til omkring de 3-4000, men det var også under tiden med udgangsforbud så der var ikke andre muligheder for pigen så hun var nemmere at forhandle ned. Men jeg har også været på et af de velbesøgte steder i Soi cowboy hvor der var en lækker pige jeg gerne ville have en omgang med og hun startede med at foreslå 4000 baht short time og da jeg startede med forhandlingen om at jeg plejede at betale det halve var svaret bare "ikke her", normalt er det Nej så langt kan jeg ikke nå ned og så ender man et sted midt imellem 

 

Se feks denne artikel om emnet http://www.stickmanbangkok.com/StickmanWeeklyColumn2013/Bangkok-bargirls-barfine.htm 

 

Men igen priserne afhænger helt af tid, sted og naturligvis pigen. Men hvis jeg var dig ville jeg ikke forvente at finde noget til under 500 kr om dagen i bangkok og selv der skal du på de mindre beerbars eller freelance steder. 

 

Men det jeg hører om Pattaya så er priserne noget anderledes dernede. Men jeg ville nok undgå pigerne på Beach road, da jeg ikke synes jeg har hørt noget godt om pigerne derfra. For mange narkomaner og scammers. Men du kan naturligvis også møde nogen der er søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå nu blev jeg så optaget af min skrivning om pigerne at jeg glemte hoteller. 

 

Jeg hører tit folk fortælle at man bare skal booke lidt hjemmefra og så gå rund og fine gode tilbud. Jeg har prøvet det nogle gange på større hoteller (som jeg normalt foretrækker) og der er der ingen af dem der har et godt tilbud når man kommer ind fra gaden. Det er so mom at receptionisten ikke har noget at skulle have sagt og alt de kan gøre er at tilbyde standard prisen. Med små ejer drevende hoteller er det måske lidt anderledes men mit råd må absolut være at husk at tjek booking sites før du tager imod et tilbud. 

 

Hvad angår mad, så har jeg kun et råd, spis hvor Thai'erne spiser. Hvis de lokale spiser der er der chance for at maden er god og med garanti billig. Den bedste mad jeg har fået i Thailand har været serveret ved fortorvs køkkner. Ja de ville ikke få en glad smilie for hygiejne i Danmark men maden smager bare bedre hvor de lokale spiser og så er det billigt. 50 Baht er som regel nok til at købe en Cola og en ret mad. Alternativt har mange supermarkeder en etage med mad, hvor der er mange forskellige ting og vælge imellem og så kan du gå rundt og se hvad de forskellige steder sælger. Hygiejne er bedre og prisen er kun 5-10 baht højere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skal aflevere deres ID i receptionen og du skal kontakte receptionen for, at de kan få deres ID retur når de går igen.

Det er for din sikkerheds skyld og så skal hotellet vide, hvem der er på hotellet.

Det hotel jeg boede på(Best Bella), der blinkede receptionisten ikke engang, når jeg kom med forskellige piger. 

Spørg i receptionen om det er ok at tage nogen med op, uden merpris.

Husk at gå på Copenhagen bar i Soi 13/2. Der kan du få hakkebøf, biksemad og smørrebrød. Og dagens Ekstra Bladet.

 

 

Nemlig som jeg også havde tænkt.. At det var for ens egen sikkerhed.

 

Vedr. om at skamme sig over at komme med en ny pige : så nej jeg tror også jeg vil være rimelig kold dernede :)  I Polen feks der måske haft sværere på nogle mindre hoteller med reception lige ved indgang og hvor man har hyggesnakket med ejeren først osv ha ha :) hvor de så ser der ofte kommer besøg hos mig bagefter.. Der følt mig lidt klemt ;)  men dernede tror jeg nu jeg er ligeglad.

 

Jeg har endnu ikke bestilt billetter :) men når jeg får gjort det, så bliver det nok først en tur omkring maj måned..

