Hop til indhold
Keiro

Frækt par, fyn

Recommended Posts

Jeg kender ikke det pågældende par, men jeg har to gange besøgt et andet par der indimellem annoncerer på annoncelight, og de kan klart anbefales. Første gang jeg "besøgte" dem var på et motel. Jeg havde bestilt en ½ time med pigen alene. Fransk dansk og græsk til 800,- De spurgte ind til hvordan jeg kunne tænke mig det - om det skulle være GFE eller om hun skulle være den mere slutty type. Jeg valgte GFE, og det fik jeg til ug med tungekys og kys over hele kroppen. Bagefter tog hun mig faktisk i bad og sæbede mig ind og skyllede mig af. Og der var den halve time gået forlængst. Jeg blev lidt tændt igen, og spurgte om jeg kunne få en ½ time mere. Det Kunne jeg godt, men hun var nødt til lige og ringe til sin ven og orientere ham. Det fik mig til at afmelde det, hvilket hun med smilende øjne sagde at hun var ked af, da hun godt kunne bruge lidt mere pik inden hun stoppede for aftenen. :-) Da var jeg ligeved at ombestemme mig igen, men kørte dog hjem.

 

Anden gang jeg så dem annoncere tænkte jeg at jeg lige ville spørge ind til hvad det der par-værk var for noget, jeg har længe haft en drøm om at sutte pik, og jeg spurgte om det var en mulighed. Det var det, så det skulle prøves. Selvom jeg havde lidt sommerfugle i maven ved at skulle mødes med en fyr samtidig med en pige, så viste det sig at gå rigtigt godt. Han var helt afklaret og ret meget med på mine ønsker. Hun suttede mig, og da jeg fik hans pik i munden kom jeg ekstremt hurtigt. Tiden var ikke nær gået, men jeg fik besked om at slappe af. han gav hende et vådt kys og sagde at hun skulle prøve om jeg var til mere denne gang. 

 

Så gik han, selvom hun denne gang ikke virkede helt så tændt. så fik jeg en rigtig dejlig ekstra halv time. og igen var prisen 800,-

 

Min fornemmelse er at de virkelig er amatører der lige så godt kunne gå i swingerklub, men de gør det godt og kan anbefales.

 

Oplevelsespar hedder de på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De lyder spændende , altid frisk med amatører , hvordan vil du beskrive kvinde  ?   og er de stadig aktive ?

Kvinden er nok meget tæt på den beskrivelse de bruger, midt 40 - med lidt mave og store bryster. Men i mine øjne en pæn pige. Hun dufter godt, og hun er bare så fræk. 

De er som sagt igang et par gange eller tre om året.... siger de da, men jeg tror nu at det passer meget godt., Medmindre de da finder kunder andre steder end dem jeg kigger.

 

Jeg har deres telefonnummer, men det er kun åbent når de søger, så det hjælper ikke at kontakte dem. Jeg har prøvet. :-)

 

Men jeg skal gerne give dig en pm hvis jeg ser dem annoncere igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...