Hop til indhold
oxen

19 år. Lidt menstruation og lidt ar. Bytte for hash eller penge!

Recommended Posts

Måske naivt går jeg ud fra at ingen bliver tændt endsige tiltrukket af denne annonce. Annoncen er måske fake, men måske er den for Real. Denne kunne godt være for real.

Formålet og spørgsmålet: Kan man forestille at hun får kunder på denne annonce?

Jeg håber det ikke og tror det ikke. Hvad tror du?

Indlægget er jo egentlig ikke så meget målrettet denne hårdt prøvede pige, men mere om nogle blandt os sexkunder har fetish for sådanne unge udfordrede piger. Eller om nogle ikke kan modstå fristelsen til at prøve hvad man kan få for 500, 300 eller 150kr. Eller en klump hash.

Skulle der være en der har kontaktet hende med henblik på købesex så ville jeg være taknemmelig hvis man vil dele hvilken tilgang man havde til det, gerne med en nyoprettet engangsprofil til formålet. Og juridisk er der vel ikke noget galt hvis det var. Mit gæt er at et købesexforhold til hende ikke er ulovligt.

https://annoncelight.dk/annonce/169008/q-paa-19-tilbydes-i-dag-i-helsingoer

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber heller ikke hun får nogen kunder på det der og bare det at hun bor på et opholdssted sætter alarm klokkerne i gang hos mig. Man burde næsten kontakte de opholdssteder der ligger i det område så hun kan få noget hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annonceteksten lyder umiddelbart troværdig i mine øjne - og hun oversælger ikke sig selv, må man sige.

 

Kan hun få kunder på den? Ja, mon ikke? Sex uden gummi med en 19-årig dansk pige? Før i tiden havde narkoluderne på Istedgade også kunder.

 

Det er tydeligvis en pige i uføre. Men man kan ikke gøre så meget, medmindre man vil låse hende inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den formulering med lidt ar uden betydning har jeg set før. Der har vist været en tråd om hende før.

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på at hun ikke er under 18... Hun bor på opholdssted, og der er de fleste under 18..
Hun kan sagtens være 19 som hun siger, men pas alligevel på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey allesammen. Har lige valgt at sætte annoncen ind her. Ved ikk om det er okay. Ellers må moderatorene lige sige til.

 

Hej alle sammen jeg er 19 år . 163 cm og 75 kg . Stor d skål. jeg tilbyder idag blow job og sex med kondom helsingør i naturen eller i din bil eller hos dig tilbyder ogogså sex uden kondom for en god pris .. Pris aftales. OBS ... Jeg har lidt menstruation lige nu . Men ikke meget penge eller bytte for hash eller andet jeg har lidt ar på kroppen men intet med betydning for sex / blow Tager kun imod uden kondom hvis der kommer en god pris . Jeg har måske stedet senere . Jeg bor på opholdssted men har egen indgang og der kommer ikke nogen og genere efter kl 22. Skriv til mail [email protected] eller skype [email protected]

 

Når, jeg som pædagog ser sådan en annonce. Ja så, bliver jeg, meget trist. (håber den er fake) Men er den det ikke. Er det jo dybt problematisk. jeg, har highlighted, det der springer mig i øjnene.  En pige der skriver hun er 19 år. Men som Iron, skriver, Er de fleste under 18 år, på et opholdssted. Men kan jo ikke udelukke hendes alder.en vælger nogen, at besøge hende. Så bliver etikken og moralen hos kunden jo virkelig essentielt. 

 

pigen ønsker en byttehandel til hash. Ja det er vel en kriminel handling.

 

Hun skriver ar på kroppen. ja uden, at skulle vide det. Kunne hun være en cutter, Som også kunne være en årsag til hun er på et opholdssted plus mange andre ting. Så hun kan jo være meget ustabil også ifht de ting hun laver. Kan skabe mange uheldige ting. Og tro mig. Har set og hørt hvad det kan fører til. Ja ikke med denne pige men de unge jeg, arbejder med.