Men ellers nogle steder der serverer dansk mad så må I meget gerne anbefale dem :)  Jeg er frygtelig kræsen, og meget glad for feks flæskesteg, så er der nogle steder med danske ejere, så meget gerne vide det så jeg ikke helt går sukkerkold dernede uden mad :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet i thailand i mange år både som almindelige turist med familien og på sjove besøg alene. Jeg har primært erfaring i Bangkok hvorfor jeg vil holde mig til det. 

 

Først flyet. Du skal huske at priserne du får hos Norwegian er uden baggage og mad/drikke på flyet. En kuffert koster 240 kr pr vej og det samme gør deres "madpakker" Du kan naturligvis købe en sandwich i lufthavnen og tage med men det løber også hurtigt op. 

Ankommet i thailand så vil jeg foreslå at du tager til Sukhumvit Road og findet et hotel i det område. Jeg foretrækker personligt Soi 11 (soi kan bedst oversættes til sidegade) hvor der både er gode hoteller og er beliggende rimeligt centralt. Områder af interesse er Soi 4 her ligger Nana Plaza og de første 3-400 meter er der også massere af gode barer. Jeg kan personligt anbefale Hillery II da de ofte har rimeligt god live musik og som et af de få steder kan man godt få en øl der uden at man nødvendigvis skal overdænges tilbud om at tage en pige med hjem (selvom det med garanti kan arrangeres). Der er flere andre barer og du kan med garanti godt finde piger her. Noget jeg vil anbefale er at besøge Annies  http://www.anniesbangkok.comdet er en soapie du ved den med pigen der glider rundt på din krop efterfulgt af god sex :smile: Det er også lige i området. 

Nana plaza er primært gogo barer og her skal du være opmærksom på at der er en 3-4 ladyboy gogo's så er du ikke til den slags så google lige nana plaza først og husk navnene. Barerne er efter min mening rigtigt gode og der er massere af flotte piger. Men du skal være opmærksom på det ikke altid er der du får den bedste oplevelse. 

Lidt længere oppe af Sukhumvit Road finder du Beer garden i Soi 5 lidt nede til venstre. Det er et sted freelance piger kommer fra tidlig eftermiddag til om aftenen. Jeg har ikke selv samlet nogen op her i flere år men det er vidst et af de billigere steder, da der ikke er nogen entre og pigerne ikke behøver købe drinks for at blive der (jo dyrere et sted er at komme ind på jo højere pris tager pigerne) .  

 

Så kommer der en intressant lille gade kaldet Soi 7/1 det er en da 150 meter lang blind vej med barer, massage steder og så det interessante club eden (der er 2 piger pr mand obligatorisk, men servicen er noget mekanisk) og blowjob baren DR BJ's Saloon http://www.bjbarbangkok.com/

 

Soi 11 har ikke nogle barer som sådan, men den har nogle natklubber og her kan feks club Climax anbefales da det er et af de steder man kan gå hen efter officiel lukketid som er kl 1 om natten. Entre er rimelig og de gange jeg har været der har udvalget af piger været helt fornuftigt.  Der er også den mere Q Bar og bed superclub og adskillige fortorvs kant barer om aftenen. 

Så skal man ellers et godt stykke længere op af Sukhumwit før man kommer til Soi cowboy. Gaden er ikke synlig direkte fra Sukhumwit men google det det er ikke svært at finde. Prisen her er noget højere end resten af bangkok men der er også nogle fantastisk barer og lidt mere avancerede shows. Alene en tur frem og tilbage i gaden kan være sjov i sig selv. 

