Hop til indhold
State

Hvor skal man starte??

Recommended Posts

Hej. Har brug lidt spænding og kigget på tonsvis af flotte og frække piger på diverse sider, men kan slet ikke bestemme mig for hvor jeg skal starte? Hvem kan anbefale en lækker kvinde der giver massage med afslutning og hvor man må røre alt det man vil og måske endda gøre det godt for hende.. Det behøver ikke være med sex, da det ikke er det jeg mangler..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har brug lidt spænding og kigget på tonsvis af flotte og frække piger på diverse sider, men kan slet ikke bestemme mig for hvor jeg skal starte? Hvem kan anbefale en lækker kvinde der giver massage med afslutning og hvor man må røre alt det man vil og måske endda gøre det godt for hende.. Det behøver ikke være med sex, da det ikke er det jeg mangler..

 

Du kunne jo starte med: om det skal være på Sjælland, Jylland eller Fyn i den rigtige kategori.

 

Mht. om det skal være med sex - mener du vel samleje?, da massage med afslutning og gensidig tilfredsstillelse også er sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)..tak for svar..er på Sjælland, så helst herovre - har I link til Sara? Det ku' jo være man skulle forbi.

Ok - så er det sex uden samleje..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men kan slet ikke bestemme mig for hvor jeg skal starte? 

 

Jeg foreslår, at du starter under 'Efterlysninger på Sjælland og København' og måske er lidt mere specific omkring det geografiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...