Hop til indhold
Sailor80

nomphong massage??

Recommended Posts

Det er et bordel. Massagen er ikke særlig god men pigen er flot og har store, faste bryster. tatoveringer og er ca. 30 år.

Jeg var der for en uges tid siden og der var afløser på, en buttet, rar pige..

 

Når du er færdig må du gerne vaske dig af i håndvasken og måske få et glas vand inden du skal afsted, men ingen sniksnak - Ud af vagten med dig!

Stedet er bedre end jeg får det til at lyde, men du får ikke kæreste oplevelsen her :mrgreen:

Prisen er alm bordel pris for området. Tror det er 300 kr for 30 min massage + 600 for dansk osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kender dette sted, og hvad hun tilbyder/pris?

 

Fra eb.dk

ESBJERG/ BRAMMING SMUK

thaipige. Kropsmassage. 08.00 - 02.00. Ålbæk Hovedvej 38.

Søg og find - men her er lidt hjælp:  

Kom der meget for 5-6 år siden, der var et dejligt nips som hed Julie, set i bakspejlet er jeg bange fpr hun var handlet uden at vide det. Men mærkeligt nok er det den samme sorte VW som holder i indkørslen tidlig lørdag og søndag, men også andre formiddage.

Min arbejdstur går forbi mange gange om ugen.

Som altid er thaier indstillet på forhandling, og når man talte den i pungen medbragte slatne skilling op, og måtte konstatere at men måtte gå med uforrettet sag, så rakte sparepengene pludselig alligevel   :smile:.

Er aldrig blevet snydt, men har hørt fra andre at det er en ung pige som tager imod dig og ikke mindst pengene, når du så har smidt klunset så banker det let på døren og ind kommer en noget ældre model uden de samme former.

Når jeg ikke kommer der mere er det fordi jeg har fundet andre steder i det sydlige at bruge mine penge.

Men ring og snak med dem,  gå ind og se menukortet og få garanti for hvem der skal behandle dig - ellers er det helt legitimt at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Er aldrig blevet snydt, men har hørt fra andre at det er en ung pige som tager imod dig og ikke mindst pengene, når du så har smidt klunset så banker det let på døren og ind kommer en noget ældre model uden de samme former.

 

Jeg har oplevet det modsatte. Mutter tager imod mig, vi handler, og ind kommer den unge pige så. Jeg spurgte mutter om hun ikke selv gav massage, nej nej hun for gammel :mrgreen:

Redigeret af Cthulhu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu også jeg havde søgt :-) Men åbenbart ikke godt nok..

Tak for svarene.

 

Jeg tror bare jeg lader være, da det egentlig var massage jeg gik efter. Måske med "lidt mere" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu også jeg havde søgt :smile: Men åbenbart ikke godt nok..

Tak for svarene.

 

Jeg tror bare jeg lader være, da det egentlig var massage jeg gik efter. Måske med "lidt mere" :wink:

 

Hvis du skal have en lækker massage i området anbefaler jeg asianbodycare

De plejer at have dejlige piger og du kan måske få lidt hjælp ^.^

 

Adressen står nederst på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cthulhu: Dem kender jeg godt :-) Der har jeg været et par gange, og ja det er slet ikke tosset.

Det var for "udvide" min horisont lidt, og prøve noget andet.

 

Normalt tager jeg til Moon i Tarp, da jeg syntes de giver den bedste massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...