Hop til indhold
Jernsvinet

Viborggirls i Frederiks truer mig

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=6793

 

Jeg havde opdaget denne nye klinik og ville ringe og evt. bare høre telefonsvareren, men så var det en mandsperson der tog telefonen, hvorpå jeg så selvfølgelig straks lægger på igen, da jeg dels troede det kunne være forkert nummer og at jeg ikke har lyst til at tale med en mand, når jeg ringer til en massageklinik.

 

Han ringer så tilbage flere gange, hvor jeg bare afbryder opkaldet, da jeg stadig troede, det kunne være forkert nummer. 

 

Han sender nu en SMS, hvor han angiver at have booket mig for 2 timer og møde op på min adresse (som han i mellemtiden må have snuset sig frem til - forstår nu hvorfor folk har ukendt nr.)  i løbet af 20 min og kræve betaling for 2 timer.

 

Jeg svarer selvfølgelig ikke på sådant noget lort, eller svarer på flere af hans mange opkald, men så tillader han sig at indtale en besked på min tlf. svarer, for at høre om jeg vil aflyse bookingen, som jeg altså ikke har foretaget  :cry:

 

Senere får jeg også et opkald fra et ukendt nr., men da havde jeg altså sat telefonen på lydløs.

 

Jeg finder sådan en opførsel helt utilstedelig og har aldrig oplevet noget lignende - som regel får man ved missede opkald allerhøjest en SMS tilbage med adressen eller en pæn opfordring til at ringe op igen.

 

Jeg synes det er synd for pigerne at have engageret sig med sådan en idiot af en pimp og kan kun opfordre folk til aldrig at ringe eller besøge stedet.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=6793

Jeg havde opdaget denne nye klinik og ville ringe og evt. bare høre telefonsvareren, men så var det en mandsperson der tog telefonen, hvorpå jeg så selvfølgelig straks lægger på igen, da jeg dels troede det kunne være forkert nummer og at jeg ikke har lyst til at tale med en mand, når jeg ringer til en massageklinik.

Han ringer så tilbage flere gange, hvor jeg bare afbryder opkaldet, da jeg stadig troede, det kunne være forkert nummer.

Han sender nu en SMS, hvor han angiver at have booket mig for 2 timer og møde op på min adresse (som han i mellemtiden må have snuset sig frem til - forstår nu hvorfor folk har ukendt nr.) i løbet af 20 min og kræve betaling for 2 timer.

Jeg svarer selvfølgelig ikke på sådant noget lort, eller svarer på flere af hans mange opkald, men så tillader han sig at indtale en besked på min tlf. svarer, for at høre om jeg vil aflyse bookingen, som jeg altså ikke har foretaget :cry:

Senere får jeg også et opkald fra et ukendt nr., men da havde jeg altså sat telefonen på lydløs.

Jeg finder sådan en opførsel helt utilstedelig og har aldrig oplevet noget lignende - som regel får man ved missede opkald allerhøjest en SMS tilbage med adressen eller en pæn opfordring til at ringe op igen.

Jeg synes det er synd for pigerne at have engageret sig med sådan en idiot af en pimp og kan kun opfordre folk til aldrig at ringe eller besøge stedet.

Pis.

Kan se af annoncen hun søget selVskab. Det er nok også det eneste hun får ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da utrolig som folk kan være bare for at penge i kassen. .synes det er mega trist.. at man i den grad bliver taget i røven.. jeg kunne godt finde noget der var mere sjov .. hi hi det er jo lørdag..  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da utrolig som folk kan være bare for at penge i kassen. .synes det er mega trist.. at man i den grad bliver taget i røven.. jeg kunne godt finde noget der var mere sjov .. hi hi det er jo lørdag..  :-P

 

Penge i kassen får man da slet ikke på den måde - jeg er ihvertfald røget af den potentielle kundeliste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=6793

 

Jeg havde opdaget denne nye klinik og ville ringe og evt. bare høre telefonsvareren, men så var det en mandsperson der tog telefonen, hvorpå jeg så selvfølgelig straks lægger på igen, da jeg dels troede det kunne være forkert nummer og at jeg ikke har lyst til at tale med en mand, når jeg ringer til en massageklinik.

 

Han ringer så tilbage flere gange, hvor jeg bare afbryder opkaldet, da jeg stadig troede, det kunne være forkert nummer. 

 

Han sender nu en SMS, hvor han angiver at have booket mig for 2 timer og møde op på min adresse (som han i mellemtiden må have snuset sig frem til - forstår nu hvorfor folk har ukendt nr.)  i løbet af 20 min og kræve betaling for 2 timer.

 

Jeg svarer selvfølgelig ikke på sådant noget lort, eller svarer på flere af hans mange opkald, men så tillader han sig at indtale en besked på min tlf. svarer, for at høre om jeg vil aflyse bookingen, som jeg altså ikke har foretaget  :cry:

 

Senere får jeg også et opkald fra et ukendt nr., men da havde jeg altså sat telefonen på lydløs.

 

Jeg finder sådan en opførsel helt utilstedelig og har aldrig oplevet noget lignende - som regel får man ved missede opkald allerhøjest en SMS tilbage med adressen eller en pæn opfordring til at ringe op igen.

 

Jeg synes det er synd for pigerne at have engageret sig med sådan en idiot af en pimp og kan kun opfordre folk til aldrig at ringe eller besøge stedet.

 

F U C K K K K K sikke noget... Noget vi alle frygter.... Læste >denne her i går... Har haft den samme fornemmelse da jeg ringede og snakkede med denne fyr.

