Hop til indhold
Mister Fuck

oOHottieOo fra sugardaters

Recommended Posts

Blev tæt på plukket efter sidste aftale på sugardaters, men eftersom det var så god en oplevelse, så var der jo kun en ting at gøre. Hjem og rydde op i alle de ting man længe har villet smide ud og sælge og JUHUU der kom sgu en god bunke penge ind :-)

 

Så ind på sugardaters igen.

Ret hurtigt fik jeg kontakt med oOHottieOo

Hun var i akut pengenød og jeg fik aftalt 2 timer til 2000 og det var NU OG HER!

Ind i bilen og afsted.

 

Ved første øjekast ser hun ret ung ud og lidt teen-agtig. Det er hun ikke!! 

Hun er såmænd meget sød og også fræk, men der ,manglede den der gnist............ havde jo så også lige fået fantastisk sex et par dage før.

Men hun sutter ganske OK og gummi havde hun ikke, så det var bare op med Birger. Min første tanke var at hun da vist har født børn. Fissen virker meget brugt!

Men en ganske OK oplevelse og stadig penge i lommen til endnu en aftale :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Min første tanke var at hun da vist har født børn."

Forhåbentlig har hun ikke lige tænkt sig at få flere, for så kan det ende med at blive et dyrt besøg  :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og gummi havde hun ikke, så det var bare op med Birger. 

ingen betænkeligheder?

 

Hvordan ser Hottie ud - alder, højde mv - og brysterne. Har født børn siger du - kan det ses på brysterne.

Er ikke selv på sugardaters - er hun at "træffe" på andre massage-sider?

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok bemærket hende - og også skrevet til hende uden at hun har gidet/haft tid til at skrive tilbage/fundet interesse for mig - og jeg har ikke syntes hun var så interessant udseendemæssigt at jeg har villet kontakte hende igen.

 

Men min første sugardate, havde heller ingen kondomer i huset - så det var efter lidt betænkningstid også bare back, men jeg vurderede at hun nok ikke havde haft så mange besøgende at risikoen var så stor - jeg måtte bare ikke komme i hende, da hun ikke brugte noget og ikke kunne tåle P-piller. Jeg havde ellers tænkt på selv at tage kondomer med, men glemte at finde dem frem. Hun spurgte mig godt nok bagefter, hvordan jeg turde :roll: , når jeg havde kone og børn. 

 

Hun er bare ikke mere på sugardaters, da hun ikke var sikker på det var hende alligevel, men jeg har bevaret kontakten med hende pr. SMS og vi har aftalt at tales ved i det nye år  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende privat, og kan bekræfte hun har født børn.

Personligt, så synes jeg du skal blive tjekket ved lægen, da jeg som sagt kender hende og ved hun kommer lidt omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Sindssygt i tør jokke pikkemanden i sådan en rundetrunde uden kondom med kone og børn derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende privat, og kan bekræfte hun har født børn.

Personligt, så synes jeg du skal blive tjekket ved lægen, da jeg som sagt kender hende og ved hun kommer lidt omkring.

 

 

Hun sagde faktisk at hun lige var blevet tjekket pga en eks, men altså stikker man "snotten/pikken" frem, må man også tage de tæsk der så kommer og mon ikke der er farligere ting i verden end at kneppe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Hvem er "i"???

Hvis hun er på det forum er han jo nok ikke den eneste. Der kommer nok flere pikkemænd der. Hvis hun sælger ud af godte posen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er på det forum er han jo nok ikke den eneste. Der kommer nok flere pikkemænd der. Hvis hun sælger ud af godte posen.

 

 

Det var da et svar i øst på et spørgsmål i vest!!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sindssygt i tør jokke pikkemanden i sådan en rundetrunde uden kondom med kone og børn derhjemme.

 

Du har helt ret - og næste gang har jeg garderet mig og fyldt lommerne med:

 

49590_1_1_569.jpg

 

 

:)

 

På Sugardating skal man desværre ikke forvente, pigerne har indkøbt kondomer/ved ret meget om sikker sex.

 

Tænk på at nogen af dem evt. kan være for flove over at ligge dem på disken. Tænk blot på dengang man selv første gang trak dem i en automat og ingen måtte se at man gjorde det.

 

Heldigvis kan man idag bestille dem online, men hvornår bestiller en amatørpige lige 100 kondomer? - Først når hun ikke er amatør længere  :roll:

 

Glidecreme har de måske heller ikke - men så må man lige slikke eller bruge lidt spyt  :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sindssygt i tør jokke pikkemanden i sådan en rundetrunde uden kondom med kone og børn derhjemme.

Fuldstændig enig. Men livet er nogle gange sindsyg, og det er ikke altid fornuften vinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen for at dø i trafikken er MEGET større end at få HIV, sidder i så også derhjemme og triller tommelfingre hele dagen?

 

Køkkenet er det sted hvor flest kommer til skade, bor i i et hus uden køkken?

 

Det er da bare ud og give pikken nogle oplevelser!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu handler det ikke om HIV .

Men bare og komme hjem med en dårlig til konen

 

 

Måske er der en grund til at dem med kone går til luder, måske får de ikke sex derhjemme, måske er det en aftale med konen!

 

Synes du er meget ensporet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan kommer man lige i kontakt med hende - gad godt pløje og så lidt i hende!

 

Det er et stykke tid siden, hun har slettet sin profil på sugardaters - og så interessant var hun nu heller ikke i forhold til de mange andre søde piger på det site  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er der en grund til at dem med kone går til luder, måske får de ikke sex derhjemme, måske er det en aftale med konen!

 

Synes du er meget ensporet

Det bliver det vel ikke anderledes af??  Vel stadig skidt at smitte sin kone / kæreste (hvis man da har en) At vi tænker med pikken, skal vel ikke gøre at vi bare skal smitte til højre og venstre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde et forhold sammen med hende en kort periode på en mdr. og kan bekræfte at hun havde født børn, tror det var 3, hun var super sexet, men havde det desværre for meget i munden, det var jævn kedelig sex.

Hun var en meget dyr pige for jeg skulle også betale transport omkostninger når vi skulle mødes og hun bor på sydsjælland.

Jeg tror hun lukke sin profil på SD da hun indledte forhold med mig, men hvis jeg kender hende rigtig, dukke den nok i et andet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til usikker sex så har jeg prøvet at trække den ud og se kondomet er sprunget og krøllet helt sammen oppe på skaftet, nu er jeg i et forhold og har været det MEGET længe så kunne nå til lægen og få det testet inden den obligatoriske omgang med hende derhjemme så heldig denne gang, men må sku indrømme at frygten er der stadig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen for at dø i trafikken er MEGET større end at få HIV, sidder i så også derhjemme og triller tommelfingre hele dagen?

 

 

Muligvis.. men det er satme meget nemmere at forklare at man død :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er "i"???

 

Det må jo være dig og Jernsvinet eftersom I begge har skrevet i tråden at I har haft sex med en SB uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke meget anderledes end hvis man møder en tøs i byen eller indleder et nyt forhold, der bruger man jo heller ikke gummi... Eller tvinger i pigen til at vise en masse papir før i knalder havde eller har en læge med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...