 

Jeg har bevidst sprunget priser over for din vurdering af priserne er noget i underkanten. Da jeg startede i 2007 var raterne for short time dvs hjem på hotellet i op til 2 timer 1000 baht og så en 3-500 baht barfine Long dvs natten over til ca 8-9 stykker om morgnen time var 2000 Baht. De tider er stortset forsvundet i bangkok og idag skal du nok nærmere regne med 2000 kr for en hurtig omgang er billigt og at en long time koster 5000 baht. Men det afhænger også meget af stedet og tidspunktet. I år fik jeg en long time med en lækker pige fra en Gogo bar til omkring de 3-4000, men det var også under tiden med udgangsforbud så der var ikke andre muligheder for pigen så hun var nemmere at forhandle ned. Men jeg har også været på et af de velbesøgte steder i Soi cowboy hvor der var en lækker pige jeg gerne ville have en omgang med og hun startede med at foreslå 4000 baht short time og da jeg startede med forhandlingen om at jeg plejede at betale det halve var svaret bare "ikke her", normalt er det Nej så langt kan jeg ikke nå ned og så ender man et sted midt imellem 

 

Se feks denne artikel om emnet http://www.stickmanbangkok.com/StickmanWeeklyColumn2013/Bangkok-bargirls-barfine.htm 

 

Men igen priserne afhænger helt af tid, sted og naturligvis pigen. Men hvis jeg var dig ville jeg ikke forvente at finde noget til under 500 kr om dagen i bangkok og selv der skal du på de mindre beerbars eller freelance steder. 

 

Men det jeg hører om Pattaya så er priserne noget anderledes dernede. Men jeg ville nok undgå pigerne på Beach road, da jeg ikke synes jeg har hørt noget godt om pigerne derfra. For mange narkomaner og scammers. Men du kan naturligvis også møde nogen der er søde.

 

Tak for de mange oplysninger.

Linket kan jeg desværre ikke åbne.. Ved ikke om det er min pc, men prøver i morgen.

 

Ja nikker genkendende til din beskrivelse af de ekstra udgifter der hurtigt følger med.. Undrede mig også hvorfor der ingen pris stod der under Norwegian..

Vedr. priser i Bangkok, så undrer det mig også efter at have læst nogle beretninger herinde at de betalte mere.. Tænkte det måske var nogle kvali piger, eller fra et sted hvor faciliteter var i top, og måske derfor priserne var højere..

 

Nu er det efter min mening meget objektivt hvad der er kvali piger.. Man har hver sin smag.. Derfor jeg også nyder at gå lang tid før jeg finder lige den pige jeg vil have en nat fesk.. Og der kan man se fordele ved at vælge freelance.. Syntes i hvert fald det lyder tiltalende.. Der mere uforpligtet kigge på mange, og snakke pris ind kort med dem man finder interesante.. Og er prisen høj eller hun afslører en hæs mandestemme ha ha skynde sig videre :)

 

Hvad jeg har læst mig til så skulle det være en del billigere i Pattaya.. Det håber jeg på, og kan helt sikkert være medvirkende årsag til jeg vælger langt de fleste af mine 14 dage der..  Jeg er ikke nærig, men vil på den anden side heller ikke betale mere, hvis jeg kan få det billigere andre steder.. Men alt med et gran salt.. Vil selvfølgelig have et bredt udvalg så jeg kan finde en pige jeg finder mest tiltrækkende..

 

Så tror planlægningen går på, 2 dage i Bangkok.. -der selvfølgelig opsøger alt hvad jeg har energi til :) og ellers også besøge nogle storby centre.. Det skulle der virkelig være meget af i Bangkok..

 

Og så tage til Pattaya.. 

 

Hvad jeg tror der ville være min interesse, så var det at satse på long time -mest fra freelance piger -og så sikre jeg har et godnatknald og et morgen knald.. Meget mere forlanger jeg ikke :)  -eller kan holde til ;-)

Holder jeg mig til det, så burde det ikke koste alverden pr dag.

Og så ellers nyde den der jagt med at finde den rigtige til hver aften... Det nyder jeg virkelig.. Og så længe det står på , så koster det jo ikke noget :)

 

Jeg er pt arbejdsløs og kan ikke tillade mig at bruge mere end ca 1000,- pr dag.. Hvor der så også skal være til mad og hotel.. Hotel der er jeg dog ikke særlig krævende.. Håber jeg kan holde det budget.. Ved godt det hurtigt løber op med diverse ting.. Men det jeg vil forsøge..

