Hop til indhold
mikky

Massage Huset Randers

Recommended Posts

Nogen der ved om Massage Huset på Slotsgade 18 i Randers er et rent professionelt massage sted, eller tilbydes der ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

100% ren massage. Intet hanky panky.

Søg hjemmesiden: "Vidunderlig Verden" hedder den ca.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage Huset og Vidunderlige Verden er ikke samme sted. Vidunderlige Verden er Tantra, har selv været der, rigtig god oplevelse.

Massage Huset er Thai, har ikke været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage Huset og Vidunderlige Verden er ikke samme sted. Vidunderlige Verden er Tantra, har selv været der, rigtig god oplevelse.

Massage Huset er Thai, har ikke været der.

 

Sorry, du har ret. Mente at thaistedet var nr 20 eller 16.

 

Ja Vidunderlige Verdens Tantra er top klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvad er priser og er det med afslutning ,og evt hvilke afslutning hos vidunderlige verden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er priser og er det med afslutning ,og evt hvilke afslutning hos vidunderlige verden ?

Ingen afslutning. Det er rigtig tantra.

Pris? Ring og spørg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen afslutning. Det er rigtig tantra.

Pris? Ring og spørg.

 

 

Der er en prisliste på hjemmesiden. Til gengæld står der ikke noget om tantra. Er det en forretnings hemmelighed at der bliver givet tantra  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Bulder

Der er 2 forskellige forretninger på Slotsgade nr. 18  - Massagehuset og www.vidunderligverden.dk  -  Massagehuset (thai) ligger i stueetagen, og Vidunderlig verden ligger vist på 1. sal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ligger over for hinanden i stueplan.

Thai th og Vidunderlig Verden tv.

Jeg tror bare tantra er et nyt område, og hjemmesiden ikke er opdateret.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bulder

Der er 2 forskellige forretninger på Slotsgade nr. 18  - Massagehuset og www.vidunderligverden.dk  -  Massagehuset (thai) ligger i stueetagen, og Vidunderlig verden ligger vist på 1. sal. 

 

 

Hej Påfugl

 

At det er to forskellige forretninger på ca samme adresse er jeg med på. Århuselsker påpegede bare, at der var tantra i Vidunderlige Verden og det kunne jeg ikke se på hjemmesiden. Jeg er vist ikke tantra i Massagehuset, men har dog ikke været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ligger over for hinanden i stueplan.

Thai th og Vidunderlig Verden tv.

Jeg tror bare tantra er et nyt område, og hjemmesiden ikke er opdateret.

 

Tak for det. Jeg vil prøve at forhøre mig om muligheden og priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette her er ikke svært.

Vidunderlige verden er tantra og i samme boldgade. Om hun har en hjemmeside aner jeg ikke. Det er 100 % professionel og ingen ekstra

Naboen er massage huset. Thai massage. De har en hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da noget nyt at hun nu tilbyder tantra. Jeg kan huske at jeg har besøgt vidunderlig verden engang. Prisen kan jeg ikke huske men 2. gang var gratis. Dengang var jeg pakket ind i store lagener fra top til tå. På et tidspunkt ville jeg lige flytte lagnet lidt så hun bedre kunne komme til  :mrgreen: Da massagen var ovre blev hun pisse sur og spurgte hvorfor jeg havde flyttet på lagnet. Mit svar var at så kunne hun bedre komme til. :mrgreen: 

Jeg kom der aldrig igen. Hun virkede meget rødstrømpe artig eller som en pædagog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...