Hop til indhold
Rejsenetværk

Moderator og Kowalski

Recommended Posts

Har i bemærket hvor sublimt Moderator og Kowalski supplerer hinanden - eller tager jeg fejl?

 

Gennem Moderators nu lange karierre har jeg beundret ham for hans nærmest uendelige tålmodighed med ofte i detaljen at forklare ledelsens politik, i udførlige omfangsrige dialoger med brugerne, lige indtil nok trods alt er nok og der kommer hængelås på, og skæres af for yderligere nytteløse diskussioner med os, om hvordan de bør og ikke bør moderere et community hvor ejer altså bestemmer suverænt.

 

Men nu har vi fået hvad jeg vil kalde en hardliner no bullshit type i Kowalski, der klar i spyttet, kort og kontant forklarer hvor skabet skal stå, og så i øvrigt, fornemmer man helst ikke gider høre på mere bullshit når han har talt.

 

Det er jo befriende, og tror jeg nyttig i den interne arbejdsdeling, når tiden og ressourcerne er knappe til det tunge hverv de begge har påtaget sig.

 

Vi har så heldigvis diplomaten over dem alle Moderator i baghånden, hvis der skal længere skriv til på vegne af ledelsen, for det er han knalddygtig til - gad vide/nej det vil jeg ikke vide, men mon vi her har at gøre med 2 ledelses profiler med hver sin hverdag, med forskellige krav til kommunikation og handlekraft - de kunne begge være et emne for en headhunter tror jeg.

 

Kommer uværgerligt til at tænke på en passage i en af de bøger jeg har læst om nu afdøde Hr Møller:

 

Hans bedste ven Overretssagfører Bernt Hjejle sagde en gang til Hr Møller på vej ud fra et møde - Sådan taler man ikke til en minister :smile:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...