Hop til indhold

Recommended Posts

2 dejlige Thaipiger 30-35 år......

Ring og sms 61468011......

[email protected]........

Pris pr time.....

Olie / Thai 300 kr.....Olie / Thai med HJ 300 + 300......Olie / Thai med BJ 300 + 500......Olie / Thai med B2B 300 + 700....Olie / Thai med Fuld Pakke 300 + 1000......

Den ene giver kun massage , fortæl ønsker ved bestilling......

Spørg til andre ønsker........Handjob uden kondom

mand40
Profil Omdømme: KOMMER SNART!
21 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Lavender massage for en månedstid siden. Stedet ligger nærmest i centrum af byen, nærved museumet.

Der er en stor parkeringsplads lige ved siden af, og det regnede, så jeg kunne komme rimeligt diskret ind af døren.

Der var 2 piger derinde, en ældre, og en yngre med mellem 20 og 25 år vil jeg tro. Det var hende der skulle tage sig af mig. Jeg havde spurgt til B2B, da jeg bestilte, og det er nok den unge der kan det. 1 time 1000 kr.

jeg blev vist ned i massagerummet, bagerst i butikken, fik afregnet med den ældre. Jeg smed tøjet og kort efter kom den yngre pige ind, hun smed tøjet straks, gode bryster og slank krop. Hun gik igang med massage/B2B, og vi sluttede af med at hun red mig og vi afsluttede seancen i en missionær. Der var gået ca. 40 min.

der var ikke mulighed for bad.

Belliggenhed: i regnvejr ok, men jeg kan godt forestille mig at der er mange mennesker på en sommerdag.

Pigen: sød, og villig, men intet forståeligt sprog. 

Gentagelse: ja, hvis jeg kommer forbi, men ikke noget jeg vil køre efter.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...