 

Penge betyder åbenbart meget siden hun vil risikere sin egen eller andres sundhed. Man skal være meget varsom her. I mine øjne.

 

Hun bor på et opholdssted, og det hun skriver der ingen kommer efter kl 22. Nej ikke ind til hende. Men kan garantere jer, der er opsyn, med hvad der sker rundt omkring sådan et sted. Og var jeg på arbejde en aften hvor. Personer kommer efter kl. 22 vil vække min opmærksomhed. Det er personalets pligt at indberette uregelmæssigheder, og fremmede besøg der ikke har, noget at gøre på institutionen.  

 

Så er annoncen ægte. Er mit klare råd til alle. HOLD JER VÆK.

 

Ja det var bare mit indspark. Ha en super god mandag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver ar på kroppen. ja uden, at skulle vide det. Kunne hun være en cutter, 

Jeg forestillede mig overhovedet ikke andet, end at hun var en cutter. Det syntes jeg ligesom lå i konteksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man søger på hendes mail på AL kommer der en del annoncer hvor hun både er i Helsingør, Skibby og sammen med en venninde i København.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man søger på hendes mail på AL kommer der en del annoncer hvor hun både er i Helsingør, Skibby og sammen med en venninde i København.

Mener du man kan finde hendes opholdssted ud fra de informationer, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men måske er det bare nogen hun skylder penge, fordi 2 ting der falder mig ind i den annonce er hash, jeg har i mine unge dage rodet ikke med hash, men de lidt hårdere stoffer,og hvad man ikke kunne få piger til for nogen lad os kalde det eksperimenterende produkter er skræmmende, 

Og der en i min omgangskreds ( vi snakker om slut 90erne ) som havde været lidt forkert på den kriminelle side og levede på Christiana mere eller mindre fast, og der skete det at han kom sammen med en pige, efter en del tid og han var været ind tur inde i hotel gitterly og kæresten havde røget alt han havde haft liggende på diverse steder var væk eller solgt. Og Kæresten havde gjort det for at få lidt indtjening ved siden af sin dagpenge, for at få mad på bordet til deres fælles barn.

Han havde så i mellem tiden inden han blev løsladt trænet i på hans "ferie" hvor der var taget diverse osv ( Ja det fik han jo smuglet ind af hende når hun besøgte ham i det åbne fælles der var aldrig kontrol ) 

Så var hans hurmør ændret sig osv , og han blev voldlig over for hende da han havde fået en meget lav tærskel før han blev agressiv og begyndte at true hende til at få det tilbage, han slog hende dog aldrig direkte, men han truede hende med at kidnappe deres fælles barn, hvis hun ikke skaffede det tilbage så der kunne sælges noget nyt, eller Sælge sig selv fordi penge skulle der komme han havde vidst fået lidt problemer selv fordi de ting han havde var også ting han skyldte på inden han kom ind, så det endte med at hun måtte lave denne form for byttehandler, med sex eller kontant, og der var ikke noget med det hed uden gummi dog. 

Men det var hash i bytte og typisk 50 gram af gangen pr time, eller 2000 kr kontant - hun blev bange rent faktisk , og gjorde hvad han sagde, og fik en kunde der gav hende 100 gram for en hel nat, hun kunne dog ikke gennemfører det eller ihvertfald endte det med hun stod foran min hoveddør kl 5 om morgen og bankede på da min daværende kæreste var gode vennde med hende, og vi fik så ud af hende hvorfor hun var så oprevet, og vi fik hende overtalt til at tage hjem , og vi gav hende 3200 kr så hun kunne komme hjem uden t være tomhændet, - Og tge sin søn med sig, og skride der fra hurtigst muligt, evt hjem til os og han gik amok over det men for at gøre en lang historie kort fordi pointen er dækket ind, så gik der nogen dage så kom hn ind og sidde igen, efter flere trusler mod hende hvor hun opholdt sig og nogen andre ting 

Så man kan aldrig vide hvad præcis er grunden til hun gør som hun gør - Hun har som nogen nævner enten et misbrug selv og vil have penge for t købe det, eller også skylder hun nogen noget, men nu er annoncen 3 dage, og hun skrier hun hr menstruation, det er måske hendes måde at undgå der kommer en masse og vil have sex med hende, men nøjes med et BLOWJOB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er et skrald fisse jo et skrald fisse. Skal man ikke forklejne!!

