Hop til indhold

Recommended Posts

Synes sgu ikke rigtigt jeg har kunnet finde de der søde amatørpiger i et stykke tid. Så da jeg i aftes sad og var blevet ret tændt prøvede jeg superchat. Pludselig blev jeg sgu kontaktet af en pige i rødt, hun kaldte sig "Filth". Vi chattede lidt og selv om hun havde lidt svært ved at indrømme det, så manglede hun penge og var derfor klar på en aftale.

Hun fortalte at hun var 18 og fra Skive. Tæt på mig og den rigtige alder. Hun sagde også at hun længe havde tænkt på hvordan det kunne være med en fyr der var noget ældre......... så win/win!

 

Jeg mødte op hos hende i formiddags. Hun boede på et værelse på et af byens kollegier, faktisk meget teenager-agtigt, men pænt og rent. Vi havde aftalt 1000 kr for ca en time.

Hun havde lige været i bad, så havde kun et par små g-strenge og en t-shirt på. Jeg fik hurtigt t-shirten af og hun havde virkelig bare de dejligste teen-bryster. Nå af med bukserne og så begyndte hun at sutte...... wow hvor kunne hun sutte :-) :-) :-). Jeg har meget svært ved at komme af at blive suttet, men hun gjorde det sgu :-). Inden pikken blev slap, skyndte jeg mig at stikke den op og så kneppede jeg hende mens hun lå på ryggen, så begyndte hun at kysse og hun kan altså noget med munden :-). Hun fik så en orgasme og så kunne jeg mærke at nu kom jeg også.

Vi lå så og snakkede lidt og jeg fortalte at jeg havde fotograferet en del pige og også gerne ville tage billeder af hende......... det fik jeg lov til :-)

Lidt efter stod pikken igen og så satte hun sig over mig og begyndte at ride. Igen fik jeg de dejligste kys. Jeg fik hende om på alle 4 og der fik hun så igen orgasme og igen kom jeg også.

Igen lagde vi os og snakkede. Vi kom ind på fantasier og blev enige om at et par af hendes da skulle opfyldes med det samme :-)

Så 2 timer efter jeg var ankommet forlod jeg hendes lejlighed. Har forøvrigt lige overført 1000 kr extra til hende og så skal vi ses igen i juledagene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har indtryk af at der er rigtig mange unge piger der sælger sig selv til enkelte mænd, eller et par stykker. Men de står jo ikke linet op på de sider hvor vi plejer at komme. Nogen annoncerer et par enkelte gange på annoncelight, nogle på sugardaters og nogle på singelsider på facebook.. er man fræk kan man spørge piger i byen om de vil tjene 1000 kr hurtigt i en brandert.. Her vil jeg dog nok anbefale en god aftale med tandlægen inden ;-) 

 

 Men fanger man en hæmningsløs ung pige med naturlig lyst og en forskruet tilgang til livet. Så er det hele besværet værd! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indtryk af at der er rigtig mange unge piger der sælger sig selv til enkelte mænd, eller et par stykker. Men de står jo ikke linet op på de sider hvor vi plejer at komme. Nogen annoncerer et par enkelte gange på annoncelight, nogle på sugardaters og nogle på singelsider på facebook.. er man fræk kan man spørge piger i byen om de vil tjene 1000 kr hurtigt i en brandert.. Her vil jeg dog nok anbefale en god aftale med tandlægen inden ;-)

Men fanger man en hæmningsløs ung pige med naturlig lyst og en forskruet tilgang til livet. Så er det hele besværet værd! ;-)

Det pudsige er, at de er overbeviste om at de IKKE prostituerer sig. Så skal man lade være med at gå ind i en diskussion om, at det gør de faktisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det pudsige er, at de er overbeviste om at de IKKE prostituerer sig. Så skal man lade være med at gå ind i en diskussion om, at det gør de faktisk...

 

Haha.. ja det er umiddelbart.. Selv om der jo er noget heeeeelt rigtigt i at fortælle en pige man godt kan li at hun er luder, og tilmed billig... Men det er jo en anden snak :-P

 

 Man skal jo acceptere dem som søde og frække piger som har en kinky pervers lyst til ulækre gamle mænd, og som godt kan li ideen om at hvis man er god ved dem( betaler dem) så må du bruge dem som du vil..

 

 Ej hvor jeg savner Joan... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

;-) hvis man har været der. så ved man hvem. hvis ikke.. Så tror jeg heller ikke hun tager nye "ind" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen her sagde selv : Jeg ved da godt at jeg på sin vis er en luder nu, men for mig er det også en fantasi og at søge grænser og så viste det sig jo at være rigtig godt og hyggeligt!

