Hop til indhold
Guest Dow Jones

Oasis wellness

Recommended Posts

Guest Dow Jones

Jeg har med spænding og fryd været kunde hos oasis fra tidligere ejer ohm til nuværende ejer thita. Jeg prøvet mange steder og er mere til den "ægte" vare - god sober massage med en god stemning i butikken. Jeg har sågar haft min yngste datter nede og blive klippet samt min kone til massage. Og altid har vi fået professionel thai service regulært. Jeg har nydt flere gode massager. Startende med den helt udkyldige "med underbuks på" til nu hvad der jo er det bedste uden.... . Der bliver smilet men det var pludselig helt naturligt. Der var en formiddsg hvor en ny skulle læres op og jeg fik fornøjelsen at to piger som tog fat i en meget god stemning... Dog uden den blev lummer. Vi ved alle at det er intimt og hvad så nu...., det var en helt oprigtig god massage... Intim men uden ens fokus kom på andre ting end at nyde 4 hænder og deres søde thai tjat på sidelinien. Blev sågar budt på et glas vin efterfølgende og fik dyb respekt for en butik der mestrer wellness, frisør, negle for både mænd og kvinder. Man kan jo stadigvæk fantasere, men de brød en standard så jeg pludselig tænker at her er den befriende gode massage i en oprigtig god stemning. Empatien og ens chivalier gen bød at de fik dansk høflighed igen. Så mange gange har man taget sin ret, men ikke her. Dette er ikke reklame men faktisk befriende at der er noget"ægte" thai massage her i nabolaget. Be gentlemen guys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...