Hop til indhold
Onslow

Sex- og kulturferie

Recommended Posts

Eller vise versa. :)

 

Som nogle tidligere har læst om, så er jeg single og har det godt med det. :)

 

Bortset fra i ferierne, hvor jeg ønsker én at dele oplevelserne og nætterne med.

 

Jeg har flere gange beskrevet, hvordan jeg lejer en "feriekæreste", som så optræder som min kone, mens det står på.

 

Her´ved har jeg opbygget et mindre netværk af prostituerede piger, som synes om ideen, og nu strejfer tanken mig, om der er mænner herinde, der kunne forestille sig en ferie på et skønt sted med en smuk pige.

 

Det kan faktisk realiseres, uden at man behøver at flyve om på den anden side af jorden, men kun en ½ dagsrejse væk og til en overkommelig pris.

 

Hvis ideen vinder genklang, vil jeg forsøge at sætte tingene i system med en hjemmeside, hvor man kan se pigerne, der p.t. er tale om.

 

Hvis I synes, det lyder interessant, så PM mig for flere oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende... Spurgte Trine Tease under et besøg i Hasselager for år tilbage, om hun ikke ville med en uge Grand Canaria, men blot i sjov.  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow

 

Meget spændende projekt :)

 

Nu er jeg desværre ikke god nok til engelsk til at jeg kan være sammen med pigerne på den måde 24/7.

 

Kunne du forestille dig at vi lejede en ferielejlighed 4 - 8 dage, størrelse efter antal mænd der deler huslejen.

 

Vi kunne så booke 1 pige for hver 2 mænd, måske ikke 24/7 4 - 8 dage, men måske hver dag mellem 16 eftermiddag og kl 02 nat?

 

Måske vi deler deres honorar lige over, og så er der sex ad libitum mellem kl 16 og 02, samt høflig beværtning af pigerne med mad og drikke mv.

 

Måske kunne de enkelte mandlige deltagere booke pigerne til overnatning/eksklusiv samvær med dem, mellem kl 02 og kl 16 inclusiv nødvendig søvn og hvile for pigerne.

 

Det er selvfølgelig økonomisk uden for rækkevidde for mange af os, men det er vistnok Slovakiet og deromkring du slår dine folder, så hvis det er tilfældet kan jeg måske godt få råd.

 

Noget andet er at du blankt kan afvise mine tanker, fordi det ikke er det du selv vil, og ikke det du gerne vil have selskab til, hvis sådan respekterer jeg til fulde en afvisning af mit forslag.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Onslow

 

Som jeg har forstået det ligger du inde med info om dine muligheder, piger og kontakter, som du er villig til at lægge ud på en hjemmeside, hvis der er tilstrækkelig interesse herfor?

 

Eftersom det er info du i sidste ende kan være villig til at lægge offentlig ud, kunne du så også være villig til at lægge samme ud i et udførligt indlæg i denne tråd?

 

Blot i en tidligere fase uden alt arbejdet med en mere langsigtet hjemmeside til formålet?

 

Måske det fører dig/jer nærmere den første tur, der efter anmeldelser i forum efterfølgende på Eroguide.dk, vil give en hjemmeside større værdi for pigerne dernede, med henblik på flere ture med interesserede herfra?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle interessenter.:

 

Destinationen vil være på den tjekkiske side af den tysk/tjekkiske grænse, faktisk klods op af. :)

 

Pigen skal afhentes i en by 50 km derfra, så både hun og I kan optræde anonymt som et almindeligt kærestepar på ferie.

 

Af hensyn til hotellets renommé kan jeg ikke afsløre dets identitet, men det er moderne, lille, intimt og hyggeligt, ligesom køkkenet er af høj kvalitet til overkommelige priser

 

Hjemmesiden vil ligeledes af diskretionshensyn kun kunne besøges, når en aftale er i hus, og vil bla.a. indeholde en udførlig vejledning til nogle gode steder, man kan besøge sammen med pigerne.

 

Og som skrevet, I er velkomne til at kontakte mig på PM. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...