Hop til indhold
Administrator

Ny moderator og endnu én moderator der stopper

Recommended Posts

Synd med Alligatoren. Der var ellers bid i ham :D :D.

Nå, men hjertelig velkommen til den nye, og måtte han holde længe herinde :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke haft et problem med moderatorerne - endnu i alt fald. Men er naturligvis blevet irettesat i god mindelighed og fået slettet lidt, når jeg gik over stregen. Sådan skal det også være!

Velkommen til Kowalski, som vi håber kan holde skansen og tage diverse knubs i lang tid. Der har været en foruroligende hurtig udskiftning af moderatorer på det seneste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synd med Alligatoren.

Undrer mig lidt over dette. Du har utallige gange efterhånden skrevet, at du går meget op i at alt skal være korrekt rent sprogligt og stavet korrekt, og så vælger du ´helt sikkert' efter min vurdering, at skrive en nu tidligere moderators handle forkert, faktisk noget du har gjort fra den dag, han startede.

Efter min mening viser det jo netop, at du ikke har nogen respekt for de moderatorer, som helt sikkert bruger masser af tid på at få EG til fungere. Og det er nok ikke let.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig lidt over dette. Du har utallige gange efterhånden skrevet, at du går meget op i at alt skal være korrekt rent sprogligt og stavet korrekt, og så vælger du ´helt sikkert' efter min vurdering, at skrive en nu tidligere moderators handle forkert, faktisk noget du har gjort fra den dag, han startede.

Efter min mening viser det jo netop, at du ikke har nogen respekt for de moderatorer, som helt sikkert bruger masser af tid på at få EG til fungere. Og det er nok ikke let.

 

Sludder og vrøvl.

Det var skam venligtdrilsk ment, men du har givet læst hen over de smilende ansigter.

Jeg har haft et fint forhold til den pågældende i den korte tid han har været her, ligesom jeg også mener at have det til nuværende moderatorer.

Så jeg mener ikke, du har noget at komme efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alligator var vist et almindelig Kælenavn for Moderatoren :-) Hvad jeg har lagt mærke til, hyggede han sig vist over det. Ja udtalte endda et par gange, at det hørte sig til, når man havde valgt så bøvlet et navn. Ja jeg så altså glimtet i øjnene over kælenavnet Alligator 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Undrer mig lidt over dette. Du har utallige gange efterhånden skrevet, at du går meget op i at alt skal være korrekt rent sprogligt og stavet korrekt, og så vælger du ´helt sikkert' efter min vurdering, at skrive en nu tidligere moderators handle forkert, faktisk noget du har gjort fra den dag, han startede.

Efter min mening viser det jo netop, at du ikke har nogen respekt for de moderatorer, som helt sikkert bruger masser af tid på at få EG til fungere. Og det er nok ikke let.

 

 

Hvordan kan det være forkert at omtale en person som alligator, når vedkommende har valgt netop dette dyr som sit avatar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu havde Alleviator så også en alligator som avatar - tror jeg - må tilstå jeg ikke har nærstuderet billedet og set om det i virkeligheden skulle være en krokodille :D

 

Jeg vil også benytte lejligheden til at sige tak til Alligatoren ;) .... jeg har ikke haft meget med dig at gøre, men du har udført et fint stykke arbejde og tilmed tilbudt din hjælp og forståelse når der var brug for det. Tak for det!!!

 

Og velkommen til KoWalski - det lyder polsk :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Clint Eastwood er altid en mean motherfucker :D .. jammen vi må hellere opføre os ordentligt så :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clint Eastwood er altid en mean motherfucker :D .. jammen vi må hellere opføre os ordentligt så :D:P

 

DR har genudsendt filmen Gran Torino med Walt i hovedrollen ret tit på det seneste. Hvis alle så den næste gang den sendes, så tror jeg ikke der er flere der tør overskride reglerne her på EG :grin:

Aldrig nogensinde træde udenfor. Never :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, hoved emnet for tiden er jo nærmest moderatorerne :D ( flere tråde).

Men holder dirty Harry stilen?

Ikke noget med "hej, vi har slettet dit indlæg fordi at..."

Det er kort og kontant... Jeg tror dog at de har meget at se til, og at det nok ikke er alle p.m.'s til moderatorerne som er positive...

Men i forummet må det da godt være venlige skriv, når det er berettiget.

Ja, det er lidt ansporet af Cherie tråd om god skik ved kontakt til glædes pigerne.

Equilibrium havde også et citat, som jeg så ikke kan huske det hele af :D

Et eller andet... "I'm mean to everyone"

Kowalski startede også med et lignende citat, men nu med et mere humoristisk citat ?! Eller huske jeg forkert :-)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clint Eastwood er altid en mean motherfucker :D .. jammen vi må hellere opføre os ordentligt så :D:P

Clint Eastwood, er det ikke den samme person som Claus Østerskov?  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

kombinationen af ejer, investor, mulig profit, og så uundværlig g r a t i s arbejdskraft, er altid vanskelig en vanskelig kombination.

 

Udskiftningerne vil aldrig høre op. De de fleste, måske dem alle, har udført fremragende jobs, men altså, der er vel en blonde. Blandt andet fordi enhver tumbe som melder sig ind i et forum, mener at han har ret til at bestemme, hvad vi andre skal skrive. Tag bare det borende x som et skrækeksempel. Jeg husker at han til et af mine indlæg svare noget i stil med: Jeg gider ikke læse om... tra la la

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump,

 

Er det her ikke endnu et eksempel på hvorfor det bliver vanskeligt at tiltrække moderatorer ?

 

Her var en enestående mulighed for netop ikke at starte endnu en ufrugtbar fejde, og selv det forpasses

 

Det med borende X er jo bare endnu en formålsløs provokation i et ellers fornuftigt indlæg

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...