Jeg har selvfølgelig reserve på kontoen, men kan ikke tillade mig at bruge dem.. Skal være lidt, eller vil jeg ikke syntes jeg kan forsvare at tage på sådan en tur nu.. Men burde man ikke også kunne få longtime for ca 750 kr / 4000 baht hos freelance piger i Pattaya ?

 

På den anden side hvis prisen for shortime er ca 2000 baht i Bangkok, så burde den ikke være højere i Pattaya, -og slet ikke hvis det er hos freelance piger..  Faktisk lyder et budget på 2 x 2000 baht meget tiltalende for mig, da man får sengen for sig selv :) -og mulighed for at "jagte" en ny til morgenknaldet.. Som i øvrigt er helt fint hvis det først bliver om eftermiddagen.. Og nogle dage så sikker på jeg ikke orker at holde den her plan med 2 knald pr dag.. Men selvfølgelig skal jeg have budgetteret til det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000-1500 baht for longtime og fra 500 baht for shorttime hos freelancerne.

Jeg prøvede soapy massage hos Sabai Dee. 2400 baht ialt og det var en noget mekanisk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000-1500 baht for longtime og fra 500 baht for shorttime hos freelancerne.

Jeg prøvede soapy massage hos Sabai Dee. 2400 baht ialt og det var en noget mekanisk oplevelse.

 

Super !!!  :)         -det er sådanne priser der virkeligt lokker en til at tage dertil :)

 

Det jeg så nok vil hovedsagligt gå efter.

 

 

Ja for det med at betale mange penge et fint sted er bestemt ikke ensbetydende med bedre kvalitet.. Udover de har omkostninger til adresse og fine lokaler, så benytter de så nok af at en del turister er dernede med konen, og der har de kunder kun mulighed for sådan et sted.. Og derfor let skrue prisen op.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange oplysninger.

Linket kan jeg desværre ikke åbne.. Ved ikke om det er min pc, men prøver i morgen.

 

Ja nikker genkendende til din beskrivelse af de ekstra udgifter der hurtigt følger med.. Undrede mig også hvorfor der ingen pris stod der under Norwegian..

Vedr. priser i Bangkok, så undrer det mig også efter at have læst nogle beretninger herinde at de betalte mere.. Tænkte det måske var nogle kvali piger, eller fra et sted hvor faciliteter var i top, og måske derfor priserne var højere..

 

Nu er det efter min mening meget objektivt hvad der er kvali piger.. Man har hver sin smag.. Derfor jeg også nyder at gå lang tid før jeg finder lige den pige jeg vil have en nat fesk.. Og der kan man se fordele ved at vælge freelance.. Syntes i hvert fald det lyder tiltalende.. Der mere uforpligtet kigge på mange, og snakke pris ind kort med dem man finder interesante.. Og er prisen høj eller hun afslører en hæs mandestemme ha ha skynde sig videre :)

 

Hvad jeg har læst mig til så skulle det være en del billigere i Pattaya.. Det håber jeg på, og kan helt sikkert være medvirkende årsag til jeg vælger langt de fleste af mine 14 dage der..  Jeg er ikke nærig, men vil på den anden side heller ikke betale mere, hvis jeg kan få det billigere andre steder.. Men alt med et gran salt.. Vil selvfølgelig have et bredt udvalg så jeg kan finde en pige jeg finder mest tiltrækkende..

 

Så tror planlægningen går på, 2 dage i Bangkok.. -der selvfølgelig opsøger alt hvad jeg har energi til :) og ellers også besøge nogle storby centre.. Det skulle der virkelig være meget af i Bangkok..

 

Og så tage til Pattaya.. 