 

Så lige hende her er sgu meget afbalanceret med det hele og nok mere realistisk end mange af de piger der er her på siden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sgu ikke rigtigt jeg har kunnet finde de der søde amatørpiger i et stykke tid. Så da jeg i aftes sad og var blevet ret tændt prøvede jeg superchat. Pludselig blev jeg sgu kontaktet af en pige i rødt, hun kaldte sig "Filth". Vi chattede lidt og selv om hun havde lidt svært ved at indrømme det, så manglede hun penge og var derfor klar på en aftale.

Hun fortalte at hun var 18 og fra Skive. Tæt på mig og den rigtige alder. Hun sagde også at hun længe havde tænkt på hvordan det kunne være med en fyr der var noget ældre......... så win/win!

 

Jeg mødte op hos hende i formiddags. Hun boede på et værelse på et af byens kollegier, faktisk meget teenager-agtigt, men pænt og rent. Vi havde aftalt 1000 kr for ca en time.

Hun havde lige været i bad, så havde kun et par små g-strenge og en t-shirt på. Jeg fik hurtigt t-shirten af og hun havde virkelig bare de dejligste teen-bryster. Nå af med bukserne og så begyndte hun at sutte...... wow hvor kunne hun sutte :smile: :smile: :smile:. Jeg har meget svært ved at komme af at blive suttet, men hun gjorde det sgu :smile:. Inden pikken blev slap, skyndte jeg mig at stikke den op og så kneppede jeg hende mens hun lå på ryggen, så begyndte hun at kysse og hun kan altså noget med munden :smile:. Hun fik så en orgasme og så kunne jeg mærke at nu kom jeg også.

Vi lå så og snakkede lidt og jeg fortalte at jeg havde fotograferet en del pige og også gerne ville tage billeder af hende......... det fik jeg lov til :smile:

Lidt efter stod pikken igen og så satte hun sig over mig og begyndte at ride. Igen fik jeg de dejligste kys. Jeg fik hende om på alle 4 og der fik hun så igen orgasme og igen kom jeg også.

Igen lagde vi os og snakkede. Vi kom ind på fantasier og blev enige om at et par af hendes da skulle opfyldes med det samme :smile:

Så 2 timer efter jeg var ankommet forlod jeg hendes lejlighed. Har forøvrigt lige overført 1000 kr extra til hende og så skal vi ses igen i juledagene :smile:

 

hej batistuta er det muligt at komme i kontakt med filth på mobil måske, eller er det kun på superchaten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet et par timer nu og bliver svinet til i vildskab!!!

 

Batistuta: Hvilket forum var du i?

 

Det er rent hit-and-miss inde på Superchat, der er meget langt imellem reelle piger derinde.

 

Har skrevet med en del, men ofte fakes, eller logger de af når samtalen blver interesant.

 

Især i det Sønderjyske er der meget langt imellem pigerne.

Redigeret af al3000

Del dette indlæg


Link til indlæg

To timer når man ingen veje med hvis man virkelig vil finde de søde unge amatørpiger. Dem der, som bare er helt oppe at ringe, dem rammer man måske en gang om året og det er absolut ikke af lige at bruge et par timer en onsdag aften

 

Jeg var i 18-20 og man skal sgu være diskret med at man søger sex for penge, men samtidigt også gøre opmærksom på det. Det er det jo heller ikke alle der har fantasien til.

 

Har man ikke mere end to timer til at finde den helt rigtige pige og har man ikke bare lidt fantasi til hvordan, så er det måske også bare det bedste for pigen at hun ikke bliver fundet!

 

Men har aftale med "Filth" igen i morgen formiddag. Og hun vil ikke have at jeg giver hendes kontaktoplysninger til alle og enhver........ sådan som det nogle gange føles via PM. Hun er kun interesseret i en og højst to på den her måde.

 

Indlægget/anmeldelsen var ment som inspiration! Men kan godt mærke at nogle tror de bare kan få alt serveret og ikke selv skal arbejde for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Batistuta. Nu skriver du at "to timer når man ingen vegne med." Så vil jeg lige citere dit første indlæg:

 

Synes sgu ikke rigtigt jeg har kunnet finde de der søde amatørpiger i et stykke tid.Så da  jeg i aftes sad og var blevet ret tændt prøvede jeg superchat. Pludselig blev jeg sgu kontaktet af en pige i rødt, hun kaldte sig "Filth". Vi chattede lidt og selv om hun havde lidt svært ved at indrømme det, så manglede hun penge og var derfor klar på en aftale.

Hun fortalte at hun var 18 og fra Skive. Tæt på mig og den rigtige alder. Hun sagde også at hun længe havde tænkt på hvordan det kunne være med en fyr der var noget ældre......... så win/win!

 

Her er der ingen forklaring på at du har været på superchat i længere tid forud for denne oplevelse, så derfor måske nogen har troet at det er et sted man lige fisker en amatørpige når lysten melder sig...?

 

Men jeg er helt med på at det er din egen historie - til inspiration - og ikke en brugsvejledning i at score online!

