Hop til indhold
Jambajamba

Vanessa

Recommended Posts

Jeg syntes de billeder var lidt for gode, så blev nød til at tage der ud og se for mig selv. Desværre var det ikke pigen på billederne der åbnede, dog er hun en rigtig pæn pige med flot krop og det hele.

Jeg var tæt på at gå igen af bare princip, men hun var nu flot så kunne ikke komme ud af døren. :D

 

Jeg må så også sige at jeg er rigtig glad for at jeg blev, da jeg fik mig en rigtig god oplevelse. Hun giver virkelig god service med fuld indlevelse.

Så kan du lide en flot blondine der virkelig forstår at indleve sig i jeres tid sammen og give den fuld gas, så kan jeg godt anbefale Vanessa.

 

Havde hun brugt sine egne billeder, så havde hun fået 9/10 fra mig. Men jeg føler mig altid lidt snydt når det ikke er hende på billederne der åbner døren.

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Standart vil jeg sige. Så ikke lige hele menukortet igennem, men det jeg så var det samme som de fleste steder.

Kys var dog 300 ekstra hvilket jeg syntes var lidt dyrt, men da mit humør var til kys måtte jeg jo punge ud. Hun gav så også kys for alle pengene og til tider virkede hun til at kunne lide det mere end mig. :) Så de var godt givet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...