 

Hvad jeg tror der ville være min interesse, så var det at satse på long time -mest fra freelance piger -og så sikre jeg har et godnatknald og et morgen knald.. Meget mere forlanger jeg ikke :)  -eller kan holde til :wink:

Holder jeg mig til det, så burde det ikke koste alverden pr dag.

Og så ellers nyde den der jagt med at finde den rigtige til hver aften... Det nyder jeg virkelig.. Og så længe det står på , så koster det jo ikke noget :)

 

Jeg er pt arbejdsløs og kan ikke tillade mig at bruge mere end ca 1000,- pr dag.. Hvor der så også skal være til mad og hotel.. Hotel der er jeg dog ikke særlig krævende.. Håber jeg kan holde det budget.. Ved godt det hurtigt løber op med diverse ting.. Men det jeg vil forsøge..

Jeg har selvfølgelig reserve på kontoen, men kan ikke tillade mig at bruge dem.. Skal være lidt, eller vil jeg ikke syntes jeg kan forsvare at tage på sådan en tur nu.. Men burde man ikke også kunne få longtime for ca 750 kr / 4000 baht hos freelance piger i Pattaya ?

 

På den anden side hvis prisen for shortime er ca 2000 baht i Bangkok, så burde den ikke være højere i Pattaya, -og slet ikke hvis det er hos freelance piger..  Faktisk lyder et budget på 2 x 2000 baht meget tiltalende for mig, da man får sengen for sig selv :) -og mulighed for at "jagte" en ny til morgenknaldet.. Som i øvrigt er helt fint hvis det først bliver om eftermiddagen.. Og nogle dage så sikker på jeg ikke orker at holde den her plan med 2 knald pr dag.. Men selvfølgelig skal jeg have budgetteret til det..

 

Jeg har underligt nok også problemer når jeg åbner linket ved at klikke her men når jeg hiver den fra historikken virker det. Prøv evt at kopier linket og paste det ind eller evt google det så være det være første søgeresultat. 

 

Når jeg er afsted plejer mit budget at være et lidt andet. Jeg regner mindst med 1500 kr pr dag incl hotel. men nu kan jeg også trække hotellet fra i firma regnskabet og jeg vil gerne bo godt. Derudover er det lidt en turbo tur med i snit 3 piger om dagen (den ene er til tider pigen fra aftenen før).  men jeg har også kun 3 dage 

 

En typisk tur er 3 dage hvor jeg som regel tager en massage klinik om eftermiddagen måske en tur på blowjob bar efter aftensmaden og så ud og lede efter en til at tage med hjem. Imellem disse ting tager jeg i biografen eller ud og kører gokart, så det bliver som regel ret pakket og var jeg afsted i 14 dage ville jeg halt klart tage det mere afslappet. Men denne tur skal jeg jo leve af det næste lange stykke tid ;-)  

 

 

1000-1500 baht for longtime og fra 500 baht for shorttime hos freelancerne.

Jeg prøvede soapy massage hos Sabai Dee. 2400 baht ialt og det var en noget mekanisk oplevelse.

 

Igen det må være pattaya priser fra den absolutte budget ende, for selv blowjob bars i pattaya tager omkring 700 baht for den omgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har underligt nok også problemer når jeg åbner linket ved at klikke her men når jeg hiver den fra historikken virker det. Prøv evt at kopier linket og paste det ind eller evt google det så være det være første søgeresultat. 

