Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik turen hjemad efter lidt julegaveræs, på Silkeborgvej så jeg nye facade og lys skilt, ved nr 132.

Tænkte tilbage på overvejende dårlige, anmeldelser her på siden, men tænkte et kunne være der var sket noget nyt.

lykken skulle prøves så jeg ringede på, døren blev åbnet af Anna, og det virkede absolut ikke afskrækende.

Så jeg vågede pelsen, og bestilte en times massage, blev vist ind i et lille dejlig varmt og nydeligt rum.

Anna er en rigtig nydelig pige, slank og sidst i tyverne eller der omkring, taler fint engelsk og lidt dansk.

Hun giver en rigtig god massage, og kan sagtens lægge kræfter i, efter eget udsagn har hun lært det på skole, det siger de jo altid men her kunne det godt passe.

Jeg fik en rigtig god massage med lidt tilbehør, og der blev absolut ikke snydt med tiden, så gentagelse er ganske sandsynlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv før i tiden haft mange gode oplevelser på Silkeborgvej 132, så det er rart at se at der nu igen begynder at komme positive udmeldinger fra stedet, efter en længere periode hvor det har stået sløjt til. Lad os håbe det fortsætter! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Silkeborgvej 132, jeg havde fået frygtelig ondt i ryggen og trængte til engang massage i tirsdags. Kom ind og fik en dejlig modtagelse og en god gang massage af en skøn pige sidst i 20 erne, der blev ikke lagt op til mere da jeg fortalte at jeg virkelig havde ondt i ryggen, jeg betalte 350,- med et på gensyn. I aftes kørte jeg forbi igen, da jeg godt kunne bruge at få det sidste løst op. Efter ca. 45 min hård massage blev jeg bedt om at vende om og efter lidt pirring af lille mand tilbudt hj, det endte dog med en god gang bb og hj som afslutning for 800,- . Denne gang var det hendes veninde som også er sidst i tyverne, hun bad om pengene på forhånd da hun dagen før var blevet snydt af en dansk mand som lige skulle hente sine penge i bilen, men aldrig kom tilbage. Håber ikke det er en fra dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

Har også lige været forbi Silkeborgvej 132, fik rigtig dejlig massage som a la Lion52 fortæller, fik dog kun tilbudt HJ til normal pris, hvilket jeg takkede nej til, spurgte om det var ok med bare massagen, hvilket det var.

Det var et par pæne damer der var der, massagen var som nævnt i top. Timen varede i 45 min, nok fordi jeg ikke tilkøbte ekstra ydelse.

Ved ikke om jeg tager forbi igen, men en ok oplevelse.

Redigeret af Anden den 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Jeg besøgte Anna's massage forleden, og kan tilslutte mig MR Adam's positive beskrivelse.

 

Jeg dukkede op uden booking, men der var heldigvis tid, og det var Anna som skulle give mig massage. Anna, som er den nye ejer, er en meget venlig, slank yngre pige, sød og med et stort smil, og ret nem at tale med.

Hendes mssage er rigtig god, også hårdt hvis man vil det, så hun har uden tvivl lært det på rigtig massageskole.

Stedet er pænt, i det rum jeg var, var der en stor madras på gulvet, og ellers ikke alt for megen plads, men det gik fint.

Lidt ekstra service gik også fint.

Så hvis dette sted har haft en down-periode, så er den ovre nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Anna's massage forleden, og kan tilslutte mig MR Adam's positive beskrivelse.

 

Jeg dukkede op uden booking, men der var heldigvis tid, og det var Anna som skulle give mig massage. Anna, som er den nye ejer, er en meget venlig, slank yngre pige, sød og med et stort smil, og ret nem at tale med.

Hendes mssage er rigtig god, også hårdt hvis man vil det, så hun har uden tvivl lært det på rigtig massageskole.

Stedet er pænt, i det rum jeg var, var der en stor madras på gulvet, og ellers ikke alt for megen plads, men det gik fint.

Lidt ekstra service gik også fint.

Så hvis dette sted har haft en down-periode, så er den ovre nu.

Fik du nogen extra ydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

AltaLanga,

Jeg startede blot med at bestille massage, for at afvente og se hvordan det gik med kemi og så'n.

Det gik fint, vi talte fint sammen om løst og fast undervejs, hun er en meget sød pige, så stemningen var god.

Og da hun så henimod slutningen spurgte til lidt håndarbejde sagde jeg ja tak til det, og det gik også fint med det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt supplerende spørgsmål til jer der har været der :

 

1. Gives der fuld pakke ?

2. Tilbydes der bad ?

3. Findes der et telefonnummer ?

 

Godt at høre positivt fra de kanter igen !  På forhånd tak for svarene !  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Zorba,

Svarer så godt jeg kan:

1. Jeg ved det ikke, jeg spurgte ikke efter det

2. Njaaee. Hvis jeg husker ret så er der kun et mikroskopisk badeværelse, med bruseren hen over håndvasken så det er ikke så elegant

3. På OD's liste står der 91 99 20 69. Det kunne dog være ændret, og jeg har ikke ringet til dem. Du kan prøve selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2. Tilbydes der bad ?

 

Jeg kan kun sige, at jeg har været i bad der mange gange, men det var så under det tidligere ejerskab (har ikke været der siden). Men der er i hvert fald en bruser, dog ganske rigtigt i et forholdvist lille badværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...