Blev nervøs ved at det var denne fyr der tog telefonen... og knalder også røret på... Mon der er den samme alfons ? Skrive formen er lidt den samme. Med bynavne med stor o.s.v. Blot en tanke

 

Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide sur oplevelse.

Det nærmer sig stærkt terrorisme eller endda pengeafpresning. Så emsige udbydere har jeg da aldrig hørt om før. Det bør nok være en opvækker om at være forsigtig med piger/steder, som man ikke kender i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er det danske piger? eller er der overhovede nogen piger? Eller er der måske kun Kurt Grim i telefonen?

 

 Og de foto der er på annoncerne, er der nogen der har tjekket dem (har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør, mener det skyldes min hårfarve ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er det danske piger? eller er der overhovede nogen piger? Eller er der måske kun Kurt Grim i telefonen?

 

 Og de foto der er på annoncerne, er der nogen der har tjekket dem (har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør, mener det skyldes min hårfarve ;) )

 

Google-søgning for blondiner:

 

1. Højreklik på billedet med musen (ikke med missen)

2. vælg så at lade google søge på billedet

 

Hvis billedet så bruges flere steder vil der være en lang liste.

 

Billedet fra Viborggirls findes dog ikke flere steder, men det ligner nu med den røde afdækningsstjerne også mest et fra et gammelt nummer af Weekend Sex  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. Højreklik på billedet med musen (ikke med missen)

2. vælg så at lade google søge på billedet

 

Det mener jeg kun du kan, hvis det er Chrome, du bruger som browser.

Jeg bruger Firefox, og der er det ikke muligt.

 

Selv åbner jeg Google Image Search i en ny fane i browseren (Gå ind på Google og k

ik på billeder).

Træk nu dit billede op i Google søgefeltet og slip det og søgningen vil gå i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg søgt lidt på en af annoncens billeder, og det findes flere steder på nettet, så i mine øjne findes pigerne på billederne ikke bag telefonnummeret.

Måske det bare er aggresive Kurt, der sidder bag røret og truer sig til penge?

 

Hmm... Måske skulle man ringe til ham, lade ham ringe tilbage og lade ham komme med diverse trusler, for bagefter at lade ham komme forbi --> Direkte ind i edderkoppens fælde :eek::mrgreen:

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck man ! Godt jeg ikke har besøgt dete sted. Havde tænkt på det, men er glad for jeg ikke har gjort det. Mon hvis man så ankommer og pigerne ikke er pæne og vil gå igen. tror i så, ham pimpen kommer og tvinger penge ud af en ?? Jeg har ihvertfald ikke lyst til at tage derhen. Pigerne er garanteret og tvunget til at arbejde, Sådan er det som regl når der er sådan en "rockertype" der er pimp og opfører dig sådan .!

 

Til Jernsvinet: Har du meldt det ? Det ville jeg gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck man ! Godt jeg ikke har besøgt dete sted. Havde tænkt på det, men er glad for jeg ikke har gjort det. Mon hvis man så ankommer og pigerne ikke er pæne og vil gå igen. tror i så, ham pimpen kommer og tvinger penge ud af en ?? Jeg har ihvertfald ikke lyst til at tage derhen. Pigerne er garanteret og tvunget til at arbejde, Sådan er det som regl når der er sådan en "rockertype" der er pimp og opfører dig sådan .!

 

Til Jernsvinet: Har du meldt det ? Det ville jeg gøre. 

 

Nej, jeg har ikke meldt det, men har selvfølgelig gemt den truende SMS-besked, antallet af opkald og indtalingen på min tlf. svarer, som er indtalt med en meget karakteristisk jysk accent - så hvis der er andre, der får problemer af nogen art, kan de bare henvende sig pr. PM - så må vi tage den derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet der er da ikke andet at gøre end at inveter ham på kaffe og en god stor tørkage så skal det nok holde op :wink:

Der er kun at vise at man ikke er bange for den slaks folk for de tør som regl ikke at møde op hvis det kommer der til men har kun det hele i munden

Men godt at gemme alle beskeder og opkald så har man da det at kunne forsvare sig med over for politiet hvis der skulle blive noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet der er da ikke andet at gøre end at inveter ham på kaffe og en god stor tørkage så skal det nok holde op :wink:

Der er kun at vise at man ikke er bange for den slaks folk for de tør som regl ikke at møde op hvis det kommer der til men har kun det hele i munden

Men godt at gemme alle beskeder og opkald så har man da det at kunne forsvare sig med over for politiet hvis der skulle blive noget

 

 

Nemlig, Det er altid godt at gemme den slags trusler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Google-søgning for blondiner:

 

1. Højreklik på billedet med musen (ikke med missen)

2. vælg så at lade google søge på billedet

 

Hvis billedet så bruges flere steder vil der være en lang liste.

 

Billedet fra Viborggirls findes dog ikke flere steder, men det ligner nu med den røde afdækningsstjerne også mest et fra et gammelt nummer af Weekend Sex  :roll:

 

 

Det er et gammelt billede fra et blad. jeg har set det før :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mener jeg kun du kan, hvis det er Chrome, du bruger som browser.

Jeg bruger Firefox, og der er det ikke muligt.

 

Selv åbner jeg Google Image Search i en ny fane i browseren (Gå ind på Google og k

ik på billeder).

Træk nu dit billede op i Google søgefeltet og slip det og søgningen vil gå i gang.

 

På IE og andre browsere kan man ganske enkelt bruge deres billedsøgning:

 

https://www.google.dk/imghp

 

Og trykke på kameraet i søgefeltet - vupti.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...