Hop til indhold
Gæst

The Force was with us

Recommended Posts

Gæst

I en anden tråd underholdte Nille med sjove oplevelser på FKK klubberne, disse var hans ord. Ja ville ikke afspore tråden yderligere med at skrive der, så tog den her

 

Der var en mand på en af mine tidligere ture, som have sin guitar med på værelse, det skal være usagt hvad han og pigen lavede på værelset med guitaren... måske fik han et BJ mens han sang tyske schlager...

 

En anden mand havde sit Starwars lyssværd med på værelset i 2,5 time... jeg spurgte senere pigen hvad de lavede, det ville hun ikke ud med :lol:

 

Ham med Starwars sværdet var så mig :???:

 

Ja det lyder noget underlig... og man skulle nok have været der for at forstå det!

 

Det startede med et af mine ophold på Galeanstalten. Her fandt jeg en rigtig god kammerat, der deler min entusiasme for Starwars lege. Men det giver problemmer når vi er sammen... vi har kun et lyssværd :???: og vil begge 2 være Jedi-Ridder!!!!!! Ja det ender sgu altid op med, vi sidder i hver sin ende af lokalet med korslagte arme og surmuler :eek:

 

Nå var på sådan en FKK, med en mislykket Legeaftale frisk i erindringen. Der kom så et letpåklædt ganske nydelig Pigebarn hen til mig og spurgte.. Er der noget galt? Ja jeg fortalte det skete og sluttede af med at sige, sådan nogle Lege nok ikke var noget for hende. Hun kiggede overordentlig sødt på mig og sagde "jeg er til alle Lege med dig skat" Kiggede op og ned af hende... okay hun var rimelig lækker, så kiggede op og ned et par gange. Ja jeg ville nu ikke have troet en Pige som hende var til Starwars Lege, men hun skulle fandeme tages på ordet!!!

 

Hun kendte til et afsides rum hvor vi kunne Lege. Tror det var et hotelværelse eller noget, for der var da en stor seng derinde. Nå Legene begyndte, jeg fik lov at være Jedi-Ridder så var hun Jar Jar Bink (det dumme dyr med kæmpe ører) efter 2 timer havde vi overvundet de onde Puder og havde nådeløst totalt udrageret Lagenerne. The Force was with us

 

Den sidste halve time brugte vi på at snakke om det skete. Hvordan var det gået? var der noget vi skulle forbedre? var taktikken lykkedes?

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tydelig ikke skrevet af en star wars fan:

1. Jar-Jar Binks er ikke med i nogen af de 3 star wars film der er lavet. Og jo der er kun lavet 3!!!

2. Jedi leger ikke. Det er passion og det er forbudt. Så er man en Sith. Det er også meget sjovere, da de har de lækreste damer og kage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var det DIG eller ? - altså jeg kom bare i tvivl da tråden ligger under hyggesnak :smile:

Naturligvis var det mig! - jeg har hverken Fantasi eller Moral til at skrive noget, der ikke er den pureste sandhed :-)

 

At tråden ligger under Hyggesnak skyldes jeg er en hyggelig Fætter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis var det mig! - jeg har hverken Fantasi eller Moral til at skrive noget, der ikke er den pureste sandhed :-)

At tråden ligger under Hyggesnak skyldes jeg er en hyggelig Fætter

I så fald, er det den sejeste beretning jeg har læst om herinde i mine 1 1/2 år.

En mand tager sit lyssværd med til Tyskland i håb om Star Wars rollespil / leg. :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mand tager sit lyssværd med til Tyskland i håb om Star Wars rollespil / leg. :smile:

Nu er det jo trods alt BR-legetøj vi snakker om. Det var David Prowse, der var Darth Vader - men det var James Earl Jones, der var stemmen! Illusion på illusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo trods alt BR-legetøj vi snakker om. Det var David Prowse, der var Darth Vader - men det var James Earl Jones, der var stemmen! Illusion på illusion.

 

Fyyyh, din slemme dreng :D :D :D. Du ved da godt, at det værste, man kan gøre ved folk, er at fratage dem deres illusioner  :)  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for aktionærerne ;) ;)

 

Heller ikke for forældre. Snarere et mareridt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Fætter Br Legetøj en Illusion??

 

Jeg fastholder at FKK er en illusion. En bygning hvor kaffe, mad, sodavand og nogle gange øl er gratis og der samtidigt er fuld af lækre nøgne yngre kvinder der bare ønsker at knalde med enhver husar i 30 minutter mod at få 375 kroner. Det findes ikke. Selve snakken om det udspringer at ren fantasi hos Nille og ligesindede :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke for forældre. Snarere et mareridt !!

Snarere et mareridt!

 

Det er efterhånden blevet sådan, at man under reklameblokkene i bl.a. fjernsynet skal holde hænderne for øjnene af børnene. Ellers får de alt for "gode" ideer.

 

Godt at jeg i min barndom ikke blev udsat for den slags, for mine forældre havde i de fattige krigsår simpelthen ikke råd til den slags, og jeg ville nok i en sådan situation være havnet som et psykosocialt tilfælde :).

 

Reklamer er i sin nuværende agressivitet en aldeles unyttig kræftbyld på en ellers sund samfundsøkonomi. Der spenderes nemlig fantasiliarder på at få folk til at købe en bunke ting, som de i grunden ikke har brug for.

Og mange af dem er produceret i udlandet til skade for vor betalingsblance.

 

Min største aversion er dog, at de helt uhjemlet tiltager sig en "ret" til at trænge ind overalt. Også ind i uskyldiges email-bokse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man godt lave "fis"???

Bestemt ikke! Jeg fakede alle mine orgasmer. Der er ikke et sandt ord i denne tråd - andet end at Frej og Nille går i BR-legetøj. Hvor patetisk er det ikke for voksne mænd. Helt ærligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spørgsmålet er om det er udsigten til Skillingen der vækker begejstringen?

Ved en Præmiehingst som mig, tror jeg næppe er Skillingen der vækker begejstringen ;-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er om det er udsigten til Skillingen der vækker begejstringen?

Ved en Præmiehingst som mig, tror jeg næppe er Skillingen der vækker begejstringen :wink:

 

Det må en selfie vel kunne afgøre? :D :D :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Spørgsmålet er om det er udsigten til Skillingen der vækker begejstringen?

Ved en Præmiehingst som mig, tror jeg næppe er Skillingen der vækker begejstringen :wink:

Ja Havnebums vi vil se billeder ellers passer det ikke. :P  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...