Man burde holde sig væk!!!!

Ja Bumsen kan sgu godt have en svaghed for det man ikke burde :-( Det virker lidt Magnetisk på mig. Jeg har heller en målsætning om jeg behøver være flået efter et købeknald, selvom det ofte går sådan. Ja jeg kunne godt fristes lidt. Er tilpas skævt og " forbudt" til jeg vil finde det frækt

Nu er jeg varm og kærlig når jeg er på Pigebesøg. Så måske hun faktisk ikke tog skade af det, ja måske hun ville have godt af det. En Pige der er landet sådan et sted er nok ikke vant til varme og kærlighed, hvilket jo gør man endnu mere har brug for det :-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen virker for ekstrem til, at jeg kan tage den for pålydende. På den anden side tvivler jeg på, at annoncøren bruger penge på en annonce og opretter skypeadresse, udelukkende for at lave sjov.

 

Måske er annoncen lokkemad, lagt ud til mænd, der er til det mere kinky.

 

 

 

Redigeret af Viol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Annoncen virker for ekstrem til, at jeg kan tage den for pålydende. På den anden side tvivler jeg på, at annoncøren bruger penge på en annonce og opretter skypeadresse, udelukkende for at lave sjov.

 

Måske er annoncen lokkemad, lagt ud til mænd, der er til det mere kinky.

 

AL er gratis at have sin anonnce på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Mail addressen er fortsat den samme, og den har været brug i en del annoncer med den samme pige i mere end 1 år. De første annoncer var skrevet uden hentydning til hendes selvdestruktive adfærd, og havde nogle billeder af en pige som så ok ud. Men trods flere forsøg lykkedes det aldrig at få kontakt, så jeg kan ikke udtale om om hvorvidt det er hold i noget som helst i annoncen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ar på arme og ben lyder meget som en "cutter", altså én som skærer i sig selv for ar overdøvre den smerte, de føler på det psykiske plan (sådan kort fortalt)

I min erfaring ikke en pige, der har godt af at arbejde i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende på et tidspunkt. Dengang skrev hun dog ikek i annoncen at hun havde ar på kroppen, det var først da jeg bad hende sende billeder.

Jeg tror desværre at hun er ægte nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver ar på kroppen. ja uden, at skulle vide det. Kunne hun være en cutter,

 

Tidligere skrev hun i hendes annoncer på AL at hun er cutter. https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/cutter

"Det skal lige siges jeg er cutter og derfor har en del ar på min krop, men ikke noget der gør forskel for sexqq".

Søger man på "selvskade" dukker der også mange annoncer op med hende. https://annoncelight.dk/soeg/hele-landet/alle-typer/selvskade

 

Jeg har også set billeder af arrene.

 

Dengang var hendes email og Skype adresse [email protected] nu har hun fået en anden som minder meget om den [email protected]

 

Hun har annonceret længe på AL, mere end et år. Oprindeligt i Skibby. Hun har også annonceret sammen med en anden pige som også er cutter. https://annoncelight.dk/annonce/127252/2-piger-paa-18-og-19-soeger-gavmild-mand-maend

"Det skal forresten siges vi begge to har ar pga selvskade".

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen Mr. Bean.

 

Ja okay, Det siger jo meget, i mine øjne om hendes tilstand og advarsels lamperne blinker. mit råd er stadig, at holde sig væk.

 

god onsdag til dig.

 

Kk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre så det faktum at hun har været aktiv så længe, må jo betyde at der er nogle mænd der tænker med pikken og pungen og ikke hjernen, for hun burde jo ikke have en eneste kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...