Hop til indhold
locosueco

Träff med Mistika

Recommended Posts

Jag begav mig till Köpenhamn en onsdagslunch efter att ha avtalat en tid med Mistika. När jag kom fram hade hon blandat ihop min tid med någon annan så jag fick vänta lite. Hon ringde upp ganska omgående och bad om ursäkt. Hon släppte in mig i sin lägenhet som var ren. Jag var riktigt nervös men hon tog det lugnt och jag blev väl till mods.

Efter att vi kommit fram till vad jag ville så började jag med att suga hennes kuk, dock är den inte så stor som det står men helt okej och passade bra i min röv. Vi kysser en del och efter ett tag kommenderar hon mig ner på sängen med en sådan bestämd blick och röst så att man inte säger emot, sedan böjer hon mina ben över huvudet på mig och för sakta in sin kuk i mig.

Det gör ont i början men smärtan övergår snart i njutning. Hon knullar mig långsamt och snabbt, hårt och mjukt i en härlig blandning. Till slut kan jag inte hålla mig längre så jag kommer på min mage.

Hon ser lika fantastisk ut som på bilderna och är lugn och tillmötesgående. 30 min =1000 dk. Jag kunde inte ta emot black kiss eller bli avsugen för då hade jag kommit med detsamma. Hon har dessvärre lämnat Cpgh för denna gång

http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=987&itemid=4404

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...