 

Når jeg er afsted plejer mit budget at være et lidt andet. Jeg regner mindst med 1500 kr pr dag incl hotel. men nu kan jeg også trække hotellet fra i firma regnskabet og jeg vil gerne bo godt. Derudover er det lidt en turbo tur med i snit 3 piger om dagen (den ene er til tider pigen fra aftenen før).  men jeg har også kun 3 dage 

 

En typisk tur er 3 dage hvor jeg som regel tager en massage klinik om eftermiddagen måske en tur på blowjob bar efter aftensmaden og så ud og lede efter en til at tage med hjem. Imellem disse ting tager jeg i biografen eller ud og kører gokart, så det bliver som regel ret pakket og var jeg afsted i 14 dage ville jeg halt klart tage det mere afslappet. Men denne tur skal jeg jo leve af det næste lange stykke tid :wink:

 

 

 

Igen det må være pattaya priser fra den absolutte budget ende, for selv blowjob bars i pattaya tager omkring 700 baht for den omgang. 

 

Jeg kan end ikke kopiere linket.. Ved ikke hvordan man kan gøre det...

 

Okay godt forstå dine valg når du bare er der 3 dage ad gangen.. Dog har jeg ikke trang til 3 gange pr dag mere.. dvs fint hvis jeg kunne men er vel 10 år siden jeg havde den power :)  2 gange er mere end rigeligt og sikker på når jeg er der 14 dage så nogle dage jeg måske helt springer over..  Men vil selvfølgelig have budget til hvis jeg har lyst :)

 

 

Ja meget forskel i de angivne priser.. Havde som sagt også en kammerat der netop var hjemvendt fra det ellers dyre Phuket og han kunne også fortælle om meget lave priser...

Tror bare man skal forholde sig sådan, at har man ikke tid eller bare går på de traditionelle turist steder, så forvente priser af den højtangivne art... Mens modsat finder man de mere lokale steder eller benytter freelance piger, så virkelig gøre et kup :)

 

Men kan være jeg bliver klogere :)  men forholder mig bare til den logik der jo også hersker i Danmark og feks Polen.. Hvor man nødvendigvis sagtens kan komme til at betale kassen for skod piger hvor de virkeligt har et stort rykind og dermed mere ligeglade, kontra amatør pigerne eller enkelte klinikker der virkeligt satser på kvalitet.

 

Men andre må meget gerne dele deres erfaringer med hvor de mener pris niveauet ligger.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

De priser jeg nævner, er fra denne måned.

 

Priserne afhænger selvfølgelig af dine forhandlingsevner. Jeg skulle lige over, at man gerne må forhandle prisen ret langt ned.

 

Husk at smile til pigerne og opfør dig med respekt, så når du langt. Hvis du ikke kan forhandle prisen ned, så sig pænt nej tak og gå videre, der er masser af piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er netop vendt hjem fra både Pattaya og Bangkok. Der er ingen tvivl om, at Pattaya er langt billigere end Bangkok, men niveauet afhænger selvfølgelig af dine krav. Det er ikke umuligt at finde en longtime girl for 1000 bath ( 180 kroner) i Pattaya og det tilsvarende koster det dobbelte i Bangkok. Ølpriserne, som jo godt kan fylde en del på et samlet rejsebudget, er også langt billigere i Pattaya, for i verdens største barområde er konkurrencen til at mærke. Min erfaring er at f.eks. agoda har virkelig gode tilbud på hoteller i alle prisklasser. Den offentlige bus til Pattaya fra lufthavnen koster kun 134 bath og kører med mange daglige afgange. Den er komfortabel og hurtig og det er blot at stille sig op i køen ved udgang nr. 8. Det er muligt at Norwegian har returbilletter til omkring 3000 kroner, hvis man er heldig, men de afgange jeg har været inde og kigge på har alle haft minimum et stop undervejs. Derudover skal der betales ekstra for både bagage og forplejning og så det allerværste: Til sammenligning med Thai Airways så har Norwegian nogle elendige afgangs- og ankomsttider, som gør at deres fly slet ikke kan leve op til mine krav. Hvis du kan så prøv at bestille billetten cirka 2 mdr. før afrejse, så får du de bedste priser og afgange med Thai Airways, som naturligvis flyver direkte og med den helt rigtige servise ombord. Jeg ville ønske, at det var mig, der skulle afsted, men god rejse alligevel. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...