 

Jeg forstår også ganske godt at nogle læsere kan blive tændt på tanken om at finde sådan en pige, der lige skal prøve fantasien om at være luder eller mangler penge. Hvis man har prøvet lidt af hvert og jagter nye og anderledes oplevelser, lyder det her meget besnærende. For visse personer, som fx. mig, vil det være temmelig umuligt ikke at føle sig på virkelig tynd is hvis pigen siger ja fordi jeg lokker med penge. Tror simpelthen ikke min samvittighed kan bære det, hvis det er mig der således "overtaler" hende til at gøre noget hun måske kunne være lidt i tvivl om. Nok et spørgsmål om alder. Jeg kan have det svært nok med de piger der selv annoncerer på massagesiderne og som er først i 20´erne. Også selvom de siger at aldersforskellen ikke betyder noget.

 

Men som du selv skriver virkede din "dame" jo til at være helt med på legen og jeg fornemmer at aldersforskellen mellem jer ikke er helt så stor som hvis det var mig.

 

Ellers en god beretning og held og lykke med jeres næste møde.

 

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men har aftale med "Filth" igen i morgen formiddag. Og hun vil ikke have at jeg giver hendes kontaktoplysninger til alle og enhver........ sådan som det nogle gange føles via PM. Hun er kun interesseret i en og højst to på den her måde.

 

Indlægget/anmeldelsen var ment som inspiration! Men kan godt mærke at nogle tror de bare kan få alt serveret og ikke selv skal arbejde for det!

 

Al respekt for at du hemmeligholder hende. 

Men jeg er nu ikke enig. Bruger man et par timer, burde det på et kontaktforum sørme resultere i en form for kontakt, andet end en 18-årig drengerøv der skal hævde sig. Især når der er 6 piger i kanalen. Som en anden skrev, mange fakes, men okay, sikkert også nogle der skriver "i rødt".

 

På den anden side er det heller ikke os alle, der ikke har et liv. Jeg kan sgu ikke bruge mere end et par timer på det om dagen. Det betyder ikke at mine penge eller min personlighed er ringere ;)

 

PS: Anbefaler at tråden flyttes. Fx til et nyt sugardating forum?

Den passer ligesom ikke rigtigt til et pige/klinik forum, vel?

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Al respekt for at du hemmeligholder hende. 

Men jeg er nu ikke enig. Bruger man et par timer, burde det på et kontaktforum sørme resultere i en form for kontakt, andet end en 18-årig drengerøv der skal hævde sig. Især når der er 6 piger i kanalen. Som en anden skrev, mange fakes, men okay, sikkert også nogle der skriver "i rødt".

 

På den anden side er det heller ikke os alle, der ikke har et liv. Jeg kan sgu ikke bruge mere end et par timer på det om dagen. Det betyder ikke at mine penge eller min personlighed er ringere ;)

 

PS: Anbefaler at tråden flyttes. Fx til et nyt sugardating forum?

Den passer ligesom ikke rigtigt til et pige/klinik forum, vel?

 

 

PIIIV!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før i tiden (mange år siden) mødt nogle piger/kvinder på superchat, men har indtryk af at det er nærmest umuligt nu. De fleste kvinder derinde virker som "professionelle" chattere, der ikke søger rigtig kontakt men bare nyder opmærksomheden. Amatørerne der søger en fræk oplevelse med eller uden penge involveret er væk.

Man kan sidde 1-2 timer i flere chatrum samtidigt uden overhovedet at komme i dialog med nogen. Heller ikke selvom man prøver med alm. smalltalk.

 

En anden mulighed i samme boldgade som jeg har haft held med nogle gange er træfpunkt tlf. 90135500, men der er meget langt imellem snapsene og det koster 2,50 kr. i minuttet. 

Det er gratis for damerne, og det er da også ofte de samme prof-chattere der er der. Men engang imellem dukker piger op, der målrettet søger en fræk aftale. 

Man indtaler til at starte med en præsentation, den kan fx. være "Gavmild fyr søger frisk pige i Århus og omegn" eller lign. hvis man ikke virker alt for spooky er mulighederne ikke helt dårlige. 

Hvis man er til telefonsex er der også ofte nogle piger som ligger og stønner. Det er rimeligt nemt med lidt tålmodighed at få tlf. sex med en pige. Jeg er imidlertid holdt op med det, for konceptet var åbenbart at manden skulle underholde og når pigen så lom lød der et klik og røret blev smækket på :)

 

Der mangler lidt et chat mødested for friske amatør-piger og gavmilde mænd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring med kontakt via Superchat er, at man kan være heldig at få kontakt i løbet af meget kort tid, og at man kan bruge uendelig meget tid, uden det fører til en seriøs kontakt.

Det er lidt som at vinde i Lotto. Nogen gør det, men det er totalt uforudsigeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...