Hop til indhold
Supermanslave

Mitt besök hos underbara Lady Cherie

Recommended Posts

Du var så underbar Lady Cherie som gjorde så min fantasi blev verklighet.

Den var så här:

Du är en internationellt efterlyst Häxa som den manliga regeringen vill sätta i fängelse. Du har fångat och dominerat allt för många män. Dina mäktiga krafter som häxa gör att du inte kan fångas. Det finns bara en man som kan göra det och det är jag Superman. Du vet om det så du gillrar en fälla. Du vet att om du kan locka in mig i din Dungeon och där ta på dig din lårhöga skinande häx lackstövlar så kommer de att blockera min superkraft.

Jag kommer till dig för att ta dig till fängelse och du är där i dina sexiga Domina kläder med armour på armarna. Du har inga stövlar på dig för att jag inte ska misstänka något. Jag tänker att du är så vacker men uppdraget måste fullföljas.

Vi börjar brottas men jag är starkare än dig så du säger att du är besegrad och ska följa med till fängelse. Du vill bara gå och hämta några saker. Jag låter dig göra det och du går in till din Dungeon och sätter på dig dina lårhöga vackra häx lackstövlar. Du ropar på mig och vi börjar brottas igen när jag kommer in. Jag märker att mina superkrafter är borta och jag skriker "vad har du gjort din häxa". Du säger att du lurat mig i en fälla och att dina vackra häx stövlar blockerar mina superkrafter i din Dungeon. Du tar av mina kläder och sättet ihop mina händer bakom min rygg med läder hand fängsel. Du binder upp min kul och mina pungkulor. Sätter klämmor i mina bröstvårtor. Du skrattar och frågar om jag ska ta dig till fängelset nu eller om jag är tied up for the moment. Du säger att jag är precis där du vill ha mig.

Du tittar ömt på mig och säger att du förstår att jag tänker att du kan inte bevaka mig jämt med dina häx stövlar på så mina superkrafter kommer att komma tillbaka. Men du har en liten överraskning till mig. Du tar fram lårhöga häx lackstövlar i min storlek. Du säger att då du tar på mig dem så kommer mina superkrafter att blockeras så mycket att du kan göra superkrafterna till dina då jag kommer i din häx orgasm.

Jag ser livrädd ut och skriker att det kan inte vara sant. Du har lurat mig i en så hemsk fälla. Du får inte ta mina superkrafter för världen behöver Superman. Du skrattar och säger att du behöver mig som din eviga slav som jag nu kommer att bli. Du lägger ner mig på golvet för att ta på mig stövlarna och jag börjar sparka och skrika och gråta. Du tar tag i mina pung kulor och säger att om jag inte slutar kommer du att krossa dem då du fått på mig stövlarna för det kan du göra då mina superkrafter är helt blockerade. Jag säger gråtande att jag ska vara lydig. Du sätter på mig stövlarna och jag känner att jag blir din slav och vill inget annat.

Du säger att du ska ta mina superkrafter med att ge mig superorgasm som du helt kontrollerar. Med först ska du leka med mig så jag förstår vad som händer om jag någonsin tänker på att göra uppror mot dig.

Den superorgasmen du gav mig var den mest fantastiska jag varit med om. Jag är så tacksam min Lady Cherie. Många kyssar på dina Kryptonit Stövlar.

Din slav före detta Superman en lycklig slav

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Lady Cherie har mange tangenter at spille på og er altid fantastisk til at leve sig ind i og gøre slavers fantasier

til virkelighed.

besøg Ladyens hj side og bliv inspireret til frække lege

http://cherie.dk/

Mvh Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...